1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. زودپز
  4. زودپز فولاد ضد زنگ Bergner BG4586mm - ارسال ۱۰ ...

زودپز فولاد ضد زنگ Bergner BG4586mm - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

زودپز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • زودپز Bergner Munchen فولاد ضد زنگ 26cm/12L، پایین القایی، نقره ای، BG4586mm
  • نام تجاری کوه ظرفیت 12 لیتر مواد فولاد ضد زنگ رنگ نقره نوع کنترلر کنترل دست

ده الی پانزده روز کاری

برند : Bergner

مدل : BG4586mm

قیمت محصول :

6,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.72 کیلوگرم

معرفی محصول

زودپز فولاد ضد زنگ Bergner BG4586mm - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • صرفه جویی در زمان و انرژی: در مقایسه با روش های پخت سنتی، زودپز می تواند با به دام انداختن بخار در داخل تا 70 درصد در زمان صرفه جویی کند؛ زمان پخت کمتر به معنای مصرف انرژی کمتر است.
  • استفاده آسان اما غذاهای لذیذ: مواد لازم را در آن بریزید، بگذارید کار کند، سپس منتظر یک غذای سریع، خوشمزه و سالم برای زودپز باشید تا طعم اصلی غذا را حفظ کند و ویتامین ها و مواد مغذی زیادی را حفظ کند.
  • مکانیزم ایمن: قفل مکانیکی از باز شدن تصادفی درب در زمانی که محتویات تحت فشار هستند جلوگیری می کند، یک شیر ایمنی خودکار فشار اضافی را آزاد می کند؛ علاوه بر این، دو دسته جانبی هنگام بلند کردن آن از گرما محافظت می کنند.
  • مناسب و بادوام در هر آشپزخانه ای: زودپز با هر اجاقی از جمله القایی سازگار است. مواد فولادی ضد زنگ نه تنها زمان سرویس خود را طولانی تر می کند، بلکه شستشوی آن را آسان می کند.
  • 6 سیستم امنیتی: قابلمه Bergner Munchen دارای 3 مکانیسم ایمنی دریچه چرخان، شیر فروگیر و میله بسته شدن ایمنی است. سیستم قفل پیشرفته ما از یک دستگیره چرخشی استفاده می کند که حمل و نقل ایمن را تضمین می کند.

جزییات فنی

ابعاد بسته بندی 32.26 x 32 x 29.21 سانتی متر؛ 4.72 کیلوگرم
دستورالعمل های مراقبت قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی؟ بله
آیا مونتاژ لازم است نه
تعداد قطعات 1
توضیحات گارانتی صفر
باتری های مورد نیاز نه
اجزای شامل 1 واشر لاستیکی اضافی


توضیحات محصول

صرفه جویی در زمان و انرژی: در مقایسه با روش های پخت سنتی، زودپز می تواند با به دام انداختن بخار در داخل آن تا 70 درصد در زمان صرفه جویی کند؛ زمان پخت کمتر به معنای مصرف انرژی کمتر است. استفاده آسان اما غذاهای خوشمزه: مواد لازم را در آن قرار دهید، بگذارید کار کند. سپس منتظر یک غذای سریع، خوشمزه و سالم برای زودپز باشید، طعم اصلی غذا را حفظ می کند و ویتامین ها و مواد مغذی زیادی را حفظ می کند. مکانیسم ایمن: قفل مکانیکی از باز شدن تصادفی درب هنگام فشار دادن محتویات جلوگیری می کند، دریچه ایمنی خودکار آزاد می شود. فشار بیش از حد؛ علاوه بر دستگیره های دو طرفه هنگام بلند کردن آن از گرما محافظت می کند. مناسب و بادوام در هر آشپزخانه ای: زودپز با هر اجاقی از جمله مواد فولادی القایی سازگار است. . 6 سیستم امنیتی: قابلمه bergner munchen دارای 3 مکانیزم ایمنی دریچه چرخشی، شیر فشاری و میله بسته شدن ایمنی است. سیستم قفل پیشروی ما از یک دستگیره چرخشی استفاده می کند که حمل و نقل ایمن را تضمین می کند.