1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. آسیاب
  4. آسیاب میکسر سوناشی مدل SONASHI SB-190 - ارسال 10 الی ...

آسیاب میکسر سوناشی مدل SONASHI SB-190 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

آسیاب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • آسیاب میکسر 3 در 1 SONASHI SB-190 – آسیاب میکسر چند منظوره سوناشی با شیشه های فولادی ضد زنگ، دسته ABS، محافظ موتور در برابر حرارت | لوازم خانگی | وسایل اشپزخانه
  • SONASHI SB-190 3 in 1 Mixer Grinder – Sonashi Multi-purpose Mixer Grinder w/ Stainless Steel Jars, ABS Handle, Motor Over Heat Protection | Home Appliance | Kitchen Appliance

ده الی پانزده روز کاری

برند : SONASHI

مدل : SB-190

قیمت محصول :

5,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

آسیاب میکسر سوناشی مدل SONASHI SB-190 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سوناشی
مواد فولاد ضد زنگ، پلاستیک
تعداد سرعت 3
ولتاژ 240 ولت
توان / وات 750 وات

درباره این محصول

  • لوازم آشپزخانه بادوام: این آسیاب میکسر 3 در 1 با کارایی بالا محصولی ایده آل برای کمک به شما در انجام تمام کارهای مربوط به آشپزخانه است. طراحی مستحکم و بادوام آن تضمین می کند که دستگاه برای مادام العمر دوام می آورد.
  • میکسر – آسیاب با کارایی بالا: این میکسر – آسیاب به دلیل شیشه ها و تیغه های صیقلی از جنس استیل کاملاً نشکن است. درب های سنگین آن با سیستم قفل ایمنی، از ریختن آن در حالی که کاملاً ترکیب / آسیاب / مخلوط کردن مواد داخل آن است، جلوگیری می کند.
  • میکسر- آسیاب چندکاره: با 3 سرعت متغیر و اینچر، این میکسر-سنگ زنی سنگین می تواند هر غذایی را که می خواهید کاملا آسیاب، مخلوط، چرخ کرده و پوره کند. سیستم تخلیه آب، دفع آب اضافی را در هنگام مخلوط کردن آسان تر می کند.
  • آسیاب میکسر محافظ گرمای بیش از حد: این دستگاه نشکن 3 در 1 آشپزخانه از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری می کند و به افزایش عمر آن کمک می کند. گزینه های کنترل سرعت عملکرد کارآمدی را بدون کارکردن میکسر- آسیاب برای مدت طولانی ارائه می دهند.
  • مشخصات محصول: این میکسر - آسیاب قدرتمند 3 در 1 1800 چرخش در دقیقه (RPM) را ارائه می دهد. با موتورهای محافظ گرمای بیش از حد، تیغه های فولادی ضد زنگ و سیستم تخلیه آب، می توانید با خیال راحت وظایف آشپزخانه خود را انجام دهید. این دستگاه برای کار به برق 240 ولت نیاز دارد.

 

جزییات فنی

نام تجاری سوناشی
توان / وات 750 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد فولاد ضد زنگ، پلاستیک
تعداد سرعت 3

 

از سازنده

ایکس

اس

اس

اس

L

 

میکسر آشپزخانه چند منظوره به همراه یک شیشه مایع ساز 1.2 لیتری، یک شیشه 0.45 لیتری چاتنی و یک شیشه آسیاب 1.3 لیتری ارائه می شود. شیشه های فولادی ضد زنگ عملکرد بالایی دارند.

تیغه های فولادی ضد زنگ، موتور مسی قدرتمند و محافظت در برابر اضافه بار موتور، این دستگاه آسیاب آشپزخانه را کاربر پسند می کند. ساختار بدنه پایه ABS دوام را تضمین می کند.

این آسیاب میکسر 3 در 1 سوناشی با عملکرد 3 سرعته، پخت و پز را آسان تر و هوشمندانه تر می کند. از آن برای مخلوط کردن و آسیاب کردن انواع مواد در آشپزخانه مدرن خود استفاده کنید.

اس

D