1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. یخچال خودرو
  4. یخچال خودرو مدل CROWNFUL Mini Fridge 4 Liter/6 - ارسال ...

یخچال خودرو مدل CROWNFUL Mini Fridge 4 Liter/6 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

یخچال خودرو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

ده الی پانزده روز کاری

برند : CROWNFUL

مدل : CF-PC01

قیمت محصول :

6,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.81 کیلوگرم

معرفی محصول

یخچال خودرو مدل CROWNFUL Mini Fridge 4 Liter/6 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

ابعاد محصول 25D x 14W x 20H سانتی متر
نام تجاری تاجدار
ظرفیت 4 لیتر
رنگ سفید
ویژگی های خاص قابل حمل

درباره این محصول

  • [یخچال مینی چندکاره] یک دستگاه کوچک عالی برای نگهداری غذا، نوشیدنی، آبجو، تنقلات، شیر مادر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. این یک هدیه عالی برای خانم ها است زیرا به عنوان یک یخچال مراقبت از پوست شخصی نیز عمل می کند.
  • [کوچک و قابل حمل] یخچال کوچک Crownful دارای ظرفیت 4 لیتر است که می تواند تا 6 330 میلی لیتر را در خود ذخیره کند. قوطی های نوشابه اندازه داخلی 13.5x14x20 سانتی متر است. دارای یک دسته حمل مناسب و یک قفسه قابل جدا شدن است که حمل و نقل آن را آسان می کند. عالی برای استفاده در اتاق خواب، دفاتر، اتاق خوابگاه، سفرهای جاده ای، قایق، اردوگاه و موارد دیگر.
  • [خنک کردن و گرم کردن] به سادگی یک سوئیچ را بچرخانید تا یخچال خنک یا گرم شود! در ترموستات داخلی، ممکن است دمای آن را تا 65 درجه سانتیگراد (149 درجه فارنهایت) حفظ کند یا تا دمای 0 درجه سانتیگراد (32 درجه فارنهایت) کمتر از دمای اطراف خنک شود. کار و استفاده واقعا ساده است.
  • [عملکرد فوق‌العاده بی‌صدا] موتور فن با درجه بالا بدون برس در کولر برقی قابل حمل و یخچال گرم‌کننده می‌تواند بی‌صدا (حالت خواب ۲۵ دسی‌بل) کار کند و بیشتر از همیشه دوام بیاورد.
  • [دوستانه محیط زیست و ایمن] کاملاً سازگار با محیط زیست و بدون فریون، با فناوری ایمنی نوآورانه که دارای گواهینامه ETL برای دوام طولانی مدت و بهره وری انرژی است. شامل دو شاخه برای پریزهای استاندارد خانه و شارژرهای 12 ولتی خودرو.

 

جزییات فنی

نام تجاری تاجدار
اطلاعات مدل CF-PC01
ابعاد محصول 13.51 x 14.02 x 20.02 سانتی متر؛ 1.81 کیلوگرم
ظرفیت 4 لیتر
ظرفیت فریزر 4 لیتر
نوع نصب توکار
شماره قطعه CF-PC01
فاکتور فرم فشرده
ویژگی های خاص قابل حمل
رنگ سفید
ولتاژ 240
نوع قفسه پلاستیک
گواهینامه ETL
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 1.81 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

یخچال لوازم آرایشی

روشی انقلابی برای نگهداری محصولات مراقبت از پوست و تازه نگه داشتن آنها برای استفاده همیشه! افزودنی عالی به روتین مراقبت از پوست روزانه شما.

یخچال کوچک برای اتاق خواب

یخچال مینی چند منظوره CROWNFUL

هدیه ایده آل برای همه

چه به یک سفر جاده ای بروید، چه کمپینگ، یا فقط به فضای یخچال اضافی در خانه یا محل کار نیاز دارید، یخچال کوچک Chill & Warm شما را پوشش می دهد. نوشیدنی های خود را سرد یا غذای خود را گرم نگه دارید و از آنها در هر زمان و هر مکان لذت ببرید!

امکانات:

  • برای مصارف خانگی، خوابگاهی و اداری عالی است
  • قابل حمل، سبک و جمع و جور
  • ظرفیت 4 لیتری یا 6 قوطی (330 میلی لیتر)
  • عملکرد بی صدا در حالت خواب 25 دسی بل
  • دستگیره فرورفته خود قفل
  • قفسه قابل جابجایی
  • ولتاژ: AC 220V 50Hz، DC 12V

یخچال مراقبت از پوست

یخچال لوازم آرایشی

کولر ماشین

 

در داخل یا خارج از منزل

نوشیدنی های کنسرو مورد علاقه خود را خنک نگه دارید یا غذاهای خود را گرم نگه دارید و هر زمان که خواستید سرو کنید. این دستگاه دارای یک سیم برق AC و دوشاخه فندک اتومبیل است تا بتوانید در داخل یا خارج از منزل از آن استفاده کنید.

استفاده از مهد کودک

این یخچال کوچک دارای یک قفسه قابل جابجایی است تا بتوانید اقلام کوچک مانند ماست، میوه، شیر، آبمیوه، اسموتی، شیر بطری را برای نوزادان نگهداری کنید.

استفاده در سفر

برای یک سفر جاده ای یا خارج از شهر می روید؟ سپس آن را با خود بیاورید تا نوشیدنی ها و غذاهای خود را سرد و گرم نگه دارید! جمع و جور است و دارای یک دسته داخلی است، بنابراین حمل آن آسان است.

یخچال مینی آرایشی

یادداشت:

 

  • سوئیچ را از حالت گرم به سرد یا برعکس ناگهانی تغییر ندهید. اجازه دهید دستگاه حداقل 30 دقیقه قبل از تغییر عملکرد خاموش بماند.
  • از وسایل برقی در داخل محفظه غذا استفاده نکنید و آن را نگهداری نکنید.
  • از خراب شدن یا گیرکردن فن جلوگیری کنید. از استفاده از حوله، لباس و موارد مشابه در داخل دستگاه خودداری کنید زیرا ممکن است باعث ایجاد گرما و آتش سوزی شود.