1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. وسایل ورزشی
  4. تشک تمرینی گلف مدل COOLBABY Golf Putting - ارسال 10 ...

تشک تمرینی گلف مدل COOLBABY Golf Putting - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

وسایل ورزشی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تشک سبز گلف COOLBABY با صفحه بافل و برگشت توپ، تشک کمک آموزشی گلف در فضای باز و داخلی، تمرین گلف برای خانه، دفتر، حیاط خلوت، هدیه برای گلف بازان
  • COOLBABY Golf Putting Green Mat with Baffle Plate and Ball Return,Indoor & Outdoor Golf Training Aid Mat,Golf Practice Putting Green for Home, Office, Backyard, Gifts for Golfers

ده الی پانزده روز کاری

برند : COOLBABY

مدل : Plastic

قیمت محصول :

5,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.1 کیلوگرم

معرفی محصول

تشک تمرینی گلف مدل COOLBABY Golf Putting - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

مواد پلاستیک
رنگ مشکی
نام تجاری بچه با نمک
فاکتور فرم تاشو

درباره این محصول

  • 【طراحی صفحه بافل】طراحی صفحه بافل روی رنگ سبز می‌تواند 95% توپ را هنگامی که از مرز فراتر می‌رود مسدود کند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و می توانید روی بازی تمرکز کنید.
  • 【سیستم بازگشت خودکار توپ】 با این تشک گلف، توپ از طریق مسیر برگشت توپ به ناحیه سه راهی می چرخد ​​تا بتوانید در زمان صرفه جویی کنید و تمام انرژی خود را روی بازی متمرکز کنید!
  • 【دو سوراخ با اندازه های مختلف】 سوراخ های دو اندازه (یکی 3.15"، دیگری 2.36" است که هر دو کوچکتر از اندازه استاندارد 4.25 اینچ هستند) به شما در ایجاد دقت سوراخ کمک می کند. تشک با طول 10 فوت برای تمرین گلف شما برای توسعه مهارت های شما.
  • 【مت شناور با کیفیت بالا】 تشک را می توان بسیار مسطح پهن کرد، بسیار مناسب برای قرار دادن گلف، شبیه سازی قرار دادن واقعی، مناسب برای یادگیری ضربه زدن به توپ ثابت. (پرتاب کننده گلف شامل نمی شود). 100% چمن مصنوعی.
  • 【ایده هدیه】این لوازم گلف می تواند یک ایده عالی به عنوان هدیه گلف برای پدر یا کودک باشد که می تواند در داخل و خارج از خانه استفاده شود.

 

جزییات فنی

رنگ مشکی
نوع مواد پلاستیک
اجزای شامل خیر
نام تجاری COOLBABY
بخش یونیسکس-بزرگسال
سازنده COOLBABY
ابعاد محصول 300 x 10 x 10 سانتی متر؛ 3.1 کیلوگرم
ASIN B0BR35ZYVV