1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. چرخ خیاطی
  4. کیسه خواب کمپینگ مدل Bessport Winter Sleeping Bag - ارسال ...

کیسه خواب کمپینگ مدل Bessport Winter Sleeping Bag - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

چرخ خیاطی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیسه خواب زمستانی Bessport 3-4 فصل کیسه خواب پتویی سبک ضد آب در دمای -10 درجه سانتیگراد تا 18 درجه سانتیگراد برای بزرگسالان، کمپینگ و استفاده در فضای باز پرکننده 100٪ پنبه ای با اسپری
  • Bessport Winter Sleeping Bag 3-4 Seasons Waterproof Lightweight Blanket Sleeping Bag in -10 °C to 18 °C for Adults, Camping and Outdoor Use 100% Spray Bound Cotton Filling

ده الی پانزده روز کاری

برند : Bessport

مدل : Bessport

قیمت محصول :

7,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.09 کیلوگرم

معرفی محصول

کیسه خواب کمپینگ مدل Bessport Winter Sleeping Bag - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری بی اسپورت
رنگ خاکستری آستر فلانل (23℉)
درجه بندی دما مفرط
مواد را پر کنید پنبه
ابعاد محصول 2.1 لیتر در 0.75 وات متر

درباره این محصول

  • محدوده دما: 3 پوند اسپری پرکننده پنبه استخوانی با کیسه خواب بزرگسالان با پوشش فلانل پنبه ای با عایق بالا در دمای 59 درجه فارنهایت/15 درجه سانتیگراد راحت است و با محدوده دمایی 23 تا 59 درجه فارنهایت / -5 تا 15 درجه سانتیگراد مناسب است. مناسب برای گرم نگه داشتن شما و خواب آرام در هر شرایط شدید. در تمام شرایط شدید
  • پارچه دافع آب و ریپس استاپ: پوسته بیرونی از پلی استر ریپس استاپ 220 تی ساخته شده است که به خوبی شسته می شود، در برابر باد و هوای مرطوب محافظت می کند و از مرطوب شدن شما جلوگیری می کند و همچنین برای مقاومت در برابر آسیب های ناشی از سنگ ها، شاخه ها و سایر عناصر طبیعی مقاوم است.
  • رامی و قابل حمل: با ابعاد 29.5 در 82.5 اینچ، این کیسه خواب ها برای هر بزرگسال 6'6 اینچی یا کمتر بسیار جادار است، برای افراد قدبلند و افراد فعال در خواب، افراد خواب جانبی که دوست دارند در اطراف جابجا شوند عالی است. تا شده و در کیسه فشرده سازی آن ذخیره می شود. فقط 4.6 پوند بسیار جمع و جور و حمل آسان.
  • زیپ معکوس: زیپ های دو طرفه عملکرد فوق العاده ای را برای چندین سال استفاده ارائه می دهند. همراه با سیستم‌های ضد گیر و لوله‌های پیش‌روی ما، بهترین راه ممکن را برای ورود و خروج از کیسه خواب پاکتی فراهم می‌کند، و دو لغزنده زیپ‌دار، گزینه‌های تهویه عالی را امکان‌پذیر می‌کنند.
  • ضمانت 100٪ رضایت - ما قویاً پشتیبان مهارت عالی تجهیزات کمپینگ در فضای باز هستیم و بهترین تجربه ممکن را برای مشتری ارائه می دهیم. در صورت بروز مشکل، ما ظرف 24 ساعت به نگرانی های شما پاسخ خواهیم داد. اکنون سفارش دهید!

 

جزییات فنی

رنگ ‏خاکستری خط دار فلانل (23℉)
اندازه L
سبک خاکستری آستر فلانل (23℉)
مواد بیرونی پلی استر
نام تجاری بی اسپورت
نوع مواد پر پنبه
شرکت تولید کننده بی اسپورت
مرجع سازنده پاکت - کیسه خواب آمریکایی - خاکستری و آبی
ابعاد محصول 209.55 x 74.93 x 0.03 سانتی‌متر؛ 2.09 کیلوگرم
ASIN B07XCGWZ9Z

 

توضیحات محصول

ویژگی ها:


کیسه خواب راحت: پرکننده استخوانی پنبه ای نرم 400 گرمی. آستر فلانل; هود نیم دایره شما را گرم نگه می دارد. از هر طرف برای جریان هوا و دسترسی آسان باز می شود. برای کمپینگ در چهار فصل.


در هوای سرد گرم بمانید: در این کیسه خواب گرم و استراحت خواهید کرد. پرکننده های فلانل نوآورانه، ساختار دولایه و لوله های کششی با هم کار می کنند تا گرما را در داخل نگه دارند


. تطبیق پذیری: کیسه خواب قابل شستشو با ماشین شما همراه با یک کیسه فشرده است که به آن اجازه می دهد تا 15.3x11.8x6.7 اینچ بسته شود. به یک پتوی مهمان نیاز دارید؟ فقط زیپ کیسه خواب ما را باز کنید، و یک تخت خواب ملکه دارید.


کلیدها و تلفن خود را ایمن نگه دارید: کیسه خواب مستطیلی شما دارای یک جیب ذخیره سازی داخلی است که برای همیشه در دسترس نگه داشتن کلید و تلفن شما مناسب است.



طراحی چند منظوره:
!!!!!!: هود مومیایی: روپوشی که صورت شما را منحرف می کند و می تواند برای گرمای بیشتر محکم شود.
!!!!!!: جیب داخلی: جیب ذخیره سازی داخلی برای کیف پول یا کلیدهای شما.
!!!!!!: لوله پیش نویس: بالشتک اضافه شده در امتداد زیپ، پیش نویس ها را خارج می کند.
!!!!!!: ضد گیر زیپ معکوس دو طرفه دو طرفه.