1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کولر و فن خنک کننده
  4. جارو روباتیک مدل BOTSLAB S8 Plus - ارسال الی 10 ...

جارو روباتیک مدل BOTSLAB S8 Plus - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی رباتی BOTSLAB S8 Plus با ایستگاه تخلیه خودکار 4L، مکش قدرتمند 2700Pa، ناوبری پیشرفته LiDAR، نقشه برداری چند طبقه
  • BOTSLAB S8 Plus Robot Vacuum Cleaner with Auto Empty Station 4L, Powerful 2700Pa Suction, Advanced LiDAR Navigation, Multi-Floor Mapping

ده الی پانزده روز کاری

برند : BOTSLAB

مدل : S8 Plus

قیمت محصول :

14,840,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 10.1 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو روباتیک مدل BOTSLAB S8 Plus - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری BOTSLAB
توصیه سطح فرش
ویژگی های خاص No Go Zone، LiDAR Navigation، Auto Empty
ابعاد محصول 44.6L x 40.7W x 36.8H سانتی متر
نوع کنترلر کنترل برنامه

درباره این محصول

  • 【ایستگاه خود تخلیه هوشمند】بعد از جمع‌آوری خودکار گرد و غبار از سطل گرد و غبار ربات جاروبرقی، فن پرقدرت به جمع‌آوری سریع گرد و غبار 20 ثانیه و تمیز کردن کامل سطل گرد و غبار دست می‌یابد. با یک کیسه گرد و غبار بزرگ 4 لیتری، می توانید به مدت 70 روز از هندزفری لذت ببرید و تنها باید 5 بار در سال کثیفی را پاک کنید.
  • 【پیمایش دقیق LiDAR】 فناوری سه بعدی S8 Plus را فعال می‌کند، نقشه‌برداری دقیق و برنامه‌ریزی مسیر آن را در زمان واقعی انجام می‌دهد و مسیر تمیز کردن بهینه را در خانه شما تضمین می‌کند. سنسورهای ضد برخورد نیز به طور هوشمند اشیا را شناسایی کرده و از آنها دوری می کنند تا بتوانید حتی در سناریوهای پیچیده از تمیز کردن کامل اما دقیق آن اطمینان داشته باشید.
  • 【وکیوم و موپ 2 در 1】 مجهز به مخزن آب 300 میلی لیتری برای اندازه خانه 180 متری مناسب است. به طور خودکار خروجی آب را با فشار اضافی کنترل می کند، S8 Plus به حذف لکه عمیق و خشک شدن فوری دست می یابد. شما همیشه می توانید 3 گزینه سطح آب را برای تمام طبقات سخت از طریق برنامه Botslab انتخاب کنید. مکش قوی و سطل زباله 350 میلی لیتری می تواند به سرعت موهای حیوان خانگی، کثیفی و زباله ها را تمیز کند.
  • 【دوام باتری 4 ساعته】 همراه با یک باتری با ظرفیت بالا، به S8 Plus اجازه می دهد تا 250 دقیقه کار کند، به اندازه ای که یک خانه بزرگ تا 250 متر مربع را پوشش دهد، و ربات به حالت شارژ باز می گردد. پایه زمانی که در حالت باتری کم است.
  • 【برنامه هوشمند Botslab】برنامه Botslab به شما امکان می دهد ربات خود را در هر کجا و در هر زمان کنترل کنید. می‌توانید یک نمایش بی‌درنگ از وضعیت مواد مصرفی، راه‌اندازی مناطق ممنوعه، تمیز کردن برنامه‌ریزی‌شده برای اتاق‌های مختلف یا منطقه مشخص شده، ذخیره حداکثر ۳ نقشه و بررسی ۷ پلان طبقه اخیر، و غیره را پیدا کنید. فقط از WiFi 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.
  • 【قدرت مکش عالی】 ارائه شده توسط موتور بدون برس، S8 Plus می تواند به راحتی موهای حیوان خانگی و کثیفی را با مکش عالی تا 2700Pa بکشد. و در صورت شناسایی فرش و موکت، مکش را به حالت قدرتمند افزایش می دهد، حتی گرد و غبار نامرئی را که در اعماق آن پنهان شده است به راحتی جمع می کند.
  • 【کنترل صوتی هوشمند】پشتیبانی از کنترل صوتی از طریق بلندگوهای هوشمند رایج مانند Google Home، Amazon Echo، Clova و Yandex. ما یک گارانتی دو ساله ارائه می دهیم، لطفاً برای ارتباط کارآمدتر با تیم پشتیبانی مشتری ما صحبت کنید.

 

جزییات فنی

نام تجاری BOTSLAB
ابعاد محصول 33.02 x 33.02 x 29.21 سانتی‌متر؛ 10.12 کیلوگرم
ظرفیت 4 لیتر
زمان اجرا 4 ساعت و 10 دقیقه
مدل های سازگار Google Home
ویژگی های خاص No Go Zone، LiDAR Navigation، Auto Empty
وزن مورد 10.1 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

botslab

2700Pa

کیسه گرد و غبار 4 لیتری

برنامه

قدرتمند

پاک کن

لیدار

 

خروجی سه سطح آب

به طور خودکار خروجی آب را با فشار اضافی کنترل می کند، S8 + به حذف لکه عمیق و خشک شدن فوری دست می یابد.

 

  1. مجهز به مخزن آب 300 میلی لیتری، برای اندازه خانه 180 متر مناسب است.
  2. مکش قوی و سطل زباله 350 میلی لیتری می تواند به سرعت موهای حیوان خانگی، کثیفی و زباله ها را تمیز کند.

 

سه گزینه سطح آب برای تمام طبقات سخت از طریق برنامه Botslab.

ناوبری LiDAR و نقشه برداری دقیق

Botslab S8 +LDS LiDAR می تواند محیط خانه را با دقت در مقیاس میلی متری و سرعت 2080 نقطه بر ثانیه مکان یابی و اسکن کند تا به طور دقیق یک پلان طبقه ایجاد کند و از موانع جلوگیری کند.

تقویت خودکار فرش

فناوری تشخیص فرش به جاروبرقی ربات 360 S8+ اجازه می دهد تا به صورت هوشمند و خودکار:

 

  1. مکش خلاء را از حالت استاندارد به حالت قدرتمند تنظیم کنید
  2. هنگام استفاده از چوب سخت به طور خودکار خاموش می شود.

 

حفظ تجربه تمیز کردن کاملاً خودکار و کامل برای کاربران.

 

عمر باتری طولانی

250 دقیقه

کم اهمیت

 

از سرگیری تمیز کردن و شارژ خودکار

فناوری شارژ خودکار به ربات شما این امکان را می دهد که به طور هوشمندانه برای مدت زمان مورد نیاز برای ادامه تمیز کردن و انجام کار شارژ مجدد کند. 360 S8 + زمانی که برق کمتر از 20 درصد باشد برای شارژ مجدد برمی گردد.

همه جا تمیز کردن

ابعاد این ربات 34cm*34cm*9.5cm می باشد. در صورتی که ارتفاع آن بیشتر از 9.5 سانتی متر باشد زیر تخت و روی میز قابل استفاده است.

5000 میلی آمپر ساعت برای عمر باتری 3 ساعته

همراه با یک باتری با ظرفیت بالا، به S8 + اجازه می دهد تا حداکثر 250 دقیقه کار کند، که برای پوشش یک خانه بزرگ تا 250 متر مربع در حالت Quite کافی است.