1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه یخ ساز
  4. دستگاه یخ ساز جیپاس مدل Geepas Ice Cube Maker - ...

دستگاه یخ ساز جیپاس مدل Geepas Ice Cube Maker - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دستگاه یخ ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • یخ ساز Geepas، دو سایز، یخ 12 کیلوگرمی را در 24 ساعت تولید می کند - ظرف یخ 700 گرم، ظرف آب 2.2 لیتر، گاز زیست محیطی، کارکرد خودکار. حداقل 1 سال ضمانت سازنده
  • Geepas Ice Cube Maker, Two Sizes, Produces 12Kg Ice In 24 Hours – Ice Container 700G, Water Container 2.2L, Ecological Gas, Automatic Functioning.

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GIM63015UK

قیمت محصول :

16,800,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 7.84 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه یخ ساز جیپاس مدل Geepas Ice Cube Maker - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
نام مدل یخ ساز Geepas
ظرفیت 2.2 لیتر
وات 100 وات
ولتاژ 240 ولت (AC)

درباره این محصول

  • دو اندازه مکعب یخ، دستگاه قابل حمل - کاربردهای یخ همه کاره و دقیق هستند. این یخ ساز دارای دو سایز می باشد. مورد نیاز خود را انتخاب کنید و قالب های یخ را واقعاً سریع دریافت کنید. دستگاه قابل حمل است. اکنون می توانید در هر مکان و هر زمان استراحت کنید
  • ظرفیت تولید - این یخ ساز 24 ساعت یخ تولید می کند. شما می توانید در مجموع 12 کیلوگرم یخ در عرض 24 ساعت بدست آورید. این معادل 1400 مکعب است
  • خاموش شدن خودکار - در صورتی که ظرف خالی باشد یا آب داخل آن کاملاً به یخ تبدیل شود، به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف برق و افزایش بهره وری می شود
  • گاز زیست محیطی - تبرید شامل مشکلاتی مانند آلودگی جوی است. با این مکعب ساز، مشکل حل شده است زیرا از گاز دیگری استفاده می کند. هیچ آسیبی برای ما یا جو ایجاد نمی کند. شما می توانید از کار 24 ساعته آن بدون داشتن یک بیو، خطر لذت ببرید.
  • لوازم جانبی - مکعب ساز با تمام لوازم جانبی که نیاز دارید ارائه می شود. بسته دارای سازنده، البته، ظرف یخ و بیل است. با این، شما آماده رفتن هستید. فقط به آن آب و منبع تغذیه بدهید و یخ را دریافت کنید

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
اطلاعات مدل GIM63015UK
ابعاد محصول 35.6 x 26 x 35.3 سانتی متر؛ 7.8 کیلوگرم
ظرفیت 2.2 لیتر
شماره قطعه GIM63015UK
رنگ نقره ای
ولتاژ 240 ولت (AC)
وات 100 وات
نوع مواد پلاستیک
اجزای شامل دفترچه راهنمای کاربر، کارت گارانتی
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 7.8 کیلوگرم

 

از سازنده

یخ ساز GEEPAS

ظرفیت تولید، مکعب دو اندازه

این مکعب یخ ساز Geepas گزینه ای ایده آل برای ایجاد سریع و آسان یخ در خانه شما است. شما می توانید 1400 مکعب از آن در یک روز دریافت کنید. این معادل 12 کیلوگرم یخ است. که در یک روز خوب است درست است؟ اکنون می توانید نوشیدنی های خود را در تمام طول روز خنک نگه دارید.

رسیدگی به مهمانان را آسان تر می کند. در تابستان یک لیوان آبلیموی خنک می تواند روز هر کسی را بسازد.

این ساز برای مکعب ها دو اندازه موجود دارد. شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. این امکان تطبیق پذیری در استفاده را فراهم می کند.

33

عملکرد خودکار و بی صدا

عملکرد خاموش شدن خودکار به شما امکان می دهد استراحت کنید. می توانید به راحتی آن را ترک کنید و تا زمانی که یخ تشکیل شود به کار خود ادامه می دهد. کل فرآیند به صورت بی صدا انجام می شود.

ظرفیت تولید

این یخ ساز 24 ساعت یخ تولید می کند. شما می توانید در مجموع 12 کیلوگرم یخ در عرض 24 ساعت تهیه کنید. که معادل 1400 مکعب است.

xccxcx

ظرفیت کانتینر

ظرف آب می تواند تا 2.2 لیتر آب را در خود جای دهد. این آب وقتی به یخ تبدیل می شود تا ۷۰۰ گرم وزن دارد. بنابراین ظرف یخ 700 گرم گنجایش خواهد داشت.

دو سایز یخ، دستگاه قابل حمل

استفاده از یخ همه کاره است و به طور دقیق بسیار زیاد است. این یخ ساز دارای دو سایز می باشد. مورد نیاز خود را انتخاب کنید و به سرعت تکه های یخ تهیه کنید. دستگاه قابل حمل است. اکنون می‌توانید در هر مکانی در هر زمان استراحت کنید.

خاموش شدن خودکار

در صورتی که ظرف خالی باشد یا آب داخل آن کاملاً به یخ تبدیل شود، به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف برق و افزایش بهره وری می شود.

sfdd

cx