1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. وسایل ورزشی
  4. تشک تمرینی گلف مدل Cestbella Golf Practice Mat - ارسال ...

تشک تمرینی گلف مدل Cestbella Golf Practice Mat - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

وسایل ورزشی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تشک تمرینی گلف، تشک تمرین گلف قابل حمل تشک گلف در فضای باز در فضای باز گلف سبز با توپ برگشتی تمرین قرار دادن حلقه‌دار تجهیزات آموزشی گلف با پایه جامد برای دفتر خانه
  • Golf Practice Mat, Golf Training Mat Portable Golf Mat Indoor Outdoor Golf Putting Green with Ball Return Practice Putting Curls up Golf Training Equipment with Solid Base for Home Office

ده الی پانزده روز کاری

برند : Cestbella

مدل : Cestbella

قیمت محصول :

4,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.48 کیلوگرم

معرفی محصول

تشک تمرینی گلف مدل Cestbella Golf Practice Mat - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

مواد پلاستیک
رنگ سبز
نام تجاری Cestbella
فاکتور فرم تاشو

درباره این محصول

  • 【سیستم بازگشت خودکار توپ】: رنگ سبز گلف قابل حمل ما با ساختار طراحی نوآورانه است، توپ به طور خودکار به مبدأ برمی گردد. برای برداشتن توپ یا آماده کردن توپ های زیادی نیازی به راه رفتن ندارید و در زمان تمرین صرفه جویی می کنید. تشک آموزش گلف خودکار ما می تواند تمرین شما را کارآمدتر و موثرتر کند تا بتوانید تمام انرژی خود را روی بازی متمرکز کنید!
  • 【چاله استاندارد و خط کمکی】: تشک سبز تمرین گلف دارای دو اندازه مختلف سوراخ با قطر 8 سانتی متر و 6 سانتی متر است که می تواند به شما کمک کند تا توپ را از آسان به سخت ضربه بزنید و به تدریج دقت گلف خود را افزایش دهید. و یک خط کمکی سفید وجود دارد که می تواند به مبتدیان گلف کمک کند تا دقت هدف را بهبود بخشند.
  • 【قابل حمل و مونتاژ آسان】: بهترین ست تشک گلف داخلی ما قابل حمل و مونتاژ آسان است تا بتوانید از گلف مورد علاقه خود در خانه، محل کار، فضای باز و غیره لذت ببرید. و تشک گلف ما با سیستم برگشت خودکار توپ بسیار مناسب برای مبتدیان و بازرگانان تمرین گلف است، به شما امکان می دهد زمان بیشتری برای تمرین گلف داشته باشید، حتی در مواقع شلوغ، می توانید وقت آزاد برای پایبندی به سرگرمی های خود داشته باشید.
  • ذخیره سازی راحت دستگاه گلف خود ((شامل نمی‌شود) روی آن است. می‌توانید در صورت عدم استفاده، تشک سبز گلف را برای نگهداری بغلتانید.
  • 【هدیه عالی】: سبز گلف فضای باز داخلی ما یک هدیه عالی برای روز پدر یا تولد برای کسی است که عاشق گلف است. این برای همه مبتدیان یا دوستداران گلف با تجربه مناسب است. تشک گلف ما یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به گلف است تا با استفاده از تشک تمرینی ما، ریتم، تعادل و آرامش را از راحتی خانه، اداره، چمن، پارک یا هر جای دیگری تمرین کنند. به آنها کمک کنید تا بازی قرار دادن خود را با تمرین با گلف سبز ما بهبود بخشند.

 

توضیحات محصول

Cestbella

تشک گلف

تشک گلف

تشک سبز گلف 3 متری با برگشت خودکار توپ برای فضای داخلی داخلی

اگر به دنبال بهبود بازی قرار دادن خود بدون دردسر بیرون از منزل هستید، تشک گلف قابل حمل ما راه حلی عالی برای دفتر یا خانه است! مهارت قرار دادن خود را در زمان و مکان خود تمرین کنید، سبز مصنوعی حس کیفیت خوبی به آن دارد و همچنین دارای ویژگی بازگشت توپ عالی است.

توجه داشته باشید:

بسته تشک گلف شامل توپ و پوتر نمی باشد.

تشک گلف قابل حمل

گلف قرار دادن سبز

تشک سبز آموزش گلف

تشک سبز گلف 3 متری با برگشت خودکار توپ برای فضای داخلی داخلی

سیستم برگشت توپ هوشمند تشک گلف Cetsbella - قرار دادن سبز با برگشت توپ.

پس از ضربه زدن به توپ گلف، توپ به عقب می‌چرخد و نیازی نیست وقت خود را برای بازگرداندن مکرر توپ تلف کنید تا بتوانید تمام انرژی خود را روی بازی متمرکز کنید!

2 سوراخ و خطوط کمکی

پدهای گلف دارای سوراخ هایی به قطر 8 و 6 سانتی متر هستند که به شما کمک می کند توپ را از آسان به سخت ضربه بزنید. برای بهبود دقت و آسان‌تر کردن هدف‌یابی، کمک خط سفید اضافه کنید. چه مبتدی باشید و چه حرفه ای، مهارت های خود را با این پد قرار دادن گلف افزایش دهید!

تشک گلف قابل حمل

تشک تمرینی گلف ما از چمن مصنوعی بلند ساخته شده است که می توان آن را به سادگی با پیچاندن چمن مصنوعی ذخیره کرد و حمل آن را آسان می کند. به راحتی پدهای ما را بسته بندی کنید، در ماشین خود ذخیره کنید و سفر خود را شروع کنید!

پس چوب گلف خود را بیاورید و با اطمینان تمرین کنید!

گلف 3 متری سبز

تشک گلف قابل حمل Cetsbella

هدیه ای برای دوستداران گلف

این یک هدیه عالی از تجهیزات گلف به عنوان ابزار آموزش گلف برای گلف بازانی است که می خواهند مهارت گلف زدن را در داخل خانه تمرین کنند. این برای همه مبتدیان یا دوستداران گلف با تجربه مناسب است.

مشخصات:

رنگ: سبز

اندازه: 300*39*10cm/118.11*15.35*3.94 اینچ

بسته:

1 * تشک گلف

1 * مسیر برگشت توپ

تشک سبز گلف