1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. چرخ خیاطی
  4. چرخ خیاطی مدل Showay Portable Multi-Function - ارسال 10 الی ...

چرخ خیاطی مدل Showay Portable Multi-Function - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

چرخ خیاطی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چرخ خیاطی چند کاره پرتابل Showay، 12 دوخت کنترل دو سرعته دوخت سنگین برقی دستی Overlock ابزار خیاطی خانگی سریع با چراغ رومیزی
  • Showay Portable Multi-Function Sewing Machine, 12 Stitches Double Speed Control Heavy Electric Handheld Embroidery Overlock Quick Household Sewing Tool With Table Lamp

ده الی پانزده روز کاری

برند : Showay

مدل : SHOWAY

قیمت محصول :

6,400,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.33 کیلوگرم

معرفی محصول

چرخ خیاطی مدل Showay Portable Multi-Function - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری نمایش
رنگ رنگ بنفش
ابعاد محصول 12.2D x 27.4W x 25.9H سانتی متر
برقی است آره

درباره این محصول

  • چرخ خیاطی چند منظوره: نخ دوگانه و سرعت دوگانه به شما کمک می کند دوخت منظم، صاف و محکم تری ایجاد کنید. پشتیبانی از درز، سجاف، سوراخ کردن دکمه، سیم پیچ خودکار و غیره
  • اورلاک معکوس: این دستگاه لحاف مجهز به چراغ روشنایی، پایه قابل تعویض، دوخت اورلاک برش و دوخت، 2 سرعته، نخ دوبل، دوخت معکوس می باشد. دوخت معکوس برای تقویت انتهای درزها مفید است و اطمینان حاصل می کند که انتهای آن شل نیست.
  • استفاده ایمن آسان: این چرخ خیاطی خانگی کوچک برای هر علاقه مندان به خیاطی، حتی برای مبتدیان، مناسب است تا نیازهای مختلف خیاطی را برآورده کند. پدهای پایینی ضد لغزش برای اطمینان از محکم ماندن چرخ خیاطی اورکلاک در حین کار و استفاده ایمن.
  • چرخ خیاطی قابل حمل: ظاهر قابل حمل و جمع و جور. قسمت پایینی آن ضد لغزش است و استفاده از آن بی خطر است. اندازه کوچک، قابل حمل، باعث صرفه جویی در فضا می شود. آسان برای استفاده، شما می توانید منسوجات، مانند لباس، روبالشی، ملحفه و غیره را می توان طراحی کرد.
  • نخ های دوتایی و دو سرعته: چرخ خیاطی مینی ما از نخ های دوتایی با نخ سوزنی و نخ زیرین است و دوخت ها را صاف تر، محکم تر و بدون وقفه می کند. ترکیب خط پایین و خط سطحی با عملکرد سیم پیچی خودکار، دوخت با کیفیت بالا را فراهم می کند.

 

جزییات فنی

ابعاد بسته بندی 33 × 29.6 × 15 سانتی متر؛ 2.33 کیلوگرم
دستورالعمل های مراقبت شستشوی دستی
آیا مونتاژ لازم است نه
تعداد قطعات 1
توضیحات گارانتی خیر
باتری های مورد نیاز نه
اجزای شامل چرخ خیاطی

 

از سازنده

د

س

درباره ما

ما کارآفرینانی از جنوب کالیفرنیا هستیم که تصمیم گرفتیم پروژه اشتیاق خود را در میان هرج و مرج همه گیر کووید-19 بسازیم. با رعایت فاصله اجتماعی، بسته شدن بسیاری از فروشگاه‌ها و کاهش فروش، می‌خواستیم راهی واقعی برای کمک به فروشگاه‌ها و مشتریان برای سازگاری با هنجارهای جدید پیدا کنیم. ما فرصتی را دیدیم که سیستم خرید قدیمی را متحول کنیم.

د

د

د

 

چشم انداز

چشم انداز ما رهبری صنعت تجارت الکترونیک در عصر جدیدی از خرید است.

ما می‌خواهیم شکاف بین خریداران و مارک‌هایمان را با ارتباطات مؤثر، هم‌افزایی ارزش و یک فرآیند ورود ساده پر کنیم.

ارزش های

ما به عنوان یک شرکت، نوآوری، شفافیت، و یکپارچگی و همچنین حرفه ای بودن، ایجاد رابطه و جامعیت را برای خریداران خود تشویق می کنیم.

ماموریت

هدف ما این است که به کسب و کارهای کوچکتر کمک کنیم تا به روشی جدید آنلاین شوند که رابطه برند آنها با مشتریان در جمعیت هزاره را تغییر دهد. ما معتقدیم این بخش مشتری بخشی است که هنوز به خوبی درک نشده است.