1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. آبمیوه گیری
  4. آبمیوه گیری جیپاس بدنه استیل ضد زنگ دهانه عر...

آبمیوه گیری جیپاس بدنه استیل ضد زنگ دهانه عریض 75 میلی متر مدل GJE6106 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

آبمیوه گیری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • آبمیوه گیری Geepas 600W | آبمیوه گیری گریز از مرکز با بدنه استیل ضد زنگ و سبد فیلتر اضافی | دهانه عریض 75 میلی متر | ایده آل برای سیب، هویج، گلابی و پرتقال

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GJE6106

قیمت محصول :

3,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.6

معرفی محصول

آبمیوه گیری جیپاس بدنه استیل ضد زنگ دهانه عریض 75 میلی متر مدل GJE6106 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • آبمیوه های سالم و لذیذ، لوله تغذیه بسیار بزرگ 75 میلی متری: حداکثر مقدار مواد مغذی، ویتامین ها و آب میوه را از حداقل مقادیر میوه، سبزیجات و سبزیجات برگدار استخراج می کند بدون اینکه طعم طبیعی و مزایای تغذیه ای را از بین ببرد. در این آبمیوه گیری، میوه و سبزی کامل به دلیل لوله تغذیه بسیار بزرگ به راحتی جا می شود. برخی از میوه ها ممکن است نیاز به نصف شدن داشته باشند.
  • محفظه فولادی ضد زنگ و قفل ایمنی دوبل - بدنه فلزی محافظت در برابر آسیب و عملکرد طولانی دستگاه آبمیوه گیری را تضمین می کند. قبل از روشن کردن دستگاه، مطمئن شوید که تمام اجزا و بازوهای قفل فلزی به درستی قفل شده اند.
  • فنجان آب میوه 600 میلی لیتری، سرعت دوگانه با پالس - جمع آوری خمیر می تواند حاوی تمام باقی مانده های فرآوری شده سبزیجات یا میوه ها و . دو تنظیم سرعت با عملکرد پالس وجود دارد، از سرعت پایین "I" برای مواد نرم تر مانند پرتقال، گوجه فرنگی، لیمو و غیره استفاده کنید. سرعت & "II" برای سخت ترها مانند هویج، کرفس، چغندر، کلم پیچ و غیره. انتخاب سرعت مناسب به افزایش میزان آب میوه کمک می کند.
  • تمیز کردن آسان با محافظ گرمای بیش از حد - محافظ گرمای بیش از حد که روی موتور تعبیه شده است از آن در برابر سوختن بیش از حد محافظت می کند. دارای بدنه ای محکم با قطعاتی که به راحتی جدا می شوند. تمام قطعات به جز موتور را می توان به راحتی زیر آب شستشو داد

جزییات فنی

مواد تیغه   فولاد ضد زنگ
توان / وات   600 وات
ظرفیت   0.6 لیتر
ولتاژ   240 ولت
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است   نه
ابعاد محصول   ‎11.4D x 12.2W x 7.9H سانتی‌متر
دستورالعمل های مراقبت از محصول   با پارچه پاک کنید
شماره مدل   GJE6106
رنگ   مشکی
ابعاد محصول   31 × 29 × 20 سانتی متر؛ 2.6 کیلوگرم
خاموش شدن خودکار   نه
وزن مورد   2.6 کیلوگرم