1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرویس قاشق ، چنگال و کارد
  4. سرویس چاقو کیچن اید KitchenAid Gourmet 14-Piece Forged - ارس...

سرویس چاقو کیچن اید KitchenAid Gourmet 14-Piece Forged - ارسال 15 الی 20 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ست بلوک پرچ سه گانه فورج 14 تکه KitchenAid با چاقو تیزکن داخلی، طبیعی
  • KitchenAid Gourmet 14-Piece Forged Triple Rivet Block Set with Built-in Knife Sharpener, Natural

بیش از پانزده روز کاری

برند : KitchenAid

مدل : KO14TNBXBAA

قیمت محصول :

24,640,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.72 کیلوگرم

معرفی محصول

سرویس چاقو کیچن اید KitchenAid Gourmet 14-Piece Forged - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

مواد کاسه چوب
تعداد قطعات 14
نام تجاری وسایل آشپزخانه
رنگ طبیعی
سبک پرچ سه گانه فورج شده لذیذ

درباره این محصول

  • ملزومات کارد و چنگال: این مجموعه کارد و چنگال 14 تکه KitchenAid شامل تمام چاقوهای ضروری مورد نیاز برای انجام کارهای آماده سازی روزانه غذا مانند برش، برش، خرد کردن، خرد کردن، پیرایش و غیره است. این مجموعه شامل: چاقوی سرآشپز 8 اینچی، چاقوی سانتوکو 7 اینچی، چاقوی کاربردی دندانه دار 5.5 اینچی، چاقوی دندانه دار 3.5 اینچی، چاقوی 3.5 اینچی، چاقوی استیک 4.5 اینچی، قیچی و نگهداری گیاهان دارویی، . بلوک با تیز کن داخلی.
  • تیز بودن طولانی مدت: چاقوهای آهنگری به طرز ماهرانه ای با استفاده از فولاد ژاپنی نیمه صیقل خورده و با کربن بالا تولید می شوند، سخت شده و تمپر می شوند تا لبه ای بادوام برای یک برش حرفه ای و با کیفیت در هر بار ارائه دهند.
  • دسته ارگونومیک: دستگیره‌های ارگونومیک سبک شرقی برای ثبات و کنترل کامل ساخته شده‌اند و به خوبی متعادل هستند و ساختاری با پرچ سه‌گانه برای گرفتن امن و راحت دارند.
  • تراش داخلی: بلوک مدرن ذخیره سازی چوب توس دارای یک تیز کننده داخلی برای تیز کردن بدون زحمت است. چاقوها با خیال راحت در بلوک چاقو نگهداری می شوند تا آشپزخانه شما را تمیز و مرتب نگه می دارند.
  • مراقبت آسان: چاقوهای KitchenAid قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. برای افزایش طول عمر کارد و چنگال، شستن دست ها توصیه می شود. بلافاصله خشک کنید.

 

جزییات فنی

نام تجاری KitchenAid
شماره مدل KO14TNBXBAA
رنگ طبیعی
ابعاد محصول 14.48 x 20.83 x 33.02 سانتی‌متر؛ 4.72 کیلوگرم
ظرفیت 14 کوارت
مواد فولاد ژاپنی 420J2
وزن مورد 4.72 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

این مجموعه کارد و چنگال فرفورژه ۱۴ تکه KitchenAid Gourmet شامل تمام چاقوهای ضروری مورد نیاز برای انجام کارهای آماده سازی روزانه غذا مانند برش، برش، خرد کردن، خرد کردن، پیرایش و غیره است. این مجموعه شامل: چاقوی سرآشپز 8 اینچی، چاقوی سانتوکو 7 اینچی، چاقوی کاربردی دندانه دار 5.5 اینچی، چاقوی اره ای دندانه دار 3.5 اینچی، چاقوی 3.5 اینچی، 6 عدد چاقوی استیک 4.5 اینچی، قیچی گیاهی، قیچی گیاهی با تراش داخلی تیغه های آهنگری با استفاده از فولاد ژاپنی نیمه صیقل خورده با کربن بالا ساخته می شوند، سخت شده و تمپر می شوند تا لبه ای بادوام برای یک برش حرفه ای و با کیفیت در هر بار ارائه دهند. این چاقوهای KitchenAid® دارای دسته‌های ارگونومیک به سبک شرقی هستند که گرفتن راحت را فراهم می‌کنند و با درپوش فولادی ضد زنگ برجسته می‌شوند. این دسته ها با طراحی پین سه پرچ برای بهینه سازی کنترل برای استفاده روزمره به طرز ماهرانه ای مهندسی شده اند. بلوک ذخیره سازی چوب توس معاصر دارای یک تیز کن داخلی برای تیز کردن بدون دردسر است و مکمل هر آشپزخانه ای است. چاقوهای KitchenAid قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. برای افزایش طول عمر کارد و چنگال، شستن دست ها توصیه می شود. بلافاصله خشک کنید.