1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. آبمیوه گیری
  4. آبمیوه گیری سوناشی مدل Sonashi Juice Extractor SPJ-501 - ار...

آبمیوه گیری سوناشی مدل Sonashi Juice Extractor SPJ-501 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

آبمیوه گیری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • آبمیوه گیری سوناشی SPJ-501 - 850 وات، آبمیوه گیری 2 سرعته با ظرف خمیر 1.8 لیتری، محافظ در برابر حرارت موتور، صافی مش | وسایل اشپزخانه
  • Sonashi Juice Extractor SPJ-501 - 850W, 2 Speeds Juicer w/ 1.8L Pulp Container, Motor Overheat Protection, Mesh Strainer | Kitchen Appliances

ده الی پانزده روز کاری

برند : Sonashi

مدل : SPJ-501

قیمت محصول :

4,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 500 گرم

معرفی محصول

آبمیوه گیری سوناشی مدل Sonashi Juice Extractor SPJ-501 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سوناشی
مواد فولاد ضد زنگ
ظرفیت 1.8 لیتر
توان / وات 850 وات
وزن مورد 500 گرم

درباره این محصول

  • دستگاه آب میوه گیر کامل: هر روز یک لیوان آب میوه یا اسموتی تازه را با دستگاه عصاره گیری سوناشی میل کنید. این دستگاه آبمیوه گیری به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه به راحتی آب را از مواد خرد شده و میوه های کامل استخراج کنید.
  • ساخت و طراحی: این دستگاه آبمیوه گیری به گونه ای طراحی شده است که جمع و جور و آسان برای استفاده باشد. ظرفیت بزرگ 1.8 لیتر با تغییرات 2 سرعته دارد. دستگاه استخراج مش به شما این امکان را می دهد که از آب تفاله بدون دانه لذت ببرید.
  • تمیز کردن آسان: دستگاه آبمیوه گیری جمع و جور افزودنی عالی برای آشپزخانه است. می توان آن را به طور کامل جدا کرد و برای تمیز کردن کامل دوباره سرهم کرد.
  • ویژگی های ایمنی: این آبمیوه گیری برقی دارای مکانیزم داخلی محافظ در برابر گرمای بیش از حد است که منبع تغذیه را قطع می کند تا از فرسودگی موتور جلوگیری کند. علاوه بر این، محفظه فولادی ضد زنگ بادوام به افزایش طول عمر آن کمک می کند.
  • مشخصات محصول: این دستگاه آبگیر برقی با موتور قدرتمند 850 وات کار می کند. برق زیادی مصرف نمی کند و در ولتاژ 220-240 ولت، 50/60 هرتز کاملاً کار می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری سوناشی
شماره مدل SPJ-501
ابعاد محصول 41.4 x 34 x 24 سانتی متر؛ 500 گرم
ظرفیت 1.8 لیتر
توان / وات 850 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
وزن مورد 500 گرم

 

از سازنده

آ

آ

آ

آ

آ

 

آبمیوه گیری برای استفاده روزانه مناسب است. همراه با ضمائم اضافی از جمله یک شیشه برای ذخیره آب تازه است. بیدار شدن برای یک وعده صبحگاهی سالم و تازه با آبمیوه گیر سوناشی.

استفاده از آبمیوه گیری آسان است. فقط برش های میوه را اضافه کنید و از بالا فشار دهید تا در کمترین زمان آب تازه گرفته شود. ظرفیت زیادی دارد و می تواند آب میوه را به مقدار زیاد استخراج کند.

دستگاه آبگیر دارای بدنه ای از جنس استنلس استیل مقاوم است که نوید عملکردی ماندگار را می دهد. به راحتی می تواند دمای بالا را تحمل کند، آب تازه را بدون زحمت تحویل دهد.

آ

س