1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. وسایل ورزشی
  4. مینی دوچرخه ورزشی قابل حمل مدل DeskCycle 2 Under Desk ...

مینی دوچرخه ورزشی قابل حمل مدل DeskCycle 2 Under Desk Exercise - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

وسایل ورزشی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • DeskCycle 2 زیر میز ورزش دوچرخه و پدال
  • DeskCycle 2 Under Desk Exercise Bike and Pedal Exerciser

ده الی پانزده روز کاری

برند : DeskCycle

مدل : V2

قیمت محصول :

30,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 10.43 کیلوگرم

معرفی محصول

مینی دوچرخه ورزشی قابل حمل مدل DeskCycle 2 Under Desk Exercise - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری DeskCycle
وزن مورد 10.43 کیلوگرم
مواد فولاد
ابعاد محصول 26D x 61W x 51H سانتی متر
توصیه حداقل وزن 270 پوند

درباره این محصول

  • در دفتر تناسب اندام بمانید - دوچرخه قابل حمل زیر میز با کیفیت بالا شما را متمرکز نگه می دارد، بهره وری را بهبود می بخشد و کالری می سوزاند. دارای پایه قابل تنظیم و نمایشگر LCD 6 کاره!
  • با میزهای کم کار می کند - به اندازه 27 اینچ
  • مکانیسم مقاومت مغناطیسی ثبت شده - حرکت پدال آرام، نرم و سالم - برای مفاصل شما عالی است و به شما امکان می دهد روی کار خود تمرکز کنید
  • مقاومت مغناطیسی و پای قابل تنظیم - حرکت پدال آرام، صاف و سالم - برای مفاصل شما عالی است. حداکثر ارتفاع پدال را روی 10 اینچ تنظیم کنید یا آن را تا 9 اینچ کاهش دهید تا فاصله بیشتری روی میز داشته باشید.
  • 8 تنظیمات مقاومت کالیبره شده - از بسیار آسان تا چالش برانگیز و بیش از 2 برابر دامنه سایر ورزشکاران پدال!

جزییات فنی

نوع نمایش ال سی دی
نوع مواد فولاد آلیاژی
منبع انرژی شارژ باتری
باتری ها گنجانده شده است؟ بله
نام تجاری DeskCycle
سازنده DeskCycle
شماره مدل کالا V2
ابعاد محصول 26.01 x 61.01 x 51 سانتی متر؛ 10.43 کیلوگرم
نمک B07BDRFMZK

توضیحات محصول

سلامتی، سطح انرژی و بهره وری خود را افزایش دهید علاوه بر کاهش وزن، بهبود سلامت و افزایش طول عمر، افرادی که قبل یا در حین کار ورزش می کنند شادتر هستند، استرس کمتری دارند و بهره وری بیشتری دارند. این در مطالعه ای که توسط دانشگاه بریستول انجام شد کشف شد. زمان بیشتری را در روز آزاد کنید، در محل کار یا خانه استفاده کنید هنگام کار پشت میز، تماشای تلویزیون یا هر زمان دیگری که نشسته اید و پاهایتان آزاد است، ورزش ایمن و موثر داشته باشید. نیازی به تعریق نیست. با این حال این کار مصرف انرژی شما را بیش از استفاده از میز ایستاده افزایش می دهد. 8 سطح مقاومت مغناطیسی DeskCycle بیش از دو برابر سایر ورزشکاران پدال مقاومت دارد. 8 سطح مقاومت کالیبره شده از بسیار آسان به بیش از حد نیاز شما می رسد. حرکت صاف پدال و عملکرد WhisperQuiet مقاومت مغناطیسی و چرخ فلایویل دقیق، پدال زدن DeskCycle را به یک فعالیت ناخودآگاه تبدیل می کند تا بتوانید روی کار یا چیزهای دیگر تمرکز کنید. همچنین زمزمه آرام است که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه حواس همکارانتان را پرت کند پدال بزنید. مقاومت را روی میز خود پایین نگه دارید هنگام استفاده از DeskCycle روی میز خود باید سطح مقاومت را روی 3 یا کمتر تنظیم کنید. این ناحیه کم کاردیو، سطح انرژی و اکسیژن مغز شما را افزایش می دهد بدون اینکه حواس شما را از کارتان پرت کند. کمترین ارتفاع پدال هر دوچرخه ورزشی زیر میزی به دلیل ارتفاع کم پدال، DeskCycles روی میزهای کوتاهتر از هر دوچرخه زیر میزی دیگری کار می کند. DeskCycle را می توان در یک میز 27 اینچی توسط شخصی با قد 5' 8 یا کمتر استفاده کرد. DeskCycle2 را می توان در یک میز 27 اینچی توسط شخصی با قد 5' 10 یا کمتر استفاده کرد.