1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سینمای خانگی و ساندبار
  4. ساندبار سامسونگ مدل Samsung 3.1Ch HW-B650/ZN - ارسال ۱۰ ...

ساندبار سامسونگ مدل Samsung 3.1Ch HW-B650/ZN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساندبار بی‌سیم سامسونگ 3.1 Ch با Dolby Digital/DTS مجازی: X ساب ووفر داخلی بلوتوث مشکی - HW-B650/ZN
  • Samsung 3.1Ch Wireless Soundbar with Dolby Digital/DTS Virtual:X In Built Subwoofer Bluetooth Connectivity Black - HW-B650/ZN

ده الی پانزده روز کاری

برند : Samsung

مدل : HW-B650/ZN

قیمت محصول :

16,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 10.28 کیلوگرم

معرفی محصول

ساندبار سامسونگ مدل Samsung 3.1Ch HW-B650/ZN - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

نام تجاری سامسونگ
نام مدل ساندبار سامسونگ HW-B650/ZN
نوع بلندگو نوار صدا
فناوری اتصال بلوتوث
ویژگی های خاص تقویت باس، پورت USB، صدا با وضوح بالا
کاربردهای توصیه شده برای محصول برای تلویزیون ها
نوع نصب رومیزی
نوع کنترلر کنترل از راه دور
پیکربندی کانال صدای فراگیر 3.1
رنگ مشکی

 

درباره این محصول

  • شامل 1 سال گارانتی سازنده
  • صدای فراگیر سه‌بعدی: DTS Virtual:X اتاق شما را با صداهای مجازی پر می‌کند و صدای سه‌بعدی وسیعی را برای تجربه صوتی جذاب ایجاد می‌کند که صدا را در اطراف شما حرکت می‌دهد.
  • باس قدرتمند و عمیق تر: با ساب ووفر همراه با نوار صوتی خود صدایی با کیفیت تئاتر دریافت کنید. برای صدای باورنکردنی که نت‌های عمیق‌تر و نرم‌تر را می‌دهد، بر باس تأکید می‌کند. هنگامی که می‌خواهید صدای بیس را برای دامنه کامل‌تر صدا افزایش دهید، Bass Boost را فعال کنید.
  • صدا برای محتوای شما بهینه شده است: با Adaptive Sound Lite، نوار صوتی به طور خودکار منابع صوتی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا آهنگ صوتی را برای محتوای خاص شما بهینه کند، فرقی نمی کند مسابقه ورزشی با صدای بلند باشد یا درام با دیالوگ های آرام.
  • CRYSTAL CLEAR DIALOGUE: گفتگوی شفاف را با بلندگوی داخلی کانال داخلی تجربه کنید. صدای متعادلی را از یک سر تا سر دیگر ارائه می دهد و صدای انسان را واضح تر و دقیق تر می دهد.
  • اتصال تلویزیون بلوتوث: آیا سیم نوار صوتی به تلویزیون فضای داخلی شما را مختل می کند؟ به سادگی از بلوتوث برای اتصال نوار صوتی به تلویزیون سامسونگ خود استفاده کنید تا بهترین تجربه صدا را بدون هیچ کابلی تجربه کنید.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 110.7 x 45 x 24.7 سانتی متر; 10.28 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏8 آوریل 2022
  • سازنده: سامسونگ
  • ASIN : B09XHVQMKW
  • شماره مدل ‏: HW -B650/ZN
  • کشور مبدا: ویتنام

  •  

از سازنده

نوار صوتی B650

نوار صوتی B650

فناوری صوتی جذاب با Dolby Atmos و DTS Virtual:X

با 3 کانال فراگیر و 1 کانال ساب ووفر که بر باس برای صدای با کیفیت تئاتر تاکید دارد، صدای عمیق تر و غنی تر را کشف کنید. هم افزایی بین Dolby Atmos، DTS Virtual:X و ساب ووفر اضافه شده، صدای فراگیر سه بعدی جذابی با احساس ارتفاع می دهد و صدایی واقعاً شگفت انگیز را به شما می دهد.

نوار صوتی b650

نوار صوتی b650

نوار صوتی b650

 

صدای بهینه شده برای محتوای مختلف

Adaptive Sound Lite

نوار صوتی به طور خودکار منابع صدا را تجزیه و تحلیل می کند تا آهنگ صوتی را برای محتوای شما بهینه کند. چه یک مسابقه ورزشی با صدای بلند باشد یا یک درام با دیالوگ های آرام، برای بهترین تجربه تماشای همیشه صدایی واضح دریافت می کنید.

کانال مرکزی برای گفتگوی واضح

بلندگوی داخلی داخلی

بلندگوی اختصاصی کانال مرکزی صدای متعادلی را از یک طرف به سر دیگر ارائه می دهد و در عین حال گفتگوی شفافی را ارائه می دهد که تجربه سرگرمی خانگی شما را کامل می کند.

بیس اضافی، احساسات بزرگتر

افزایش باس

هنگامی که می خواهید باس را برای حداکثر غوطه وری بالا ببرید، حالت تقویت باس را در نوار صوتی فعال کنید. ساب ووفر باس قدرتمند و عمیق‌تر را به سطح بعدی می‌برد و شما را با طیف وسیع‌تری از صدا احاطه می‌کند.

 

نوار صوتی b650

نوار صوتی b650

نوار صوتی b650

 

بهتر بشنو، بهتر بازی کن

حالت بازی

با بازی حالت بازی خود را به سطح بعدی ببرید. این صدای شما را برای بازی‌ای که در حال انجام آن هستید بهینه می‌کند، در حالی که فناوری لغو گفتگوی متقابل صداهای حواس‌پرتی را حذف می‌کند، بنابراین به شما کمک می‌کند از شروع به کار بهره ببرید.

یک عدد ریموت برای کنترل کامل

یک عدد کنترل از راه دور

استفاده از چندین ریموت را فراموش کنید. اکنون می‌توانید عملکردهای کلیدی نوار صوتی مانند قدرت، صدا، و حتی جلوه‌های صوتی را با کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ - مستقیماً از تلویزیون خود کنترل کنید.

اتصال، گوش دادن، لذت بردن

اتصال چندگانه بلوتوث

از بلوتوث نوار صوتی برای اتصال همزمان دو دستگاه تلفن همراه مختلف استفاده کنید و حتی زمانی که بین این دو جابجا می‌شوید به اتفاقات جادویی گوش دهید.