1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دکوراسیون منزل
  4. قاب عکس دیجیتال مدل Amaboo YKL-5 Inch - ارسال 25 ...

قاب عکس دیجیتال مدل Amaboo YKL-5 Inch - ارسال 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

دکوراسیون منزل
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قاب عکس دیجیتال اکریلیک 5 اینچی Amaboo، قاب ویدیوی متحرک با جدیدترین طراحی شفاف، قاب عکس دیجیتال با حافظه داخلی 1 گیگابایت و باتری 1000 میلی آمپر ساعتی
  • Amaboo 5 Inch Acrylic Digital Picture Frame, Motion Video Frame with Latest Transparent Design, Digital Photo Frame with Built-in 1GB Memory and 1000 mAh Battery

بیش از پانزده روز کاری

برند : Amaboo

مدل : YKL-5 Inch

قیمت محصول :

5,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 689 گرم

معرفی محصول

قاب عکس دیجیتال مدل Amaboo YKL-5 Inch - ارسال 25 الی 30 روز کاری

 

نام تجاری BOO
رنگ اکریلیک 5 اینچ
وضوح 480p
دستگاه های سازگار کامپیوتر شخصی
اندازه صفحه نمایش 5 اینچ

درباره این محصول

  • طراحی منحصر به فرد و نفیس: ظاهر پیچیده اکریلیک از بدنه پلاستیکی سنتی خلاص می شود. قاب عکس دیجیتال جدید و منحصر به فرد اکریلیک رنگ واقعی عکس ها و فیلم ها را کاملاً ارائه می دهد. صفحه نمایش 5 اینچی فعلی فقط از نمایشگر عمودی پشتیبانی می کند که یک دکوراسیون زیبا برای هر گوشه از خانه شما است.
  • نمایشگر جدید NFT: محبوب ترین قاب نمایشگر NFT در سال 2023 که زیبایی آثار هنری را تا حد زیادی نشان می دهد. نمی توان آن را با لمس کار کرد، اما فقط به طور خودکار پخش محتوای موسیقی ویدیویی عکس ها و نمایش رایگان بیشتر آثار هنری را شناسایی می کند. لطفاً توجه داشته باشید که اگر ویدیوی جدیدی که آپلود می‌کنید وضوح مناسبی برای قاب ندارد (در اصل اندازه‌ی حقوق)، باید آن را به درستی ویرایش کنید! اگر نمی توانید آن را ویرایش کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم، لطفاً در پس زمینه برای ما پیام ارسال کنید.
  • آپلود آسان تصاویر و ویدیوها: قاب های عکس دیجیتال اکریلیک 5 و 7 اینچی را می توان به راحتی و بدون هیچ نرم افزار یا برنامه خاصی به رایانه متصل کرد. Typec زیبا را می توان برای شارژ یا به عنوان کابل داده برای اتصال کامپیوتر برای انتقال تصاویر، موسیقی و فیلم ها استفاده کرد.
  • باتری داخلی: زمانی که قاب کاملاً شارژ شود، عمر باتری آن 4 ساعت خواهد بود. با این حال، شما به سادگی می توانید کابل USB را به رایانه خود وصل کنید و به فریم شما اجازه می دهد 24/7 روشن بماند! این به شما این امکان را می‌دهد تا بی‌نهایت با ارزش‌ترین خاطرات خود را که از طریق ویدیو ضبط کرده‌اید، حلقه کنید. ظرفیت باتری 5 اینچی 1000 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری 7 اینچی 1500 میلی آمپر ساعت است.
  • قاب حرکتی دیجیتال یک هدیه منحصر به فرد و متفکر برای خود، یکی از عزیزان، زوج ها، دوستان صمیمی، اعضای خانواده و حتی برای هر موقعیت خاص مانند تولد، حمام نوزاد، عروسی، تعطیلات و موارد دیگر است. اگر در مورد چارچوب سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم پلیمری مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 16.08 x 10.74 x 2.51 سانتی متر; 689 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏ ۲ اکتبر ۲۰۲۲
  • سازنده: AMABOO
  • ASIN: B0B8N5Y259
  • شماره مدل: YKL -5 اینچ

     

توضیحات محصول

قاب عکس دیجیتال آمابو یک انتخاب عالی برای کسانی است که به نمایش عکس با کیفیت بالا نیاز دارند. طراحی جدید از صفحه نمایش کامل IPS، بازتولید رنگ های غنی و زنده و کیفیت عالی نمایش عکس استفاده می کند. قاب عکس دیجیتال جدید قابل حمل آسان است و از مواد اکریلیک مقاوم و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. با قاب شفاف طراحی شده است که انتخاب خوبی برای افراد مسن و کودکان است. فقط با یک کابل USB، می‌توانید به راحتی عکس‌ها، فیلم‌ها و موسیقی را از رایانه خود صادر کنید. می‌توانید از عملکرد shuffle استفاده کنید و موسیقی پس‌زمینه را برای تماشای عکس‌های دیجیتال خود بر روی قاب عکس خود اضافه کنید. قاب عکس دیجیتال جدید هدیه‌ای عالی برای هر کسی است. مناسبت، از جمله روز مادر، روز پدر، شکرگزاری، کریسمس و موارد دیگر. برند آمبو در ایجاد قاب عکس دیجیتال با کیفیت بالا تخصص دارد. ما خدمات مادام العمر به مشتریان و تضمین کیفیت یک ساله برای هر محصول ارائه می دهیم. تیم خدمات مشتری حرفه ای ما به سرعت پاسخ می دهد و ظرف 24 ساعت پاسخ می دهد.