1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. زودپز
  4. زود پز سوناشی مدل SONASHI SPC-230 - ارسال 10 الی ...

زود پز سوناشی مدل SONASHI SPC-230 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

زودپز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • زودپز SONASHI SPC-230 – زودپز آلومینیومی پایه سنگین با سوپاپ وزن سوت، لنگه های بسیار قوی، پولیش آینه ای | لوازم خانگی
  • SONASHI SPC-230 Pressure Cooker – Heavy-Base Aluminium Pressure Cooker with Whistling Weight Valve, Extra Strong Lugs, Mirror Polish | Home Appliances

ده الی پانزده روز کاری

برند : SONASHI

مدل : SPC-230

قیمت محصول :

2,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.35 کیلوگرم

معرفی محصول

زود پز سوناشی مدل SONASHI SPC-230 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سوناشی
ظرفیت 3 لیتر
مواد آلومینیوم
رنگ نقره
روش کنترل دست زدن به

درباره این محصول

  • استفاده چند منظوره: چه حوصله سبزیجات و برنج آب پز یا یک سوپ شکم گرم کننده داشته باشید، می توانید همه این کارها را با زودپز خود انجام دهید. امکانات به اندازه شما خلاق هستند.
  • بسیار بادوام: این اجاق گاز سوناشی دارای بدنه آلومینیومی است که وعده مقاومت در برابر آزمایش زمان را می دهد. پایه سنگینی دارد که اجاق گاز را برای پخت و پز روزانه مناسب می کند.
  • آشپزی راحت: این اجاق گاز دارای شیر وزن سوت دار است که غذا را سریعتر از حد معمول طبخ می کند و در وقت شما در آشپزخانه صرفه جویی می کند. دارای گیره های بسیار بلندی است که استفاده از آن را راحت می کند.
  • پخت همزمان: این زودپز با باز و بسته شدن آسان، هم بر روی اجاق گاز القایی و هم بر روی اجاق گاز کار می کند. شما به راحتی می توانید غذاهایی مانند برنج، سوپ و سایر خوراکی های خوش طعم را بپزید.
  • مشخصات: زودپز سوناشی 3L دارای روکش زیبایی آینه ای است و از آلومینیوم بکر ساخته شده است. GRS کنترل شده ای دارد که حداکثر ایمنی را در سراسر آن تضمین می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری سوناشی
شماره مدل 2724329613755
رنگ نقره ای
ابعاد بسته بندی 38.2 x 34.6 x 22 سانتی متر؛ 3.35 کیلوگرم
ظرفیت 3 لیتر
مواد آلومینیوم
وزن مورد 3.35 کیلوگرم

 

از سازنده

1

1

1

1

1

 

ظرفیت زودپز 3 لیتری است که به شما امکان می دهد غذای تمام خانواده را به طور همزمان بپزید. از این زودپز برای تهیه انواع ظروف آب پز استفاده کنید.

زودپز دارای قابلیت باز و بسته شدن آسان است. دارای گیره های بسیار محکمی است که نگه داشتن و انتقال آن را آسان می کند. همچنین دارای GRS کنترل شده برای حداکثر ایمنی در هنگام آشپزی است.

زودپز سوناشی دارای شیر وزن سوت دار است که پخت را سریعتر و راحت تر می کند. این باعث صرفه جویی در زمان آشپزی شما می شود و به شما امکان می دهد با خانواده و دوستان خود بیشتر استراحت کنید.

1

1