1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. زیرانداز سفری
  4. تشک یوگا مسافرتی مدل ZOMAKE Picnic - ارسال 15 الی ...

تشک یوگا مسافرتی مدل ZOMAKE Picnic - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

زیرانداز سفری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تشک یوگا مسافرتی SNΛKUGΛ تاشو، تشک یوگا بدون لغزش 1/16 اینچ، سبک وزن با کیف حمل، لاستیک و جیر طبیعی سازگار با محیط زیست، تشک تناسب اندام و ورزش قابل حمل، 72 اینچ L x 26 اینچ W x 1.5 میلی متر
  • SNΛKUGΛ Travel Yoga Mat Foldable, 1/16 Inch Thick Non Slip Yoga Mat Lightweight w/Carrying Bag, Eco Friendly Natural Rubber & Suede, Portable Fitness & Exercise Mat, 72" L x 26" W x 1.5mm

بیش از پانزده روز کاری

برند : ZOMAKE

مدل : YJD-SUEDE1.5-YR01-BLU

قیمت محصول :

3,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.5 کیلوگرم

معرفی محصول

تشک یوگا مسافرتی مدل ZOMAKE Picnic - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

رنگ مه آبی
نام تجاری اسناکوگا
مواد جیر لاستیکی
دستورالعمل های مراقبت از محصول اب
وزن مورد 3.3 پوند

درباره این محصول

  • 【مت یوگا تاشو】 - ابعاد: 72 اینچ L x 26 اینچ W x 1/16 اینچ ضخامت. وزن: 2.6 پوند. این تشک یوگا قابل حمل SNΛKUGΛ را می توان به مربع 10 اینچ در 12 اینچ تا کرد، که ذخیره آن را آسان می کند. در کیف یا کیف خود، آن را به تشک یوگای مسافرتی ایده آل تبدیل می کند. همراه با یک کیسه حمل مناسب. می توانید با این تشک یوگا قابل حمل، تمرین یوگا خود را در هر جایی که هستید انجام دهید.
  • 【SUEDE SURFACE】 - ساخته شده توسط جیر طبیعی که دارای نرمی عالی، راحت، مقاومت در برابر لغزش و جذب رطوبت است. این تشک های یوگا تاشو از میکروفیبر و لاستیک درختی تشکیل شده است که چسبندگی عالی و بدون لغزش را فراهم می کند. نکته گرم: اگر روی تشک آب بپاشید، تشک یوگا مقاومت بیشتری در برابر لغزش خواهد داشت.
  • 【ECO FRIENDLY】 - متفاوت با تشک های یوگای غیرسبز PVC، NBR و EVA، این تشک یوگا چاپ ممتاز SNΛKUGΛ از لاستیک درختی طبیعی غیر سمی ساخته شده است که زیست تخریب پذیر است، بدون پی وی سی است و مانند بقیه بوی قوی ندارد. تشک های فوم دارند. این واقعاً سازگار با محیط زیست، سالم و قابل بازیافت است، پدهای تشک ورزشی یوگای کف مناسب برای تمرینات خانگی.
  • 【سلامت با انتخاب】 - این تشک یوگا بادوام برای مقاومت در برابر انواع تمرینات تناسب اندام مانند Ashtanga، Vinyasa، Power، Hatha، Bikram، یوگا داغ، پیلاتس، Barre و غیره طراحی شده است. قطعا سرمایه گذاری خوبی برای سلامتی شما است. .

 

جزییات فنی

رنگ مه آبی
اندازه ‎72 "L x 26" W، 1.5 میلی‌متر ضخامت
نوع مواد جیر لاستیکی
امکانات قابل حمل، فول، سبک، بدون لغزش
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری اسناکوگا
سازنده روی یانگ راه برو
مرجع سازنده YJD-SUEDE1.5-YR01-BLU
ابعاد محصول 182.88 x 66 x 0.15 سانتی متر؛ 1.5 کیلوگرم
ASIN B08H14LK1D

توضیحات محصول


جزئیات محصول

نام تجاری: SNΛKUGΛ
هر تشک یوگا ابعاد: 72\"L x 26\" W x 1.5mm ضخامت
هر تشک یوگا وزن: تقریباً 2.6 پوند
بسته شامل: یک پارچه جیر چاپی مت یوگا
مواد: جیر و مات لاستیک

YogaChose Choose ?

طولانی تر و عریض تر:
اصل اساسی هنگام انتخاب تشک یوگا این است که مطمئن شوید طول آن از ارتفاع شما بیشتر باشد و عرض آن نباید از شانه ها باریک تر باشد. تشک های یوگا SNΛKUGΛ این نگرانی را با سایز بسیار بزرگ خود که طولانی تر و پهن تر از سایر تشک های یوگا است از بین می برند. بنابراین، برای تمام اندازه های بدن مناسب است و به کاربران اجازه می دهد تا آزادانه تمرین کنند.

100٪ لاستیک طبیعی و ایمن:
تشک های یوگا SNΛKUGΛ که با استفاده از لاستیک 100٪ طبیعی تولید شده اند، غیر سمی و برای استفاده بی خطر هستند. حتی در صورت تماس مستقیم پوست با مت یوگا در حین تمرین، می توانید احساس امنیت کنید زیرا تشک های یوگا ما پوست حساس را تحریک نمی کنند و به سلامت شما آسیب نمی رسانند.

چسبندگی و عدم لغزش عالی:
یکی از مهم ترین عملکردهای تشک یوگا، داشتن قابلیت چسبندگی خوب و ضد لغزش است، حتی زمانی که زمین به دلیل تعریق زیاد خیس است. تشک های یوگا SNΛKUGΛ این را به عنوان یک ویژگی کلیدی در طراحی خود گنجانده اند. ما مفتخریم که یکی از بهترین گیره های موجود در بازار را ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد با خیال راحت یوگا را تمرین کنید.

اطلاعیه ها

لطفاً به دلیل نور هنگام عکسبرداری، تفاوت رنگ کمی با تصویر نشان داده شده را در نظر بگیرید. 
لطفاً به دلیل اندازه اندازه گیری شده با دست، خطای اندازه گیری 1-2 سانتی متر را مجاز کنید.

تشک یوگای طبیعی ما انتخاب مناسبی برای یوگی های آگاه به محیط زیست است.