1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرویس قاشق ، چنگال و کارد
  4. سرویس قاشق چنگال 36 تکه EUIRIO Stainless Steel - ارسال ...

سرویس قاشق چنگال 36 تکه EUIRIO Stainless Steel - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ست ظروف نقره ای 36 تکه EUIRIO با چاقوهای استیک، ست 6 نفره ظروف تخت مشکی، ست کارد و چنگال آینه استیل ضد زنگ، ست چاقو قاشق چنگال با لیزر منحصر به فرد گلدار، ظروف غذاخوری، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • Brand EUIRIO تعداد قطعات 36 مواد فولاد ضد زنگ رنگ مشکی دستورالعمل های مراقبت از محصول قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، شستشو با دست

ده الی پانزده روز کاری

برند : EUIRIO

مدل : Stainless Steel

قیمت محصول :

6,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.78 کیلوگرم

معرفی محصول

سرویس قاشق چنگال 36 تکه EUIRIO Stainless Steel - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • ست 6 نفره ظروف نقره ای مشکی 36 تکه: این ست ظروف تخت مشکی آینه ای همراه با 6 چاقو شام، 6 چنگال شام، 6 قاشق غذاخوری، 6 چنگال سالاد، 6 قاشق چای خوری و 6 چاقو استیک، برای خانواده ها یا رستوران ها ضروری است. ایده آل برای استفاده روزانه و رزرو برای مناسبت های خاص.
  • حکاکی لیزری گل نفیس: مجموعه چاقوهای قاشق چنگال با کاردستی ظریف ساخته شده است که از ظروف نقره معمولی متمایز است و حس ناهارخوری ظریف، نجیب و مجلل را ایجاد می کند. طراحی منحصر به فرد آن، مدرن و شیک را به ظروف غذا می آورد.
  • شامل 6 چاقو استیک: این مجموعه کارد و چنگال همچنین شامل 6 چاقو استیک، دندانه های تیز استیل ضد زنگ بر روی تیغه ها است که برش دادن گوشت را آسان می کند، به علاوه دسته پرچ سه گانه با طراحی ارگونومیک برای گرفتن آسان. بدون خرید اضافی برای چاقوهای برش گوشت.
  • مواد غذایی: فولاد ضد زنگ درجه یک که بسیار بادوام و محکم است، هر ظروف نقره جامد، متعادل و راحت برای استفاده است. این ظروف غذا خوری همچنین مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی است و در حین استفاده از تجربه سالمی برخوردار است.
  • استفاده و مراقبت: ابتدا شستن با دست توصیه می شود، البته در ماشین ظرفشویی نیز قابل شستشو است، قبل از نگهداری آنها را خشک کنید. برای جلوگیری از خراشیدگی ظروف نقره، از برس سیمی فولادی، اسفنج سخت یا هر ابزار تمیز کننده سخت دیگری استفاده نکنید، زیرا سطح صاف آن را تضمین می کند.

جزییات فنی

نام تجاری EUIRIO
رنگ مشکی
ابعاد محصول 25.4 x 7.62 x 5.08 سانتی‌متر؛ 1.78 کیلوگرم
مواد فولاد ضد زنگ
ویژگی های خاص مقاوم در برابر زنگ زدگی
وزن مورد 1.78 کیلوگرم
ASIN B09ZTVHYTR


توضیحات محصول

ست ظروف نقره مشکی EUIRIO 36 تکه با چاقوی استیک، سرویس ست ظروف تخت مشکی 6 نفره