1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پنل خورشیدی
  4. پمپ آبنمای خورشیدی مدل Sun Energise 20W Solar Water Pump ...

پمپ آبنمای خورشیدی مدل Sun Energise 20W Solar Water Pump - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

پنل خورشیدی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • فواره پمپ آب خورشیدی 20 واتی Sun Energize در فضای باز، پمپ شناور 320GPH و پنل خورشیدی 20 وات برای هوادهی حوضچه، دکوراسیون باغ، استخر، مخزن ماهی، هیدروپونیک، آبزی پروری
  • Sun Energise 20W Solar Water Pump Fountain Outdoor, 320GPH Submersible Powered Pump and 20 Watt Solar Panel for Pond Aeration, Garden Decoration, Pool, Fish Tank, Hydroponics, Aquaculture

ده الی پانزده روز کاری

برند : Sun Energise

مدل : SE-SF-S12P20

قیمت محصول :

11,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.92 کیلوگرم

معرفی محصول

پمپ آبنمای خورشیدی مدل Sun Energise 20W Solar Water Pump - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری انرژی خورشید
رنگ مشکی + سبز
مواد آلومینیوم فولاد ضد زنگ پلاستیک
سبک فواره پمپ آب خورشیدی در فضای باز
ابعاد اقلام LxWxH 8.9 x 6 x 7.4 سانتی‌متر

درباره این محصول

  • راندمان بالا و عمر طولانی: این چشمه خورشیدی توسط انرژی خورشیدی هدایت می‌شود و می‌تواند تنها در 3 ثانیه زیر نور خورشید کار کند. حداکثر سرعت جریان: 320 GPH (1200 L/H). حداکثر ارتفاع بالابر: 8.2 FT (2.5 متر). عمر طولانی: 20000+ ساعت. طول سیم: 13 FT (3.96 متر).
  • اسپری برای سبک های مختلف آب: 4 نازل مختلف برای جریان آب و ارتفاع آب متفاوت می تواند نیازهای مختلف شما را برای ارتفاع اسپری یا شکل اسپری برآورده کند. علاوه بر این، پمپ آب خورشیدی می تواند ارتفاع اسپری را برای حالت کم یا زیاد تنظیم کند. لطفاً به تصاویر یا دستورالعمل روش ترکیبی مراجعه کنید.
  • سازگار با محیط زیست و چند کاربرد: این پمپ آبنمای خورشیدی سازگار با محیط زیست دارای قطر 3.5*2.9*2.36 اینچ است. مناسب برای فواره های بزرگ در فضای باز، آبنماها، مخازن ماهی، استخرها، استخرهای شنا، آبشارها، هیدروپونیک، آکواپونیک، گلخانه ها، استخرها و دکوراسیون باغ. باغ شما قطعا تمام توجه رهگذران را به خود جلب خواهد کرد. بگذارید حیاط شما بسیار جالب به نظر برسد تا با پمپ های آب خورشیدی تزئین شود.
  • استفاده آسان: کافی است فواره خورشیدی استخر را در زیر نور خورشید در آب قرار دهید، هر چه خورشید بیشتر باشد، تأثیر بهتری دارد و فواره زیبایی غیرمنتظره ای را به شما نشان می دهد. بدون تعمیر و نگهداری بیش از حد، بدون نصب پیچیده، بدون سرمایه گذاری بیشتر. همچنین دارای سیم بلند 13FT است که به شما امکان می دهد نور خورشید را در فاصله ای از پمپ آب دریافت کنید. ویژگی های plug-and-play آن به شما این امکان را می دهد که برق را برای کار در کوتاه ترین زمان تامین کنید.
  • توصیه استفاده: ما خدمات 24 ساعته و 1 سال گارانتی ارائه می دهیم. اگر مشکلی با فواره آب خورشیدی ما در فضای باز دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید. 1. این آبنمای خورشیدی توسط یک پنل خورشیدی در نور مستقیم خورشید (بدون پشتیبان باتری) تغذیه می شود، جریان آب به شدت نور خورشید بستگی دارد. 2. مطمئن شوید که پمپ آب در حین کار کاملاً در زیر آب فرو رفته است. 3. پمپ باید به طور مرتب تمیز شود تا حالت پاشش خوب حفظ شود.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 8.89 x 5.99 x 7.37 سانتی متر; 1.92 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 14 سپتامبر 2022
  • سازنده: Sun Energize
  • ASIN : B0B96G9RN6
  • شماره مدل: SE -SF-S12P20

  •  

توضیحات محصول

 

پمپ فواره خورشیدی قدرتمند 20 واتی Sun Energize برای استخر کوچک دکوراسیون باغ حمام پرنده هیدروپونیک

این پمپ آبنمای خورشیدی برای قابلیت اطمینان و عملکرد فوق العاده بی صدا طراحی شده است تا سال ها خدمات، صرفه جویی در مصرف انرژی و مصرف برق کم را ارائه دهد.

این آبنمای خورشیدی لهجه ای عالی برای باغ یا حیاط شماست. پمپ آبنمای خورشیدی روی آب شناور است و نیازی به برق ندارد. هنگامی که نور خورشید به پنل خورشیدی برخورد می کند، به طور خودکار اجرا می شود.

4 نازل برای انتخاب شما برای ایجاد آب پاش های مختلف، ارتفاع نماز تا 8.2 فوت.

 

 

 

 

 

 

 

 

نکات گرم:

1. لطفا مطمئن شوید که پنل خورشیدی در زیر نور کامل و روشن خورشید قرار دارد. 

2. بالای نازل باید بالای آب باشد. اگر نازل زیر آب است، لوله بلند را اعمال کنید یا سطح آب را کاهش دهید. 

3. مطمئن شوید که پمپ آب در حین کار کاملاً در زیر آب فرو رفته است 

4. آب باید حداقل 2.5 اینچ (6.5 سانتی متر) عمیق و تمیز باشد. اگر آب به اندازه کافی عمیق نباشد، پمپ قادر به پمپاژ و پاشش آب نیست. 

5. ظرف و پمپ را مرتب تمیز کنید. کثیفی زیاد ممکن است پمپ را مسدود کند. پمپ برای تمیز کردن و تعمیر قابل جدا شدن است. 

6. پمپ را فقط در آب (زیر 104 درجه فارنهایت) کار کنید و آن را از مایعات قابل اشتعال دور نگه دارید. 

7. از آبنما در مایع کثیف یا خورنده استفاده نکنید. آب را مرتباً عوض کنید. 

8. اجازه ندهید پمپ خشک شود.