1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کولر و فن خنک کننده
  4. کولر جیپاس مدل Geepas GAC9602 - ارسال 10 الی ۱۵ ...

کولر جیپاس مدل Geepas GAC9602 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کولر هوایی Geepas سفید GAC9602
  • Geepas Air Cooler, White, GAC9602

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GAC9602

قیمت محصول :

48,720,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 21 کیلوگرم

معرفی محصول

کولر جیپاس مدل Geepas GAC9602 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
مواد پلاستیک
نوع نصب مستقل
ویژگی های خاص قابل حمل، ساخته شده در چرخ
رنگ سفید

درباره این محصول

  • 1. فن آوری خنک کننده لانه زنبوری - دارای سیستم مه آب پیشرو در صنعت است که هوای گرم را از روی آب سرد یخ عبور می دهد تا هوای سرد را در سراسر اتاق پخش کند. این سیستم خنک کننده مقرون به صرفه برای اتاق هایی که نیازی به تهویه مطبوع گران قیمت ندارند ایده آل است.
  • 2. پرتاب هوا 20 فوتی -این کولر هوا دارای موتور 200 وات می باشد که با تکنولوژی خنک کننده لانه زنبوری قادر به تولید هوای خنک و پرتاب هوا تا 20 فوت می باشد. دارای ظرفیت خنک سازی تا 95 متر مربع است.
  • 3. 3 سرعت، عملکرد چرخش با سر و صدای کم – این کولر هوایی Geepas از 3 گزینه سرعت (بالا/مد/کم) و عملکرد یکنواخت چرخشی تشکیل شده است که تا 95 متر مربع خنک می شود. خواب شما را مختل نمی کند زیرا صدای کم دارد. آسان برای استفاده با دکمه های کنترل چیز پیچیده تر.
  • 4. مخزن بزرگ آب - به سادگی مخزن بزرگ 70 لیتری آب را با آب سرد و بسته های خنک کننده پر کنید و اجازه دهید دستگاه به طور خودکار هوا را خنک و مرطوب کند تا هم با گرمای خشک و هم رطوبت کم مقابله کند. این مخزن بزرگ از پر کردن مکرر مخزن جلوگیری می کند.
  • 5. قابل حمل - از پیش مونتاژ شده و دارای وزن سبکی است که به کولر هوا اجازه می دهد به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شود، کاملاً بدون دردسر با چرخ های کرچک.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GAC9602
رنگ سفید
ابعاد بسته بندی 101.6 x 63.5 x 60.96 سانتی متر؛ 21 کیلوگرم
توان / وات 200 وات
مواد پلاستیک
تعداد سرعت 3
ویژگی های خاص قابل حمل، ساخته شده در چرخ
وزن مورد 21 کیلوگرم

توضیحات محصول

1. طراحی تازه، مخزن آب 70 لیتری - طراحی منحصر به فرد سینی آب و فیلتر، مشکل نشت آب و وسط را کاملاً حل می کند. عنصر فیلتر جدید مواد جدیدی را می پذیرد. قابل جداسازی و شستشو باعث می شود همیشه هوای تازه و سالم داشته باشید. 2. حمل آسان با اندازه قابل حمل - دارای طراحی بدنه فشرده و با استفاده از مواد بادوام است، بنابراین سبک و کوچک است. همچنین با دستگیره مخفی جدید اضافه شده و به راحتی با چرخ های خود حمل می شود. 3. صرفه جویی و ایمن - مصرف انرژی کم مانند مصرف برق یک لامپ، بدون گاز مصرف می کند، بسیار ارزان تر از استفاده از تهویه مطبوع فریون در روزهای گرم تابستان. هیچ تیغه ای امکان آسیب رساندن به افراد را نداشت و برای استفاده توسط بچه ها یا حیوانات خانگی کاملاً ایمن است. 4. ایده آل برای آب و هوای گرم و خشک - جایی که رطوبت هوا کم است مانند جنوب غربی، غرب میانه ایالات متحده، کولر هوا از طریق تبخیر آب دما را پایین می آورد و به هوای خشک رطوبت می افزاید. دارای 2 عدد جعبه یخ که هوا را به سرعت خنک می کند و حتی در تابستان های گرم احساس راحتی می کند.