1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کولر و فن خنک کننده
  4. پنکه رومیزی جیپاس مدل Geepas GF21190 - ارسال ۱۰ الی ...

پنکه رومیزی جیپاس مدل Geepas GF21190 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • فن شارژی 12 اینچی Geepas با کنترل از راه دور- GF21190| فن با کارایی بالا با زمان کار تا 20 ساعت، کنترل 3 سرعته| خنک کننده قدرتمند و کارآمد| 2 سال گارانتی، مشکی
  • Geepas 12" Rechargeable Fan with Remote Control- GF21190| High Performance Fan with Working Time up to 20 Hours, 3-Speed Controls| Powerful and Efficient Cooling| 2 Years Warranty, Black

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GF21190

قیمت محصول :

5,980,000تومان

مشخصات محصول

وزن 950 گرم

معرفی محصول

پنکه رومیزی جیپاس مدل Geepas GF21190 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
رنگ مشکی
منبع انرژی شارژ باتری
سبک نوین
ابعاد محصول 6.4D x 10.7W x 7.2H سانتی متر
نوع اتاق دفتر، اتاق خواب
ویژگی های خاص قابل حمل، سبک وزن
کاربردهای توصیه شده برای محصول خنک کننده
نوع نصب دیوار کوه
نوع کنترلر کنترل از راه دور

 


درباره این محصول

  • باتری با ظرفیت بالا قابل شارژ، طراحی ایمن: 20 ساعت کار بی سیم را با باتری قابل شارژ تضمین می کند و استفاده ایمن را تضمین می کند. این پنکه رومیزی را حتی برای سفر در فضای باز بسیار مناسب می کند. این پنکه با طراحی محصور، از ایمنی انگشتان کودک شما اطمینان می دهد
  • 3 تنظیمات سرعت: سرعت مناسب فن را با استفاده از کنترل از راه دور با حالت های سوئیچ تنظیم کنید: نور، تایمر، خاموش، سرعت بالا و سرعت پایین.
  • عملکرد کارآمد: با یک موتور پرسرعت 1820 RPM و یک باتری 12 ولتی 7000 میلی آمپر ساعتی سرب اسید، فن به طور موثر عمل می کند تا عملکرد قدرتمندی ارائه دهد.
  • نور LED منحصر به فرد: دارای 30 قطعه SMD سمت چپ، 30 قطعه SMD سمت راست و 24 قطعه چراغ SMD در پنل برای روشنایی در شب، زمانی که در تابستان در حال کمپینگ هستید یا برای هر شرایط اضطراری. محیطی آرام را فراهم می کند و می توان از آن در هنگام مطالعه، کار و غیره استفاده کرد.
  • کاربرد گسترده: همه کاره و کوچک که حمل یا نگهداری آن را آسان می کند. این برای خانه و محل کار، اتاق خواب، کتابخانه، اتاق بازی، اتاق رقص و موارد دیگر ایده آل است. هم در داخل و هم در فضای باز مناسب است.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GF21190
رنگ مشکی
ابعاد بسته بندی 11.6 x 8.3 x 7.4 سانتی متر؛ 950 گرم
ولتاژ 220 ولت (AC)
تعداد سرعت 3
ویژگی های خاص قابل حمل، سبک وزن
وزن مورد 950 گرم

توضیحات محصول

راحتی راحت در خانه فن شارژی 12 اینچی Geepas با کنترل از راه دور و نور LED، ساخته شده از بهترین مواد با کیفیت، خنک‌سازی سریع‌تری را نسبت به بسیاری دیگر ارائه می‌کند. طراحی ساده، مدرن و ویژگی‌های کاربردی آن را از بقیه متمایز می‌کند و به شما امکان می‌دهد محیط اطراف خود را بیشتر خنک کنید. این ویژگی ها شامل سطوح کنترل 3 سرعته، بدنه ضد زنگ، انتقال هوای قدرتمند و غیره است. این فن به صورت آیرودینامیک طراحی شده و از مواد با کیفیت بالا برای جریان هوای صاف و یکنواخت ساخته شده است و به شما کمک می کند گرما را در چند ثانیه غلبه کنید. باتری بسیار کارآمد 12 ولت 7000 میلی آمپر ساعتی سرب اسید و موتور پرسرعت 1820 RPM عملکرد صاف، سریع و ماندگار را تا 10 ساعت تضمین می کند. کنترل 3 سرعته به شما امکان می دهد سرعت را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید. زمان 20 ساعت کنترل از راه دور به شما امکان می دهد سوئیچ ها از جمله نور، تایمر، خاموش، سرعت بالا و سرعت پایین را کنترل کنید. همچنین می توانید با توجه به نیاز خود تایمر را روی 4، 2 یا 0.5 ساعت تنظیم کنید. ساختار قوی و مستحکم در هنگام کار با سرعت قابل توجه، پایه ای ضد لغزش ایجاد می کند. این پنکه دارای تیغه های سفید ظریف و بدنه کاملاً ضد زنگ است که از مواد با کیفیت عالی ساخته شده است که در برابر خوردگی مقاوم است. فن قابل شارژ قدرتمند عملکردی با سرعت بالا ارائه می دهد و عملکرد خنک کننده شگفت انگیز را تضمین می کند. گریل ها حداکثر ایمنی عملیاتی را تضمین می کنند و از قرار گرفتن انگشتان بین تیغه ها جلوگیری می کنند. نگهداری از فن نیز آسان است و با یک دستمال مرطوب تمیز می شود. طراحی سیاه و سفید ساده و خیره کننده ظاهر فضا را افزایش می دهد و در عین حال خنک کننده راحت را فراهم می کند. پنکه شارژی 5 وزن دارد.