1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. توستر
  4. توستر سوناشی مدل SONASHI STO-730 - ارسال 10 الی 15 ...

توستر سوناشی مدل SONASHI STO-730 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

توستر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اجاق برقی SONASHI STO-730 – 21 لیتری، اجاق برقی رومیزی با المنت حرارتی استیل ضد زنگ، لامپ داخلی، چراغ نشانگر، قفسه سیمی، دسته سینی | لوازم الکترونیکی آشپزخانه
  • SONASHI STO-730 Electric Oven – 21L, Countertop Electric Oven with Stainless Steel Heating Element, Inside Lamp, Indicator Light, Wire Rack, Tray Handle | Kitchen Electronic Appliances

ده الی پانزده روز کاری

برند : SONASHI

مدل : STO-730

قیمت محصول :

6,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 6 کیلوگرم

معرفی محصول

توستر سوناشی مدل SONASHI STO-730 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سوناشی
رنگ مشکی
ابعاد محصول 37D x 50W x 33H سانتی متر
ظرفیت 21 لیتر
وات 1380 وات

درباره این محصول

  • لوازم خانگی آشپزخانه: این دستگاه برقی چند منظوره سوناشی را به آشپزخانه خود اضافه کنید تا غذاهای تازه پخته و کبابی تهیه کنید. این لوازم جانبی آشپزخانه خانگی ایده آل است زیرا طراحی براقی دارد که تنظیمات داخلی شما را تحسین می کند.
  • ساختار مستحکم: اجاق برقی آشپزخانه دارای یک عنصر حرارتی از جنس استنلس است که دوام و حداکثر محافظت در برابر خوردگی و سایش را تضمین می کند. درب شیشه ای شفاف این امکان را به شما می دهد تا به نحوه کباب شدن یا پخت غذای خود نگاه کنید. ساخت با کیفیت به طول عمر و عملکرد عالی آن می افزاید.
  • طراحی هوشمند: این اجاق برقی براق از جنس استنلس استیل دارای نورپردازی داخلی است که به شما نشان می دهد غذای شما چقدر پخته است. دارای زنگ زنگ است که نشان دهنده تکمیل چرخه پخت و پز است. تایمر را می توان برای حدود 60 دقیقه در یک زمان تنظیم کرد و همچنین دارای یک انتخابگر دمای قابل تنظیم 100 تا 250 درجه سانتیگراد است.
  • ظرفیت بزرگ: این سوناشی الکتریکی دارای ظرفیت بزرگ 21 لیتری است که به شما امکان می دهد یک مرغ کامل را یکباره کباب کنید. فضای کافی برای قرار دادن یک پیتزای متوسط، چند رول نان، شیرینی‌ها را فراهم می‌کند و آن را به یک وسیله آشپزخانه ایده‌آل برای خانواده‌های بزرگ تبدیل می‌کند.
  • ملحقات/لوازم جانبی: اجاق برقی 21 لیتری دارای ضمیمه های مختلفی از جمله قفسه سیمی، دسته سینی، انبر و سینی پخت است تا بتوانید مواد غذایی مورد علاقه خود را بپزید یا کباب کنید. این به طور موثر 1380 وات برق ورودی تولید می کند و عملکرد کم نویز را ارائه می دهد.

 

جزییات فنی

نام تجاری سوناشی
اطلاعات مدل 2724501579237
ابعاد محصول 50 × 37 × 33 سانتی متر؛ 6 کیلو
ظرفیت 21 لیتر
نوع نصب کانتر
شماره قطعه 2724501579237
رنگ مشکی
وات 1380 وات
نوع سوخت برقی
نوع مواد فولاد ضد زنگ
وزن مورد 6 کیلوگرم

 

از سازنده

اس

D

D

ایکس

اس

 

فر پخت برای استفاده راحت با کمک عناصر مختلف طراحی شده است. دارای یک لامپ داخلی است تا بتوانید حین پختن غذاها مراقب آنها باشید. همچنین دارای عنصر گرمایش از جنس استنلس استیل است.

با این فر سوناشی از پخت، کباب کردن و کباب کردن قابل تنظیم لذت ببرید. طیف وسیعی از انتخاب دما را برای شما ارائه می دهد و دارای یک تایمر داخلی است که وقتی ظروف شما آماده هستند زنگ می زند!

اگر یک نانوای مشتاق هستید، اجاق برقی سوناشی بهترین گزینه برای پخت و پز شماست. این فر با ظرفیت بزرگ تا 21 لیتر به شما کمک می کند طیف وسیعی از غذاها را به راحتی بپزید.

اس

اس