1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. توستر
  4. توستر جیپاس مدل Geepas GBT36515 - ارسال 10 الی ۱۵ ...

توستر جیپاس مدل Geepas GBT36515 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

توستر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • نان توستر Geepas 2 Slice، تنظیم قهوه ای متغیر، GBT36515
  • Geepas 2 Slice Bread Toaster, Variable Browning Setting, GBT36515

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GBT36515

قیمت محصول :

1,550,000تومان

مشخصات محصول

وزن 940 گرم

معرفی محصول

توستر جیپاس مدل Geepas GBT36515 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
رنگ سفید
مواد فولاد ضد زنگ
ابعاد محصول 6.3D x 10.6W x 7.1H سانتی متر
وات 700 وات

درباره این محصول

  • 6 تنظیم تنظیم - نان خود را برشته کنید و با توستر 2 تکه از صبحانه به طور کامل لذت ببرید. کنترل‌های قهوه‌ای شدن 6 سطحی قابل تنظیم برای مطابقت با سلیقه همه. به این ترتیب می توانید هر روز صبح صبحانه سالم و خوشمزه را در کنار خانواده نوش جان کنید.
  • سینی خرده نان قابل جابجایی - خرده نان در یک سینی قابل جابجایی در پایین توستر جمع آوری می شود، شما فقط می توانید آن را بیرون بکشید و فورا خرده نان ها را تمیز کنید. همچنین دارای سیم پایینی است که برای استفاده و نگهداری در حین استفاده راحت و ایمن است.
  • بهترین توستر - توستر هر دو طرف نان را به طور یکنواخت برشته می کند، بنابراین، نان از بیرون ترد است، در حالی که وسط آن هنوز مرطوب است که عالی است. توستر 2 تکه برای برشته کردن یا گرم کردن انواع نان در عرض چند دقیقه ایده آل است.
  • ایمن و سالم - این توستر از مواد غیر سمی ساخته شده است، بنابراین، برای استفاده روزمره ایمن و سالم است. همچنین تمیز کردن این توستر بسیار آسان، محکم و بادوام است. اندازه توستر 29.6x17.8x17.8 سانتی متر است و در گوشه پیشخوان آشپزخانه شما قرار می گیرد. مناسب برای آشپزخانه مدرن شما

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GBT36515
رنگ سفید
ابعاد محصول 27 × 16 × 18 سانتی متر؛ 940 گرم
توان / وات 700 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
خاموش شدن خودکار بله
ویژگی های خاص کنترل قهوه ای متغیر، عملکرد لغو
وزن مورد 940 گرم

 

از سازنده

نان توستر Geepas 2 Slice Bread Toster با کنترل قهوه ای شدن 6 سطح

این توستر 2 تکه با ترکیب طراحی مدرن با عملکرد عملی، افزودنی عالی برای هر خانه ای است و برای کسانی که می خواهند در فضای آشپزخانه خود صرفه جویی کنند ایده آل است. با یک کنترل قهوه ای متغیر، می توانید توستر را به گونه ای تنظیم کنید که هر بار نان تست رنگی کامل خود را دریافت کنید یا به طور متناوب از دکمه لغو در اواسط برشته کردن برای بررسی رنگ استفاده کنید. سینی خرده نان قابل جابجایی توستر باعث تمیز کردن آسان می شود و ذخیره سیم یکپارچه به تمیز نگه داشتن پیشخوان آشپزخانه شما کمک می کند.

 

پایه های لمسی و بدون لغزش - برای ایمنی شما، توستر در لمس خنک است و دارای پایه های ضد لغزش است. سینی خرده نان قابل جابجایی - سینی قابل جابجایی باعث می شود خرده های اضافی را از بین ببرید و سطوح را مرتب نگه دارید.

6 تنظیمات قهوه ای متغیر - کنترل قهوه ای متغیر به شما امکان می دهد سایه دلخواه خود را از قهوه ای طلایی انتخاب کنید. نان تست عالی، همان طور که دوست دارید. همچنین شامل حالت لغو است که در هر زمان نان تست را متوقف می کند.

 

ذخیره سازی سیم یکپارچه - محل ذخیره سیم یکپارچه راه حلی منظم و مرتب برای میز کار آشپزخانه شما است و هر گونه سیم اضافی را در پایه پنهان می کند. شکاف‌های فولادی ضد زنگ بسیار عریض - شکاف‌های فولادی ضد زنگ بسیار عریض، انواع نان‌ها و برش‌های ضخیم‌تر را تست می‌کنند.