1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پنل خورشیدی
  4. پنل خورشیدی قابل حمل مدل Topsolar 100W Foldable Portable Sol...

پنل خورشیدی قابل حمل مدل Topsolar 100W Foldable Portable Solar - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

پنل خورشیدی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیت شارژر پانل خورشیدی قابل حمل تاشو 100 واتی Topsolar برای ژنراتور ایستگاه برق قابل حمل تلفن های همراه لامپ دوربین 12 ولتی باتری RV قایق اتومبیل (دو پورت USB و خروجی 19/14.4 ولت DC)
  • Topsolar 100W Foldable Portable Solar Panel Charger Kits for Portable Power Station Generator Cell Phones Camera Lamp 12V Car Boat RV Battery(Dual USB Ports & 19/14.4V DC Output)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Topsolar

مدل : TOPSFO-120

قیمت محصول :

43,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 5.77 کیلوگرم

معرفی محصول

پنل خورشیدی قابل حمل مدل Topsolar 100W Foldable Portable Solar - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری توپ خورشیدی
فناوری اتصال یو اس بی
نوع رابط یو اس بی
دستگاه های سازگار گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ، دوربین
مدل های گوشی سازگار آیفون
اجزای شامل کابل
ویژگی های خاص قابل حمل، شارژ سریع، تاشو
رنگ چند
مجموع پورت های USB 2
وات 120 وات

 


درباره این محصول

  • 【طراحی شده برای نیروگاه های قابل حمل و باتری 12 ولت】: پورت 19 ولت DC برای شارژ نیروگاه های قابل حمل طراحی شده است و مجهز به کابل ها و کانکتورهایی با مشخصات مختلف است که با Suaoki، Jackery، Webetop، Rockpals، Paxcess و غیره سازگار است. 14.4 ولت پورت DC مجهز به جعبه کنترل شارژ داخلی است. شما می توانید مستقیماً باتری 12 ولتی اتومبیل ها، کشتی ها و RV ها را بدون نیاز به حمل کنترل اضافی شارژ کنید.
  • 【فناوری شارژ هوشمند و سریع USB】: دو پورت USB QC3.0 & 2.0 (5V/9V/12V 2A max) و پورت USB-C از PD3.0 (24W max) پشتیبانی می‌کند. طراحی شده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها (سازگار با iPhone، iPad، Samsung Galaxy)، GPS، دوربین‌های دیجیتال و غیره کاملاً با زندگی در فضای باز سازگار است و به شما کمک می‌کند با قطعی برق غیرمنتظره مقابله کنید. تراشه آی سی هوشمند داخلی به طور هوشمند دستگاه شما را شناسایی می کند و سرعت شارژ آن را به حداکثر می رساند و از دستگاه های شما در برابر شارژ بیش از حد و بارگذاری بیش از حد محافظت می کند.
  • 【تاشو و قابل حمل】: پس از تا شدن، اندازه آن تنها 17.05*21.06*1.4 اینچ است. می توانید به راحتی آن را در کوله پشتی یا صندوق عقب قرار دهید تا جهان را کشف کنید. در همان زمان، پانل مجهز به براکت قابل تنظیم است. شما می توانید زاویه پنل خورشیدی را به دلخواه تنظیم کنید تا توان خروجی بالاتری به دست آورید.
  • 【بازده تبدیل بالا قدرتمند】: با سلول خورشیدی تک کریستالی با راندمان بالا، راندمان انرژی بیشتری خواهید داشت حتی اگر پانل کوچکتر از مدل سنتی باشد. خروجی سیستم را با کاهش تلفات عدم تطابق به حداکثر می‌رساند. عملکرد بهتری نسبت به پنل های خورشیدی پلی کریستالی با رتبه مشابه در شرایط کم نور دارد.
  • 【کیفیت محصول قابل اعتماد و خدمات پس از فروش】: فناوری پیشرفته لمینیت و مواد پوشش ETFE پانل را بادوام و عملکرد ضد آب عالی دارد که باعث می شود با اکثر شرایط آب و هوایی سازگار شود. در عین حال، 12 ماه گارانتی بدون نگرانی و خدمات دوستانه مشتری به شما کمک می کند تا هر گونه مشکل محصول را به سرعت و به سرعت حل کنید.

 

جزییات فنی

ابعاد بسته بندی ‏56.51 x 38.61 x 7.75 سانتی‌متر؛ 5.77 کیلوگرم
شماره قطعه TOPSFO-120
نوع مواد سیلیکون تک کریستالی
نوع منبع برق انرژی خورشیدی
سازنده توپ خورشیدی
شماره مدل کالا TOPSFO-120
ASIN B07ZZB2H22