1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سینمای خانگی و ساندبار
  4. ساندبار سونی مدل Sony HT-S400 2.1ch - ارسال ۱۰ الی ...

ساندبار سونی مدل Sony HT-S400 2.1ch - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساندبار سونی HT-S400 2.1ch با ساب ووفر بی‌سیم قدرتمند، صدای فراگیر جلوی S-Force PRO و دالبی دیجیتال (330 وات، اتصال بی‌سیم، بلوتوث)
  • Sony HT-S400 2.1ch Soundbar with Powerful Wireless subwoofer, S-Force PRO Front Surround Sound and Dolby Digital (330W, Wireless Connectivity, Bluetooth)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Sony

مدل : HT-S400

قیمت محصول :

2,799,720,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 7.3 کیلوگرم

معرفی محصول

ساندبار سونی مدل Sony HT-S400 2.1ch - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری سونی
نام مدل HTS400
نوع بلندگو نوار صدا
فناوری اتصال بلوتوث، HDMI
ویژگی های خاص ورودی های HDMI ARC و نوری، لبه بریدگی جدا شده، واحد بلندگوی X-Balanced، صدای باس عمیق تر و غنی ترورودی های HDMI ARC و نوری، لبه بریدگی جدا شده، واحد بلندگوی X-Balanced، صدای باس عمیق تر و غنی تر
کاربردهای توصیه شده برای محصول برای گوشی های هوشمند یا تبلت ها، برای پخش کننده های موسیقی
نوع نصب دیوار کوه
نوع کنترلر کنترل از راه دور
پیکربندی کانال صدای فراگیر 2.1
رنگ مشکی

 

در مورد این مورد

  • S-Force PRO Front Surround و Dolby Digital صدای فراگیر به سبک سینمایی ایجاد می کنند
  • صدای فراگیر 2.1 کاناله جلو با بلندگوی X-Balanced دیالوگ شفاف و غنی را ارائه می دهد
  • ساب ووفر بی سیم صدای باس عمیق تر و غنی تری ارائه می دهد
  • خروجی کل قدرتمند 330 وات محتوای شما را زنده می کند
  • عملکرد ساده و آسان با کنترل از راه دور جمع و جور و پنجره نمایشگر OLED راحت

 

جزئیات محصول

  • توسط سازنده متوقف شده است: ‏ خیر
  • ابعاد محصول : 96.52 x 33.97 x 24.45 سانتی متر; 7.3 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 17 مه 2022
  • سازنده: سونی
  • ASIN : B09SQWQ4TC
  • شماره مدل ‏: HT -S400

  •  

از سازنده

امکانات

شنیدن صدا از اطراف

فراگیر ساده شده است

از دیالوگ شفاف و صدای قدرتمند لذت ببرید

واحد بلندگوی X-Balanced

.

فراگیر ساده شده است

تنها با استفاده از بلندگوهای جلو، فناوری منحصربه‌فرد پردازش میدان صوتی دیجیتال سونی، میدان صدای فراگیر را به‌صورت مجازی بازتولید می‌کند و صدا از هر دو طرف به سمت شما می‌آید. می‌توانید از صدای فراگیر سینمایی و غنی لذت ببرید.

از دیالوگ شفاف و صدای قدرتمند لذت ببرید

بلندگوهای قدرتمند با هم کار می کنند تا صدایی با دامنه وسیع را در سراسر اتاق شما ارائه دهند، با فناوری هایی مانند واحد بلندگوی X-Balanced و لبه بریدگی جدا شده روی واحد بلندگو که به افزایش وضوح صدا کمک می کند. بنابراین چه در حال تماشای فیلم یا تلویزیون باشید، یک کلمه دیالوگ را از دست نخواهید داد.

واحد بلندگوی X-Balanced

بلندگوهای جلو دارای واحد بلندگوی X-Balanced هستند. شکل مستطیلی منحصر به فرد این بلندگوها دیافراگم را به حداکثر می رساند. با حفظ فشار صدا، گشت و گذار راننده را کاهش می دهد و در نتیجه اعوجاج کمتر و وضوح صدا بیشتر می شود.

شنیدن صدا از اطراف

نوار صوتی Dolby Digital با کیفیت بالا را با S-Force PRO Front Surround، فناوری صدای فراگیر مجازی ما، جفت می کند. با شبیه‌سازی صدای فراگیر به سبک سینما، شما را در قلب فیلم‌هایی که دوست دارید قرار می‌دهد

 

صدای بیس عمیق تر و غنی تر

لبه ناچ جدا شده

کنترل راحت

اتصال بی سیم آسان

 

لبه ناچ جدا شده

لبه بریدگی جدا شده در واحد بلندگوی X-Balanced تقارن دامنه عمودی را بهبود می بخشد، که برای کیفیت صدای واضح ضروری است. این کار با استفاده از برش های استراتژیک روی لبه که به کنترل تنش داخل و خارج لبه دیافراگم کمک می کند، به دست می آید.

کنترل راحت

یک کنترل از راه دور ساده جدید طراحی دلپذیر و متناسب با دست را با عملکرد آسان و بصری ترکیب می کند. از ویژگی های راحت می توان به دکمه های اختصاصی برای تنظیم صدا و تنظیمات صدا اشاره کرد.

اتصال بی سیم آسان

برای به حداقل رساندن شلوغی کابل، می توانید صدا را به صورت بی سیم از تلویزیون سونی براویا که از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند به نوار صوتی خود ارسال کنید. اتصال بی سیم همچنین به شما امکان می دهد تلویزیون و نوار صوتی خود را با استفاده از دکمه پاور BRAVIA به طور همزمان روشن و خاموش کنید. و یک ورودی بلوتوث را برای منبع ورودی دیگری مانند تلفن هوشمند یا تبلت آزاد می کند.

صدای بیس عمیق تر و غنی تر

یک ساب ووفر بی‌سیم قدرتمند با یک واحد بلندگوی بزرگ 160 میلی‌متری، صدای باس عمیق‌تر و غنی‌تری را ارائه می‌دهد.

 

به سادگی صدای خود را انتخاب کنید

طراحی شیک و قابل نصب روی دیوار

پنجره نمایشگر OLED راحت

کنترل آسان با تلویزیون های براویا

 

طراحی شیک و قابل نصب روی دیوار

ساندبار قابل نصب روی دیوار که به گونه ای طراحی شده است که به طور یکپارچه با اتاق نشیمن شما ترکیب شود، دارای پشتی صاف است که کاملاً به دیوار می چسبد.

پنجره نمایشگر OLED راحت

یک پنجره نمایشگر OLED روی نوار صدا اطلاعات وضعیت را در یک نگاه در مورد عملکردهای کنترل از راه دور از جمله منبع ورودی، حجم صدا و تنظیمات صدا مانند میدان صدا، حالت صدا و حالت شب ارائه می دهد.

کنترل آسان با تلویزیون های براویا

با رابط کاربری یکپارچه، تنظیمات نوار صوتی به طور خودکار در منوی تنظیمات سریع تلویزیون های براویا برای کنترل آسان تنظیمات صدا و میزان صدا ظاهر می شود.

به سادگی صدای خود را انتخاب کنید

نوار صوتی انتخابی از تنظیمات صدا را برای هر چیزی که در حال تماشا یا گوش دادن هستید ارائه می دهد. حالت Voice برای گفتگوی واضح‌تر، حالت شب برای زمانی که می‌خواهید بدون بیدار کردن خانه تلویزیون تماشا کنید، و Sound Field وجود دارد که موسیقی متن‌های معمولی مانند صدای استریو را به تجربه صدای فراگیر تبدیل می‌کند.

 

HDMI ARC

موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید

در چند ثانیه تنظیم کنید

ورودی نوری

 

موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید

همه چیز در مورد فیلم و تلویزیون نیست - شما به راحتی می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از طریق نوار صوتی خود نیز پخش کنید. از فناوری بلوتوث برای پخش بی سیم موسیقی از تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود استفاده کنید.

در چند ثانیه تنظیم کنید

با انتخاب HDMI ARC و ورودی نوری، اتصال نوار صوتی به طیف وسیعی از تلویزیون‌ها آسان است - بنابراین می‌توانید از فیلم‌ها، موسیقی و موارد دیگر لذت ببرید.

ورودی نوری

تلویزیون با HDMI ARC سازگار نیست؟ هنگامی که به ورودی نوری متصل می شوید، از صدای با کیفیت بالا برای فیلم ها و موارد دیگر لذت ببرید.

HDMI ARC

HDMI ARC (کانال بازگشت صدا) به شما امکان می دهد با یک کابل به تلویزیون های سازگار متصل شوید و درهم ریختگی کابل را کاهش دهید.

پایداری در ذهن است

 

 

 

 

   

پایداری در ذهن است

محصولات ما نه تنها به دنبال کیفیت صدا بلکه با توجه به محیط زیست نیز طراحی شده اند. پلاستیک بازیافتی تولید شده اولیه سونی در پنل پشتی ساب ووفر HT-S400 استفاده می شود که نشان دهنده تلاش سونی برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات ما است.