1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. حلقه هوشمند
  4. دستبند هوشمند مدل Bond Touch - ارسال 10 الی 15 ...

دستبند هوشمند مدل Bond Touch - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

حلقه هوشمند
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Bond Touch در مشکی - جفت دستبند - دستبند اتصال از راه دور
  • Bond Touch in Black - Pair of Bracelets - Long Distance Connection Bracelets

ده الی پانزده روز کاری

برند : Bond Touch

مدل : BT-BLACK-pair-parent

قیمت محصول :

11,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن گرم

معرفی محصول

دستبند هوشمند مدل Bond Touch - ارسال 10 الی 15 روز کاری

رنگ: مشکی

مواد سیلیکون، پلاستیک
رنگ مشکی
نام تجاری BOND TOUCH
سبک نوین
محدوده سنی (توضیحات) بالغ

درباره این محصول

  • متصل بمانید: Bond Touch به شما این امکان را می دهد تا با تقلید از ارتعاش طبیعی لمس آنها، ارتباط خود را حفظ کنید و همیشه با عزیزان خود در هنگام دوری در تماس باشید. با انتخاب رنگی که دستبند آنها را روشن می کند، روز آنها را روشن کنید. وقتی لمسی می‌فرستید، دستبند همسرتان به رنگ دلخواه شما روشن می‌شود. لمس خود را برای عزیزتان ارسال کنید. هر زمان که بخواهید، هر کجا که هستند. عمر باتری طولانی - از عمر باتری تا 4 روز لذت ببرید و تمام روز و شب در تماس باشید.
  • یک چت خصوصی برای دو نفر: و یک فضای امن برای شما. هر پیام، راز و تصویری که به اشتراک می گذارید رمزگذاری و ایمن می شود. برنامه Bond Touch خود را باز کنید تا وضعیت شریک خود را دنبال کنید و هنگامی که لمسی را از دست دادید مطلع شوید. با شریک زندگی خود همگام بمانید، نمایه های خود را تنظیم کنید و در ارتباط بمانید. برنامه Bond Touch را در iOS App Store و Google Play دانلود کنید. سازگار با iOS 10.3 و بالاتر و اندروید 5.0 به بالا.
  • قابل تنظیم: به راحتی نوارهای لوازم جانبی را با سبک های مختلف و منحصر به فرد تعویض کنید. برای تغییر استایل یا مطابقت با لباس روزتان، رنگ دیگری را انتخاب کنید (به طور جداگانه فروخته می شود).
  • بادوام و شیک: لرزش طبیعی را احساس کنید که از لمس شریک زندگی خود تقلید می کند. می‌توانید Bond Touch را هر جا که می‌روید با مقاومت ضدآب ببرید - حتی داخل استخر تا عمق 3 فوت / 1 متر. از عمر باتری تا 4 روز لذت ببرید و تمام روز و شب در تماس باشید.
  • در جعبه چیست؟ 2 جعبه در یک آستین پیچیده شده است. یکی برای شما و یکی برای عزیزتان. هر جعبه حاوی 1 Bond Touch با یک باند TPU مشکی، 1 شارژر USB و یک دفترچه راهنمای کاربر است. 1 سال گارانتی.
  • سبک: مدرن

 

جزئیات محصول

  • تاریخ اولین در دسترس: 15 ژوئن 2022
  • سازنده: Bond Touch
  • ASIN : B0B46C1D2W
  • مرجع سازنده ‏: BT -BLACK-pair-parent
  • بخش : بانوان

  •  

توضیحات محصول

✓ متولد شده برای اتصال - طراحی شده برای سادگی. برای ایمنی. دستبند For Two

Bond Touch یک دستبند کوچک است که فواصل زیادی را می بندد. با دستبند Bond Touch Connection، مهم نیست که زندگی چقدر شما را از هم دور می کند، با عزیزان خود در ارتباط باشید. Bond Touch به شما این امکان را می‌دهد تا با تقلید از لرزش طبیعی لمس آن‌ها، در حالی که از هم دور هستید، نزدیک باشید. اجازه ندهید فاصله فیزیکی قلب شما را از یکدیگر دور کند. با شریک زندگی خود همگام بمانید و برنامه Bond Touch را دانلود کنید، نمایه های خود را تنظیم کنید و از طریق ضربه زدن و چت در ارتباط بمانید.

Bond Touch را می توان به هر کجا که بخواهید برد. با عمر باتری عالی تا 4 روز کامل بین شارژ، به طور مداوم به مدت طولانی با شریک زندگی خود در ارتباط باشید. مشخصات باریک، ضد آب بودن و سفارشی‌سازی نور آن را برای روابط طولانی‌مدت شما ضروری‌تر می‌کند.
اکنون می‌توانید Bond Touch خود را به هر کجا که می‌روید ببرید - حتی داخل استخر. به لطف گواهی ضدآب IP67، این دستبند می تواند تا عمق 3 فوت آب را تحمل کند و همراه با یک حلقه فولادی، در هر کجا که می روید، دوام نهایی را تجربه می کند.
سازگار با سیستم عامل iOS 10.3 و بالاتر و اندروید 5.0 به بالا.


✓ دستبند - شما دو نفر را در تماس نگه می دارد.

مچ دست خود را لمس کنید
و قلب آنها را لمس کنید. توانایی این که به شخص خاص خود بفهمانید که به شما اهمیت می دهید در نوک انگشتان شما است.

کمی رنگ اضافه کنید
با انتخاب رنگی که دستبند آنها را روشن می کند، روز آنها را روشن کنید.

عشق را دوباره احساس کنید
وقتی دستبندتان به عقب وزوز می کند، می دانید که آنها هم به شما فکر می کنند.


✓ APP - آن را بین شما دو نفر نگه دارید با شمارش معکوس روزها برای جلسه بعدی خود،

پیش بینی خود را ایجاد کنید . وضعیت خود را به اشتراک بگذارید مراقب باندهای یکدیگر باشید: وضعیت باتری، مکان، حتی آب و هوا را به اشتراک بگذارید. به گذشته نگاه کنید سابقه لمس گذشته را بررسی کنید و هر کدام را که می خواهید دوباره پخش کنید.
 

توضیحات محصول

لمس پیوند

لمس پیوند

اپلیکیشن باند لمسی

لمس باند یک لمس رنگ اضافه کنید