1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پنل خورشیدی
  4. پمپ آبنمای خورشیدی مدل AISITIN Solar Fountain Pump - ارسا...

پمپ آبنمای خورشیدی مدل AISITIN Solar Fountain Pump - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

پنل خورشیدی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پمپ آب فواره خورشیدی AISITIN، پمپ آب خورشیدی 2.5 واتی کیت پنل خورشیدی پمپ آب پمپ شناور پمپ آب خورشیدی با 6 نازل و شیلنگ شفاف برای حوض، آبنما، حمام پرندگان، باغ
  • AISITIN Solar Fountain Pump, 2.5W Solar Powered Water Pump Solar Panel Kit Water Pump Submersible Pump Solar Powered Water Feature with 6 Nozzles and Transparent Hose for Pond,Fountain,BirdBath,Garden

بیش از پانزده روز کاری

برند : AISITIN

مدل : AS-2.5WSF-FT

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 408 گرم

معرفی محصول

پمپ آبنمای خورشیدی مدل AISITIN Solar Fountain Pump - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

رنگ آبی
نام تجاری من شستم
ویژگی های خاص استفاده آسان، چشمه آب خورشیدی
منبع انرژی خورشیدی، برق، باطری، انرژی خورشیدی

درباره این محصول

  • 【کیت حمام آبنمای خورشیدی DIY】: کیت پمپ آب خورشیدی DIY، شامل کیت فواره خورشیدی، با دقت توسط پنل های خورشیدی با راندمان بالا (2.5 وات)، با عملکرد کامل و عمر مفید تا 20000 ساعت ساخته شده است. علاوه بر این، مصرف تسمه موتور بدون برس کمتر است و عمر مفید آن در مقایسه با حوضچه معمولی پرنده فواره خورشیدی بیشتر است. هیچ سوکت برق یا باتری خارجی ندارد، بنابراین نه تنها استفاده از آن آسان است، بلکه از نظر محیطی نیز ایمن و بی خطر است.
  • 【منبع تغذیه خورشیدی】: نصب پمپ استخر خورشیدی با پنل های خورشیدی آسان و استفاده آسان است. فواره آب خورشیدی به طور کامل توسط انرژی خورشیدی شارژ می شود و به باتری یا برق نیاز ندارد. فقط اجازه دهید پمپ فواره روی آب شناور شود و زمانی که خورشید کافی است شروع به کار کند. نور خورشید دریافتی هر چه روشن تر باشد، راندمان کار بالاتر است. لطفاً توجه داشته باشید که این کیت پمپ خورشیدی توسط نور خورشید هدایت می شود و برای شروع کار به نور خورشید زیادی نیاز دارد ( نور مستقیم خورشید، بدون سایه یا ابر).
  • 【6 سبک مختلف جریان آب】: این کیت پمپ آب فواره خورشیدی دارای 6 نازل مختلف است که به راحتی می توان آنها را تعویض کرد تا شکل های مختلف جت را به دست آورد تا از پاشیدن آب در نزدیکی جلوگیری شود. پمپ حوضچه ای را می توان به یک شیلنگ متصل کرد تا آب نماهای مختلف را برآورده کند. پمپ آب خورشیدی یک پمپ آب خورشیدی چند منظوره است که برای حمام پرندگان، مخازن ماهی، حوضچه های کوچک و باغ ها بسیار مناسب است.
  • 【استفاده آسان】: فواره خورشیدی مستقل، فقط آن را روی آب قرار دهید، و پمپ فواره خورشیدی پس از دریافت نور کافی خورشید می تواند به طور معمول کار کند. با حرکت آزادانه به مکان های مختلف، بدون نصب و نگهداری پیچیده، می توانید از زندگی جالب باغ لذت ببرید. سیم بین پنل خورشیدی و پمپ با کابل 3 متری به اندازه کافی بلند است که بدون نگرانی از کار نکردن پمپ در سایه، منطقه نسبتاً وسیعی را پوشش می دهد.
  • 【کاربرد گسترده】: پمپ آب چشمه خورشیدی سازگار با محیط زیست با لوله شفاف، پمپ آب پنل خورشیدی یک دکوراسیون ایده آل برای حمام پرندگان، مخازن ماهی، حوضچه های کوچک، استخرها، باغ ها، استخرهای شنا، باغ ها، آب گردشی اکسیژن و غیره است که می تواند باغ یا حیاط شما را بسازد و متفاوت است و توجه همه رهگذران را به خود جلب می کند تا آبنمای شما زنده تر شود. برای اینکه حیاط شما جالب به نظر برسد، توسط پمپ های آب خورشیدی تزئین شده است.

 

جزییات فنی

نام تجاری یک سنسور
شماره مدل AS-2.5WSF-FT
رنگ آبی
ابعاد بسته بندی 20.29 x 12.9 x 4.7 سانتی‌متر؛ 408 گرم
ویژگی های خاص استفاده آسان، آبنمای خورشیدی
وزن مورد 408 گرم