1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. حلقه هوشمند
  4. دستبند هوشمند مدل EAOYAO Long Distance - ارسال 15 الی ...

دستبند هوشمند مدل EAOYAO Long Distance - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

حلقه هوشمند
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دستبندهای لمسی راه دور EAOYAO، دستبندهای زوجی، دستبند هوشمند هماهنگ از راه دور برای زوج ها مناسب برای روابط طولانی مدت دوست دختر دوست پسر هدیه عشق و خانم
  • EAOYAO Long Distance Touch Bracelets, Couples Bracelets, Remote Smart Matching Couples Bracelet for Couples Suitable for Long Distance Relationship Girlfriend Boyfriend Passing on Love and Miss Gifts

بیش از پانزده روز کاری

برند : EAOYAO

مدل : EAOYAO

قیمت محصول :

8,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن گرم

معرفی محصول

دستبند هوشمند مدل EAOYAO Long Distance - ارسال 15 الی 20 روز کاری

رنگ: چمن خوش شانس رز / چمن خوش شانس سیاه

رنگ چمن خوش شانس رز / چمن خوش شانس سیاه
نام تجاری EAOYAO
محدوده سنی (توضیحات) بالغ
نوع فلزی فولاد ضد زنگ
موضوع عشق

درباره این محصول

  • 【دستبندهای لمسی راه دور】چگونه افکار خود را برای عاشقان راه دور، خانواده، بچه ها، بهترین، مادر خود هر از گاهی بیان کنید، احساسات خود را از طریق دستبند جفت جفت بلوتوث هوشمند EAYAO به عزیزانتان بیان کنید، اطرافیان شما بیشتر از همیشه به هم نزدیک هستند، این یک هدیه عالی برای زوج ها است.
  • 【دستبند هوشمند جفت زوج】به سادگی روی دستبند خود ضربه بزنید و دستبند همسرتان چشمک می زند، مهم نیست که چقدر از یکدیگر فاصله دارید، می توانید از طریق دستبندهای لمسی راه دور EAYAO با آنها در ارتباط باشید، با دانستن اینکه به آنها فکر می کنید، همچنین می توانید از عشق و افکار یکدیگر در کنار خود لذت ببرید.
  • 【دستبند چند منظوره زوجی】این دستبند نه تنها یک جواهرات زیبا به نظر می رسد، بلکه یک دستبند که ایمنی را تامین می کند، می تواند پیام های تلفن همراه اضطراری را به شماره تلفن های مستقر در ایالات متحده ارسال کند، هنگامی که در شرایط اضطراری هستید، دستبند را به مدت 3 ثانیه نگه دارید، و یک پیام SOS حاوی موقعیت مکانی شما ارسال می شود. دستبند، بسیاری از افرادی که پیامک های sos دریافت می کنند، تعداد نامحدودی را ببندید.
  • 【دستبند زیبای جواهر】 دستبند لمسی EAOYAO: دستبند زنانه از "دستبند زنجیره ای گورمت" ساخته شده است که نمادی از میل زنان و پیگیری آزادی، استقلال، سخت کوشی، جوانی و قهرمانی روح گاوچران غربی آمریکایی است. دستبند مردانه یک "دستبند زنجیر پیوند کوبایی" است که نمادی از فرهنگ هیپ هاپ است. پشت دستبند با لیزر حکاکی شده است که عبارت "عشق" نماد عشق متقابل است.
  • 【دستبندهای هوشمند تعاملی چندنفره】دستبند شما را می توان به چندین دستبند مربوط به روابط نزدیک شما، دستبندهای دوست پسر، دوست دختر، مادر، بهترین دوست، کودک در برنامه تلفن همراهتان متصل کرد، وقتی شبکه باز است و برنامه تلفن همراه آنها وارد شده است، روی هر یک از دستبندهای لمسی خود کلیک کنید و می توانید همه دستبندهای عشق را دریافت کنید. در رنگی متفاوت تا بدانید چه کسی عشق و خانم را می گذراند!
  • 【وعده کیفیت EAOYAO】: ما از بازگشت بدون بهانه پشتیبانی می کنیم و پول شما را هدر نمی دهیم. ما 30 روز بدون هیچ دلیلی برای بازگشت پشتیبانی می کنیم و پشتیبانی مشتری را 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه می دهیم. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید و ما ظرف 24 ساعت به نگرانی های شما رسیدگی خواهیم کرد.

 

جزئیات محصول

  • تاریخ اولین در دسترس: 20 ژوئیه 2023
  • سازنده: EAOYAO
  • ASIN : B0CCD93BWB