1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. آبمیوه گیری
  4. آبمیوه گیری سوناشی مدل SONASHI SJB-309 - ارسال 10 الی...

آبمیوه گیری سوناشی مدل SONASHI SJB-309 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

آبمیوه گیری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مخلوط کن آبمیوه گیری 4 در 1 SONASHI SJB-309 [سفید] موتور مسی 600 وات، 2 سرعت، 3 شیشه با درب برای آسیاب مرطوب/خشک، رنده و صافی، مخلوط کن برای آشپزخانه| لوازم خانگی آشپزخانه
  • SONASHI SJB-309 4-in-1 Juicer Blender [White] 600W Copper Motor, 2 Speed, 3 Jars w/ Lid for Wet/Dry Grinding, Grater & Strainer, Blender for Kitchen| Home Kitchen Appliances

ده الی پانزده روز کاری

برند : SONASHI

مدل : SJB-309

قیمت محصول :

4,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.5 کیلوگرم

معرفی محصول

آبمیوه گیری سوناشی مدل SONASHI SJB-309 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سوناشی
مواد فولاد ضد زنگ، پلی کربنات
توان / وات 600 وات
تعداد سرعت 2
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است آره

درباره ابن محصول

  • ساختار قوی: این مخلوط کن آبمیوه گیری ایده آل برای آشپزخانه با ساختاری بادوام است. کوزه های فولادی ضد زنگ عمر طولانی را وعده می دهند. تیغه های فولادی ضد زنگ به راحتی می توانند سخت ترین مخلوط کردن، خرد کردن یا آسیاب را انجام دهند. درب شیشه های پلی کربنات فوق العاده محکم است.
  • مخلوط کن 4 در 1: اسموتی ساز دارای ظرف مسی مخلوط کن 1.0 لیتری با درب گیره برای آسیاب خشک/مرطوب می باشد. مخلوط کن دارای آسیاب آسیاب، رنده و صافی برای تهیه انواع غذاها از سبزیجات و آب میوه گرفته تا گوشت و غلات می باشد.
  • موتور قدرتمند: مخلوط کن آشپزخانه دارای یک موتور قوی و 600 واتی است که از سخت ترین کارهای آسیاب کردن، خرد کردن و مخلوط کردن با سرعت بالا پشتیبانی می کند. عمر طولانی دارد و هنگام کار سرعت مطلوبی را ارائه می دهد.
  • کنترل پالس: آبمیوه گیری آشپزخانه دارای یک کنترل سوئیچ 2 سرعته است که به حفظ قوام مناسب کمک می کند. آبمیوه گیری مخلوط کن برای همه نیازهای آشپزی از غذای کودک گرفته تا اسموتی و شیک مفید است.
  • مشخصات محصول: آبمیوه گیری آشپزخانه با ظرف مسی، رنده استیل و صافی ارائه می شود. دارای محافظ در برابر گرمای بیش از حد موتور و کلید کنترل پالس 2 سرعته. برای منبع تغذیه 220-240 ولت، 50/60 هرتز 600 وات رتبه بندی شده است.

 

جزییات فنی

نام تجاری سوناشی
ابعاد بسته بندی 40 × 30 × 25 سانتی متر؛ 2.5 کیلوگرم
توان / وات 600 وات
مواد فولاد ضد زنگ، پلی کربنات
تعداد سرعت 2
وزن مورد 2.5 کیلوگرم

 

از سازنده

آ

آ

اس

اس

اس

 

مخلوط کن 4 در 1 که درست در آشپزخانه مدرن شما قرار می گیرد، مجهز به شیشه های نشکن برای استفاده ماندگار است. همراه با شیشه مخلوط کن، فنجان آسیاب و خرد کردن، رنده فولادی و صافی می باشد.

این دستگاه آبگیر و مخلوط کن سوناشی افزودنی عالی برای هر آشپزخانه مدرن است. از آبمیوه گیری، آسیاب کردن، خرد کردن و مخلوط کردن آسان در یک دستگاه آشپزخانه لذت ببرید.

دستگاه آبگیر با سیستم قفل ایمنی طراحی شده است و به راحتی برای تمیز کردن جدا می شود. دارای 2 سرعت و عملکرد پالس برای مطابقت با نیازهای آشپزخانه شما.