1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. آبمیوه گیری
  4. اب پرتقال گیر دستی مدل CO-Z Hand Press CO-Z 0002 ...

اب پرتقال گیر دستی مدل CO-Z Hand Press CO-Z 0002 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

آبمیوه گیری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دستگاه آبمیوه گیری دستی CO-Z، آب پرتقال گیری دستی و مرکبات گیری حرفه ای برای آبلیمو آب پرتقال، لیمو پرس تجاری و پرتقال خرد کن، تمیز کردن آسان، خاکستری
  • CO-Z Hand Press Juicer Machine, Manual Orange Juicer and Professional Citrus Juicer for Orange Juice Pom Lime Lemon Juice, Commercial Lemon Squeezer and Orange Crusher, Easy to Clean, Gray

ده الی پانزده روز کاری

برند : CO-Z

مدل : CO-Z 0002

قیمت محصول :

5,850,000تومان

مشخصات محصول

وزن 6 کیلوگرم

معرفی محصول

اب پرتقال گیر دستی مدل CO-Z Hand Press CO-Z 0002 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری خوب
رنگ خاکستری
ابعاد محصول 19D x 29W x 44H سانتی متر
مواد چدن فولاد ضد زنگ
نوع پایان فولاد ضد زنگ، شیشه

درباره این محصول

  • آبمیوه گیری خانگی حرفه ای: آب مرکبات پرس دستی CO-Z آب تازه تجاری را از هر میوه نرم یا تفاله دار از پرتقال ماندارین گرفته تا لیموترش ایرانی، لیمو اورکا تا پومس، کلمانتین، گریپ فروت و غیره ارائه می دهد — از آب میوه ها و کوکتل های تازه تر و خوشمزه تر لذت ببرید. راحتی پیشخوان آشپزخانه شما!
  • ایمن و بادوام: 15 پوند استحکام چدن تقویت شده به شما قدرت ماندگاری می دهد، برای استفاده آسان، حتی فشار 2300 psi را تحمل می کند، اما هر قسمت از این آبمیوه گیری دستی ناهموار که به نوشیدنی شما برخورد می کند، برای ایمنی شما از فولاد ضد زنگ 304 درجه غذایی است. و برای پاکسازی آسان.
  • کاربر پسند: دستگیره لاستیکی دسته ارگونومیک بلند، چیزها را راحت نگه می دارد، حتی وقتی انارهای با پوست ضخیم و سایر میوه های مورد علاقه کاملاً در زیر شما له می شوند و آب آنها را از طریق مخروط مرکزی به لیوان انتظار شما می فرستد. پایه سنگین به طور محکم روی میز شما مکش می کند تا اهرم و سهولت بیشتری به شما بدهد.
  • تمیز کردن آسان: صافی فولاد ضد زنگ خمیر و دانه ها را می گیرد اما برای تخلیه و شستشو بدون دردسر پس از هر جلسه جدا می شود. قیف نیز جدا می شود و همه چیز را در هر سینک یا ماشین ظرفشویی آسان نگه می دارد.
  • رضایت تضمین شده: با این پرس میوه CO-Z، با اطمینان از گارانتی قوی 1 ساله و خدمات دوستانه 24 ساعته و 7 روزه ما به مشتریان، سلامت و شادی بیشتری را از هر روز به دست آورید!

 

جزییات فنی

نام تجاری CO-Z
شماره مدل CO-Z 0002
رنگ خاکستری
ابعاد محصول 17.53 x 28.96 x 38.86 سانتی‌متر؛ 6 کیلوگرم
ظرفیت 0.6 لیتر
توان / وات 150 وات
مواد چدن فولاد ضد زنگ
وزن مورد 6 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

این آبمیوه گیری دستی CO-Z برای هر دوستدار آبمیوه ضروری است. از صافی استیل ضد زنگ درجه مواد غذایی 304 گرفته تا بدنه چدنی ناهموار آن، می‌توانید کیفیت برتر را در تمام جزئیات احساس کنید. دسته با طراحی ارگونومیک دارای دستگیره لاستیکی ضد لغزش است، بنابراین می توانید میوه مورد علاقه خود را به راحتی تا آخرین قطره خرد کنید. پالپ و دانه‌ها در صافی رها می‌شوند، در حالی که قیف آب تازه فشرده شده بدون آشفتگی را از خون و پرتقال سومو، لیمو مایر، کیلیمو، گریپ فروت شعله‌ای و دانکن، انار آل سیرین نار و غیره جمع‌آوری می‌کند! هم صافی مخروطی و هم قیف قابل جدا شدن هستند و در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند و نسیم را تمیز نگه می دارند. این آب پرتقال گیر عالی را بیرون بگذارید تا دکور آشپزخانه خود را برجسته کند یا از اندازه جمع و جور آن استفاده کنید تا آن را به صورت منظم و در صورت نیاز به راحتی نگهداری کنید.