1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. توستر
  4. توستر نان سوناشی مدل Sonashi 2 Slice Toaster ST-209 - ...

توستر نان سوناشی مدل Sonashi 2 Slice Toaster ST-209 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

توستر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • توستر نان سوناشی 2 Slice ST-209 - توستر رومیزی با کنترل گرمایش، لامپ پیلوت، سینی خرده نان جداشدنی | وسایل اشپزخانه
  • Sonashi 2 Slice Bread Toaster ST-209 - Countertop Toaster w/ Heating Control, Pilot Lamps, Detachable Crumb Tray | Kitchen Appliances

بیش از پانزده روز کاری

برند : Sonashi

مدل : ST-209

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.48 کیلوگرم

معرفی محصول

توستر نان سوناشی مدل Sonashi 2 Slice Toaster ST-209 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سوناشی
رنگ مشکی
مواد فولاد ضد زنگ
ابعاد محصول 20D x 30.4W x 18.6H سانتی متر
توان / وات 870 وات

درباره این محصول

  • توستر آشپزخانه پیشرفته: استفاده از این توستر پاپ آپ 2 تکه آسان است. دکمه یخ زدایی، گرم کردن مجدد و لغو کنترل بهتری بر عملکرد آن می دهد. دارای یک لامپ پیلوت برای نشان دادن حالت روشن/خاموش برق است.
  • کنترل گرمایش الکترونیکی: این توستر نان دارای یک دستگیره کنترل گرمایش قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد سطح قهوه ای نان برشته شده را کنترل کنید. آن را برای نان تست تیره تر و تردتر در سطح بالاتر و برای نان تست قهوه ای روشن در سطح پایین تر قرار دهید.
  • سینی خرده نان قابل جدا شدن: یک سینی خرده نان قابل جدا شدن در پایین توستر خرده نان ها را جمع می کند و به تمیز کردن آسان کمک می کند. از آشفتگی داخل و اطراف دستگاه جلوگیری می کند.
  • ساخت و طراحی: این قوطی توستر نان برای نگهداری آسان در گوشه ای از کمد آشپزخانه جمع و جور است. لمس خنک آن استفاده از آن را راحت می کند. علاوه بر این، دستگیره تعبیه شده در کالسکه حمل آسان را تسهیل می کند.
  • مشخصات محصول: ولتاژ عملکرد این گرمکن bun بین 220-240 ولت با فرکانس 50/60 هرتز است. این دستگاه دارای یک موتور 870 واتی است که به گرفتن نان کاملا برشته شده در مدت زمان کوتاهی کمک می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری سوناشی
شماره مدل 2724335356776
رنگ مشکی
ابعاد محصول 30.4 x 20 x 18.6 سانتی متر؛ 1.48 کیلوگرم
توان / وات 870 وات
ولتاژ 240
مواد فولاد ضد زنگ
وزن مورد 1.48 کیلوگرم

 

از سازنده

آ

س

آ

اس

اس

.

توستر نان دارای لامپ پیلوت و گرم کن نان است. یک ضیافت صبحانه صبحگاهی تهیه کنید یا هوس خوردن شبانه را برطرف کنید. دارای ویژگی روشن/خاموش خودکار است که در زمانی که مشغول هستید غذای شما را ایمن نگه می دارد.

توستر نان یک انتخاب عالی برای وعده های غذایی سریع شماست. این دارای دکمه های یخ زدایی، گرم کردن مجدد، لغو در جلو است که کار کردن با آنها حتی برای مبتدیان آسان است. دارای کنترل گرمایش الکترونیکی برای تنظیم دمای پخت و پز است.

توستر نان سوناشی 2 اسلایس دارای ساختاری از جنس استیل ضد زنگ است که بیشترین دوام را به شما می دهد. بدنه ای خنک دارد که استفاده از آن را ایمن می کند و از خطرات سوختگی پوست نرم جلوگیری می کند. همراه با سینی خرده نان قابل جدا شدن است

آ

آ