1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. آبمیوه گیری
  4. آبمیوه گیری آریته مدل Ariete Vintage Art413/05 - ارسال ا...

آبمیوه گیری آریته مدل Ariete Vintage Art413/05 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

آبمیوه گیری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • آبمیوه گیری مرکبات الکتریک Ariete Vintage 600 میلی لیتر، 85 وات، با اهرم فشاری بدنه فلزی، 2 سایز مخروطی، فواره غیر چکه ای، موتور بی صدا، برای رنگ های پرتقالی، لیمو و موارد دیگر - Blue Art413/05
  • Ariete Vintage Electric Citrus Juicer 600ml, 85W, with Pressure Lever Metal body, 2 Cone Sizes, Non Drip Spout, Silent Motor, for Orange, Lemon and More - Blue Art413/05

بیش از پانزده روز کاری

برند : Ariete

مدل : 413-05

قیمت محصول :

4,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.2 کیلوگرم

معرفی محصول

آبمیوه گیری آریته مدل Ariete Vintage Art413/05 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری برج حمل
رنگ آبی
ویژگی های خاص قابل حمل
ابعاد محصول 6.9D x 9.7W x 11.4H سانتی متر
مواد فولاد ضد زنگ

درباره این محصول

  • قدرت و ظرفیت: این یک آبمیوه گیری مرکبات برقی حرفه ای به سبک قدیمی با توان 85 وات و ظرفیت 600 میلی لیتر است. این برای فشرده کردن بی دردسر انواع مرکبات طراحی شده است و می توان از آن به طور مداوم استفاده کرد و آن را به یک راه حل آبمیوه گیری مطمئن و کارآمد تبدیل می کند.
  • ویژگی ها و عملکردها: آبمیوه گیری دارای دهانه ضد چکه برای ریختن بی نظم، موتور بی صدا برای عملکرد بی صدا، پایه های ضد لغزش برای پایداری، و بسته بندی مناسب بند ناف است. همچنین شامل 2 مخروط قابل تعویض برای آب پرتقال و لیمو است که تطبیق پذیری و سهولت استفاده را تضمین می کند.
  • استفاده آسان: اهرم فشار آب پرتقال‌گیر اجازه می‌دهد بدون زحمت میوه را فشار دهید و اطمینان حاصل کنید که آخرین قطره آن بیرون می‌آید. بنابراین روز خود را با آب پرتقال تازه فشرده، مملو از ویتامین C و نمک های معدنی شروع کنید. برای تقویت یک صبحانه مغذی و با طراوت
  • قوی و بادوام: آبمیوه گیری دارای بدنه فلزی با اهرمی محکم و روکش های کرومی برای دوام است. مخروط بزرگ از جنس استنلس استیل و مخروط کوچک با یک سنجاق میوه‌ها را در هر اندازه محکم می‌کند و آبمیوه‌گیری را بدون دردسر و کارآمد می‌کند.
  • تمیز کردن آسان: اجزای آبمیوه گیری برای تمیز کردن آسان قابل جدا شدن هستند و امکان نگهداری راحت را فراهم می کنند. دهانه ضد چکه فولادی ضد زنگ از هدر رفتن آب میوه جلوگیری می کند و سطح پایه تمیز را تضمین می کند و تمیز کردن را بدون دردسر می کند و آبمیوه گیری شما را بی لک نگه می دارد.

 

جزییات فنی

نام تجاری برج حمل
شماره مدل 413-05
رنگ آبی
ابعاد محصول 24.5 × 17.5 × 29 سانتی متر؛ 2.2 کیلوگرم
ظرفیت 1 لیتر
توان / وات 85 وات
ولتاژ 220 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
خاموش شدن خودکار نه
سطح نویز 44 دسی بل
ویژگی های خاص قابل حمل
وزن مورد 2.2 کیلوگرم

 

از سازنده

آبمیوه گیری وینتیج

آبمیوه گیری برقی مرکبات با اهرم از خط Vintage Ariete

یک آب پرتقال تازه برای صبحانه برای پر شدن با ویتامین C، املاح معدنی و انرژی ایده آل است. با آبمیوه‌گیری برقی Ariete's Vintage یک آبمیوه‌گیری قدرتمند و بی‌صدا خواهید داشت که در عین حال دکوراسیون آشپزخانه شما را با سبک شیک قدیمی و قدیمی معمولی خط قدیمی Ariete، با بدنه فلزی مستحکم از فلز مستحکم و روکش‌های کرومی بهبود می‌بخشد. دارای 2 مخروط برای میوه های بزرگ و کوچک است: مخروط بزرگ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و مخروط کوچک دارای یک سنجاق است که حتی کوچکترین میوه را به راحتی محکم می کند. آبمیوه گیری Vintage دارای یک اهرم فشار برای فشار دادن میوه ها بدون دردسر است، بنابراین یک آبمیوه گیری حرفه ای است که می توانید مطمئن باشید که تا آخرین قطره به فشار دادن آن ادامه می دهد، به لطف دهانه ضد چکه از فولاد ضد زنگ، طراحی شده برای جلوگیری از هدر رفتن آب و اطمینان از اینکه سطوح پایه بدون لکه تمیز می مانند.

آبمیوه گیری برقی مرکبات با اهرم از خط Vintage Ariete

آبمیوه گیری برقی مرکبات با اهرم از خط Vintage Ariete

آبمیوه گیری برقی مرکبات با اهرم از خط Vintage Ariete

 

شما می توانید انواع مرکبات را با آبمیوه گیری وینتیج فشار دهید

با 2 مخروط ارائه شده می توانید هر مرکبات بزرگ یا کوچک را فشار دهید: گریپ فروت، پرتقال، لیمو، لیمو ترش. با ساختن ترکیبی از آبمیوه های فشرده برای هر سلیقه ای با آبمیوه گیری Vintage Ariete لذت ببرید.

بستنی های خانگی

بستنی های با طراوت که فقط با آب پرتقال یا آب لیمو فشرده شده، بدون شکر یا رنگ اضافه درست می شوند. یک خوراکی سالم، مناسب برای روزهای گرم تابستان.

آب پرتقال برای یک شارژ ویتامین C

یک آب پرتقال تازه در صبح انرژی، ویتامین‌ها و نمک‌های معدنی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما اگر اصل باشد و در خانه با بهترین پرتقال‌ها و آب‌میوه‌گیری حرفه‌ای Ariete تهیه شود، بهتر است.

 

آبمیوه گیری برقی مرکبات با اهرم از خط Vintage Ariete

 

آبمیوه گیری برقی مرکبات با اهرم از خط Vintage Ariete

 

 

کوکتل های بدون الکل خانگی

این لیمو است

همچنین می توانید با آب پرتقال تازه گرفته شده غذاهای سبک اما خوشمزه مانند فیله ماهی قزل آلا با پرتقال یا مرغ با لیمو تهیه کنید و همچنین به سرعت آب آن را بگیرید تا در تارت و کیک استفاده کنید.