1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. زیرانداز سفری
  4. زیرانداز سفری مدل ZOMAKE Picnic - ارسال 10 الی 15 ...

زیرانداز سفری مدل ZOMAKE Picnic - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

زیرانداز سفری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تشک پیک نیک ZOMAKE ضد آب بسیار بزرگ، پتوی فضای باز با پشتی ضد آب، تشک ساحلی قابل شستشو برای سفرهای کمپینگ کنسرت در فضای باز
  • ZOMAKE Picnic Blanket Mat Water Resistant Extra Large, Outdoor Blanket with Waterproof Backing, Washable Beach Mat for Outdoor Concert Camping Travel

بیش از پانزده روز کاری

برند : ZOMAKE

مدل : TM0034-NEW-C

قیمت محصول :

13,720,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 726 گرم

معرفی محصول

زیرانداز سفری مدل ZOMAKE Picnic - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری زوماک
اندازه 200*200
مواد آلومینیوم ضد آب
وزن مورد 1.6 پوند
ارتفاع شمع شمع بالا

درباره این محصول

  • ????【پتو ضد آب در فضای باز】این پتوی پیک نیک دارای پارچه ای ضخیم و مستحکم، کف فویل آلومینیومی ضد شن و ماسه و سازگار با محیط زیست است. مواد زیرین ضد آب است و برای استفاده در چمن یا سطوح مرطوب ایده آل است.
  • ????【پتو PICINIC تاشو برای حمل آسان】پتو پیک نیک ما فقط 30 ثانیه طول می کشد تا تا شود. علاوه بر این که بسیار سبک است، حمل و استفاده از آن را تقریباً برای همه، بزرگسالان و کودکان، آسان می کند.
  • ????‍‍【تشک بزرگ در فضای باز مناسب برای کل خانواده است】ما 3 سایز مختلف را برای پذیرایی از یک خانواده 2، 4 یا 6 نفره طراحی کرده ایم، خواه پیک نیک در پارک، بازی در ساحل، رفتن به کنسرت باشد. یا جلسه ورزشی یا داشتن یک مهمانی، این مکان پد بهترین انتخاب است.
  • ????【اکثر پتوهای فضای باز ضد ماسه نیستند و تمیز کردنشان دشوار است، اما مال ما این کار را انجام می دهد. به طور موثر از چسبیدن زباله های دیگر به تشک پیک نیک جلوگیری کنید. شما می توانید وسایل روی تشک پیک نیک را همیشه تمیز نگه دارید.
  • ????【تمجیدهای فراوان برای پتوی فضای باز】بیش از 50000 علاقه مندان به فضای باز از تشک های فضای باز ما برای رویدادهای حماسی بی شماری (پیک نیک، سواحل، کنسرت...) استفاده کرده اند و لحظات شادی بی شماری را برای آنها به ارمغان می آورند و پتوهای ما را تحسین می کنند.

 

جزییات فنی

نام تجاری زوماک
شماره مدل TM0034-NEW-C
رنگ سبزی سبز
مواد آلومینیوم ضد آب
ویژگی های خاص ضد آب
وزن مورد 726 گرم