1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. زودپز
  4. زودپز و سرخ کن نینجا مدل Ninja FD401 Foodi - ...

زودپز و سرخ کن نینجا مدل Ninja FD401 Foodi - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

زودپز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Ninja FD401 Foodi 12 in-1 Deluxe XL 8 qt. زودپز و سرخ کن بادی که بخارپز می کند، آهسته می پزد، سرخ می کند، سرخ می کند، آب می کند و بیشتر، با 5 لیتر. سبد کریسپر، قفسه برگشت پذیر لوکس و کتاب دستور غذا، نقره ای
  • Ninja FD401 Foodi 12-in-1 Deluxe XL 8 qt. Pressure Cooker & Air Fryer that Steams, Slow Cooks, Sears, Sautés, Dehydrates & More, with 5 qt. Crisper Basket, Deluxe Reversible Rack & Recipe Book, Silver

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ninja

مدل : FD401

قیمت محصول :

28,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 11.8 کیلوگرم

معرفی محصول

زودپز و سرخ کن نینجا مدل Ninja FD401 Foodi - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری نینجا
ظرفیت 8 کوارت
مواد پلاستیک
نوع بسته شدن درب بیرونی
رنگ نقره

درباره این محصول

  • THE NINJA FOODI DELUXE XL: زودپز لوکس که همچنین ترد می شود.
  • تکنولوژی TENDERCRISP: به سرعت مواد پخته شده را تحت فشار قرار دهید تا در آب میوه ها ببندند، سپس به آنها یک رنگ ترد و طلایی رنگ سرخ کن با هوا بدهید.
  • برای کل خانواده بپزید: با یک قابلمه بسیار بزرگ با پوشش سرامیکی 8 لیتری که نچسب است، فاقد PTFE PFOA است و به راحتی با دست شسته می شود.
  • ظرفیت سرخ کردن هوای XL: با یک آشپز 5 لیتری به اندازه خانواده و سبد با روکش سرامیکی ترد که تا وزن 7 پوند را در خود جای می دهد. مرغ برای سیر کردن تمام خانواده سبد بدون PTFE PFOA، نچسب و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.
  • قفسه برگشت پذیر DELUXE: بخارپز و آب پز، و همچنین TenderCrisp تا 8 سینه مرغ را به طور همزمان یا وعده های غذایی را به لایه لایه 360 اضافه کنید.
  • تطبیق پذیری 12 در 1: از 12 عملکرد قابل برنامه ریزی آشپزی برای پخت تحت فشار، سرخ کردن هوا/ترد هوا، بخارپز، آهسته پخت، ماست، سرخ کردن/پخت کردن، پختن، کباب کردن، کباب کردن، آبگیری، سوهان و گرم نگه داشتن استفاده کنید.
  • 45 دستور غذا: راهنمای الهام بخش شامل دستور العمل های خوشمزه برای شروع شما در Ninja Foodi Deluxe.
  • 14 ویژگی ایمنی: تست ایمنی دقیق برای ایجاد آرامش در هنگام آشپزی.
  • شامل: زودپز نینجا غذا، درب ترد، درب فشار، 8 ق. قابلمه با روکش سرامیکی، 5 ق. سبد آشپزی و ترد با روکش سرامیکی، قفسه قابل برگشت لوکس استیل ضد زنگ و کتاب آشپزی با الهام از آشپز 45 دستور العمل.

 

جزییات فنی

نام تجاری نینجا
شماره مدل FD401
رنگ نقره ای
ابعاد محصول 40.89 x 37.01 x 36.07 سانتی‌متر؛ 11.81 کیلوگرم
ظرفیت 8 کوارت
توان / وات 1760 وات
ولتاژ 120 ولت
مواد پلاستیک
ویژگی های خاص قابل برنامه ریزی
وزن مورد 11.8 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

با زودپز نینجا فودی لوکس آشنا شوید. 8-qt. زودپز لوکس که ترد می کند. فناوری TenderCrisp به شما این امکان را می دهد که به سرعت در کمتر از 20 دقیقه از حالت یخ زده به ترد تبدیل شوید. 8-qt. دیگ پخت و پز 5 ق. Cook & Crisp Basket پخت و سرخ کردن غذاها و غذاهای خوشمزه را در یک لحظه آسان می کند. روکش فولاد ضد زنگ و رابط کاربری پیشرفته بهترین تجربه Foodi را تا کنون ارائه می دهد.