1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. آسیاب
  4. آسیاب مرطوب جیپاس مدل Geepas GWG44063 - ارسال 10 الی ...

آسیاب مرطوب جیپاس مدل Geepas GWG44063 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

آسیاب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • آسیاب مرطوب Geepas GWG44063 با درام فولادی ضد زنگ، 2 لیتری
  • Geepas GWG44063 Wet Grinder with Stainless Steel Drum, 2L

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GWG44063

قیمت محصول :

13,990,000تومان

مشخصات محصول

وزن 14 کیلوگرم

معرفی محصول

آسیاب مرطوب جیپاس مدل Geepas GWG44063 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

  • 1. موتور قدرتمند - موتور سنگین برای سنگ زنی سریع، یکنواخت و کامل. سرعت را ثابت نگه می دارد و خمیر را گرم نمی کند. سرعت 130 دور در دقیقه با موتور 200 وات دارد.
  • 2. درام فولادی ضد زنگ 2 لیتری - Geepas Grinder مجهز به درام های فولادی ضد زنگ بسیار بادوام است. این درام در برابر زنگ زدگی مقاوم است و می توان از آن برای نگهداری راحت خمیر برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد.
  • 3. ایده آل - این آسیاب قادر به آسیاب کردن آرد برای Idli، Dosa، Urad، Vada، Dhokla و غیره است.
  • 4. سنگ های آسیاب - آسیاب های فوق مرطوب دارای سنگ های آسیاب هستند که در حین آسیاب حرارت کمتری تولید می کنند و در نتیجه تخمیر بالاتر می روند. این نه تنها به معنای idlis نرم و کرکی است، بلکه تعداد بیشتری از آنها را نیز به همراه دارد. از کارایی و بیش از حد مهندسی عالی لذت ببرید.
  • 5. ATTA Kneader، Coconut Scraper - آتا را برای روتی، چاپاتی یا هر غذای دیگری به راحتی و سریع درست کنید. رنده کردن نارگیل با سوهان نارگیل تنها در یک دقیقه راحت است.

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GWG44063
رنگ سفید
ابعاد بسته بندی 56.7 x 41.4 x 33.2 سانتی متر؛ 13.95 کیلوگرم
توان / وات 200 وات
مواد فولاد ضد زنگ
وزن مورد 14 کیلوگرم

توضیحات محصول

Geepas می تواند نحوه استفاده شما از آسیاب را تغییر دهد. برای کارایی و عملکرد مثال زدنی طراحی شده است. مدل 2 لیتری را ببینید. براق، فشرده، و صرفه جویی در فضا. وزن سبک، قابل حمل و زیبایی طراحی شده است. این دستگاه دارای یک موتور 200 واتی محکم و بادوام است. سنگ های آسیاب مخروطی ثبت شده - که منجر به خمیر بهتر و سایش و پارگی کمتر سنگ می شود. ساخته شده از پلاستیک مواد غذایی، درام فولاد ضد زنگ و مواد ضد زنگ. عملکرد بدون صدا و بدون لرزش زمان آسیاب برنج - 30 دقیقه. درب شفاف - این آسیاب مرطوب Geepas دارای یک درب شفاف است که به شما امکان می دهد کار را مشاهده کرده و پس از مشاهده نتایج مورد نظر آن را متوقف کنید. ضمیمه خمیر کن و سوهان نارگیل ATTA - تزئین شده با خمیر کن و خراش نارگیل آتا، بنابراین می تواند نیازهای آشپزی شما را برآورده کند. مکانیزم در هم قفل کردن - این آسیاب مرطوب Geepas با مکانیزم به هم پیوسته برای نگه داشتن سنگ ها در جای خود و حذف آسان آنها طراحی شده است. حداکثر راحتی را برای شما فراهم می کند.