1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. وسایل ورزشی
  4. توری تمرینی گلف مدل OUUTMEE Golf Practice - ارسال 10 ...

توری تمرینی گلف مدل OUUTMEE Golf Practice - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

وسایل ورزشی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

بیش از پانزده روز کاری

برند : OUUTMEE

مدل : OUUTMEE

قیمت محصول :

7,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 7.98 کیلوگرم

معرفی محصول

توری تمرینی گلف مدل OUUTMEE Golf Practice - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

مواد نایلون
رنگ قرمز-سیاه
ورزش تیراندازی با کمان هدف
نام تجاری عمومی
موضوع تعطیلات

درباره این محصول

  • 【شبکه گلف】 ابعاد این تور گلف 10 در 7 دقیقه است که به شما فضای زیادی برای ضربه زدن به توپ به تور می دهد. منطقه بزرگ ضربه، فضای زیادی را برای تمرین مداوم شوت ها و تکنیک های ضربه زدن به توپ فراهم می کند که برای بهبود دقت مفید است. تور ضخیم گلف می تواند ضربه های زیادی را تحمل کند. خود توری بسیار پایدار است و می توان از آن برای تمرینات طولانی مدت استفاده کرد.
  • 【مواد ممتاز】 ساخته شده از محورهای فایبر گلاس با کیفیت بالا، پایه فولادی سنگین و توری گلف ضخیم، این توری گلف مقاوم در برابر پارگی و قوی است. می توانید به دلخواه از توپ ها و چوب های گلف واقعی استفاده کنید زیرا تور تقویت شده ضربه توپ را جذب می کند و از زنگ زدن یا تغییر شکل تور گلف جلوگیری می کند.
  • 【راه اندازی آسان】 تورهای گلف ما برای نصب یا جداسازی نیازی به ابزار ندارند. سبک و قابل حمل توسط هر کسی. هر توری گلف همراه با یک کیف حمل بادوام به شما کمک می کند تا آن را به راحتی ذخیره و حمل کنید!
  • 【محدوده رانندگی قابل حمل】 تورهای ما قابل حمل و سبک هستند و به شما این امکان را می دهند که آنها را با خود ببرید و گلف خود را در هر کجا و در هر زمان انجام دهید. می توانید از آنها در خانه یا خارج از منزل استفاده کنید. حتی متعهدترین علاقه مندان به گلف نمی توانند در طول سال در زمین گلف حضور داشته باشند، می توانید این کار را با تور گلف ما در خانه انجام دهید.
  • 【هدیه عالی】 این تور گلف را می توان به عنوان یک هدیه رضایت بخش برای خانواده یا دوستان در هالووین، کریسمس یا تولد استفاده کرد. می توان آن را در هر زمان و هر مکان تمرین کرد، برای گلف بازان مبتدی و حرفه ای که بتوانند شوت های گلف خود را تمرین کنند. این بهترین انتخاب برای دوستداران گلف است.

جزییات فنی

رنگ قرمز-سیاه
نوع مواد نایلون
ورزش تیراندازی با کمان هدف
اجزای شامل نت
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری عمومی
بخش یونیسکس-بزرگسال
سازنده شنژن
مرجع سازنده توری گلف VA020-10*7
ابعاد محصول 304 x 91 x 256 سانتی متر؛ 7.98 کیلوگرم
ASIN B0BQN2FXTN