1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه یخ ساز
  4. دستگاه یخ ساز مدل NB North Bayou Ice Maker - ...

دستگاه یخ ساز مدل NB North Bayou Ice Maker - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دستگاه یخ ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • NB دستگاه یخ ساز North Bayou، یخ ساز شمارنده 2 در 1 با آب سردکن، 2 اندازه مکعب قابل انتخاب، دکمه خودکار یخ و دکمه خارج از آب سرد، با قاشق یخ.
  • NB North Bayou Ice Maker Machine, 2 in 1 Counter Ice Maker with Cold Water Dispenser, 2 Selectable Cube Sizes, Automatic Ice Button And Out of Cold Water Button,with Ice Scoop.

ده الی پانزده روز کاری

برند : NB North Bayou

مدل : HZB12E

قیمت محصول :

16,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 10.5 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه یخ ساز مدل NB North Bayou Ice Maker - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری NB شمال بایو
وات 120 وات
ولتاژ 220 ولت (AC)
ابعاد محصول 91.4D x 63.5W x 99.1H سانتی متر
مبرد R600a

درباره این محصول

  • 1.【2 In 1 Ice Maker Machine】طراحی منحصر به فرد از سبک "کولر آبی"، دکمه اتوماتیک یخ، دکمه خارج از آب سرد، فقط آب اضافه کنید، منبع تغذیه را وارد کنید. عملکردهای قابل مشاهده تنظیمات صفحه نمایش لمسی برای تامین یخ یا آب آشامیدنی سرد به راحتی. هر یخ استفاده نشده دوباره در مخزن ذوب می شود و به آب شیرین و بدون زباله بازیافت می شود - به شما بهترین سهولت استفاده در کلاس و کارآمد انرژی را می دهد. (بدون اتلاف آب)
  • 2. "به شما کمک می کند تا در 9 دقیقه سریع یخ بگیرید." دستگاه یخ ساز سریع سریع کار می کند، فقط 9 دقیقه برای دریافت مکعب یخ یا آب آشامیدنی سرد. از آنجایی که دستگاه مانند فریزر برای پیش گرم شدن به زمان نیاز دارد، تأثیر دفعه اول یا دوم کمی کمتر خواهد بود، پس از چند بار استفاده دیگر طبیعی خواهد بود. 【توجه: برای استفاده معمولی، لطفاً اجازه دهید دستگاه به مدت 4 ساعت قبل از آن ایستاده باشد. اولین استفاده.】
  • 3. کمپرسور یخ کمپرسور کمپرسور کمپرسور یخ کم‌صدا و کارآمد: هسته یخ‌ساز، دارای سرعت تبرید سریع، نویز کم و مصرف انرژی کم و مبرد 21 گرمی R600a است. کمتر از 45 دسی بل کار می کند که به این معنی است که سرگرمی شما مختل نخواهد شد. ابعاد فقط 36 × 25 × 39 سانتی متر. به اندازه کافی کوچک است که روی اکثر کانترها قرار می گیرد و در صورت عدم استفاده به راحتی ذخیره می شود. به ماشین های یخ پر سر و صدا و حجیم «خداحافظ» بگویید. (ولتاژ ورودی: 220-240V/50HZ)
  • 4.【ویژگی ایمنی داخلی】این دستگاه یخ ساز دارای محافظ سرریز خودکار است. دستگاه یخ ساز می تواند در صورت بی آب بودن به طور خودکار خاموش شود و حسگر یخ در صورت پر شدن یخ آن را متوقف می کند.
  • 5.【ساخته شده از مواد غذایی درجه بندی شده】فقط برای سلامتی و ایمنی شما، بدون بو. پوسته ABS بادوام، صاف و تمیز کردن آسان. فضای کمتری را در خانه یا محل کار، باربیکیو، مهمانی های بیرون از خانه یا بارهای زیرزمین اشغال می کند. اگر مشکلی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. مشاوره فنی و خدمات مشتری ما در طول زندگی ارائه می شود.

 

جزییات فنی

نام تجاری NB North Bayou
ابعاد محصول 91.44 x 63.5 x 99.06 سانتی‌متر؛ 10.5 کیلوگرم
شماره قطعه HZB12E
رنگ نقره ای
ولتاژ 220 ولت (AC)
وات 120 وات
وزن مورد 10.5 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

این یک دستگاه یخ ساز بسیار کاربردی است. طراحی خلاقانه برای هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و سایر خدمات تجاری بسیار مناسب است. طراحی ترکیبی منحصربه‌فرد، نه تنها یک دستگاه یخ‌ساز کارآمد است، بلکه همزمان یک دستگاه آب‌پاش نیز دریافت می‌کنید.