1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دکوراسیون منزل
  4. قاب عکس دیجیتال مدل Kodak 10.1 Inch - ارسال 25 ...

قاب عکس دیجیتال مدل Kodak 10.1 Inch - ارسال 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

دکوراسیون منزل
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قاب تصویر دیجیتال WiFi 10.1 اینچی Kodak، صفحه نمایش لمسی HD IPS با فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت، قاب چوب خاکستری، اشتراک گذاری فوری کلیپ های ویدیویی و عکس ها از طریق ایمیل یا برنامه، تنظیم بدون دردسر
  • Kodak 10.1 Inch WiFi Digital Picture Frame, IPS Touch Screen HD Display with 16GB Storage, Grey Wood Tone Frame, Share Video Clips and Photos Instantly via E-Mail or App, Effortless to Set up

بیش از پانزده روز کاری

برند : Kodak

مدل : 10.1 Inches

قیمت محصول :

10,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.1 کیلوگرم

معرفی محصول

قاب عکس دیجیتال مدل Kodak 10.1 Inch - ارسال 25 الی 30 روز کاری

رنگ: خاکستری

اندازه: 10 اینچ

نام تجاری کداک
رنگ خاکستری
وضوح WXGA
دستگاه های سازگار گوشی های هوشمند
اندازه صفحه نمایش 10.1 اینچ

درباره این محصول

  • قاب هوشمند KODAK: کداک امکان اشتراک گذاری لحظات به یاد ماندنی شما را از طریق این قاب عکس دیجیتال WiFi را فراهم کرده است. صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی با کیفیت بالا با وضوح 1280*800 (نسبت تصویر 16:10) یک هدیه عالی برای والدین جدید، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، بچه های دانشگاه یا خانواده هایی است که بر اساس فاصله از یکدیگر جدا شده اند.
  • دوستانه غیر فنی: فقط چند مرحله برای تکمیل راه اندازی. عکس‌ها و ویدیوها را از تلفن خود یا از طریق ایمیل در قاب کداک، هر کجا که باشد، به اشتراک بگذارید. برنامه Kodak برای iOS و Android به شما کنترل کامل بر فریم خود را می دهد. دوستان و خانواده می توانند در عرض چند ثانیه در قاب دیجیتال KODAK WIFI از لحظات فوق العاده شما لذت ببرند.
  • طراحی با ویژگی های کامل: حافظه داخلی 16 گیگابایتی بیش از 10000 عکس با وضوح بالا را در خود جای می دهد. کارت SD و USB را برای حافظه بیشتر می پذیرد. عکس، موسیقی، ویدیو، زنگ هشدار، تقویم، و آب و هوا و غیره. بلندگوی داخلی از نمایش اسلاید عکس با موسیقی پس‌زمینه پشتیبانی می‌کند.
  • هدیه بزرگ: طراحی چوب خاکستری تزیینی منحصر به فرد به هر اتاق از خانه یا محل کار شما افزوده می شود. قاب دیجیتال کداک هدیه مناسبی برای روز مادر، روز پدر، روز شکرگزاری، روز کریسمس و دیگر روزهای بزرگ است.
  • ما همیشه اینجا هستیم: تیم خدمات مشتری ما اینجاست تا در صورت نیاز به پشتیبانی به شما کمک کند. ما صدها هزار مشتری خوشحال داریم. می‌توانید از طریق پرسش‌های مربوط به حساب آمازون-سفارش-پرسش یا فقط از طریق ایمیل برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم فلزی مورد نیاز است.
  • ابعاد محصول : 28.9 x 20.7 x 5 cm; 1.1 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 26 اکتبر 2021
  • سازنده: Maxtalent
  • ASIN : B09CMD292Z

     

توضیحات محصول

قاب عکس دیجیتال وای فای 10.1 اینچی کداک. تمام عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی خود را فقط در یک قاب عکس نمایش دهید تا اتاق شما پر از خاطرات و موسیقی پس‌زمینه شود. این قاب هوشمند با وضوح بالا دارای سبک چوب خاکستری تزئینی است. تنها چند مرحله برای تکمیل راه اندازی. عکس‌ها و ویدیوها را از تلفن خود یا از طریق ایمیل در قاب کداک، هر کجا که باشد، به اشتراک بگذارید. حافظه داخلی 16 گیگابایتی بیش از 10000 عکس با وضوح بالا را در خود جای می دهد. قاب عکس دیجیتال کداک یک هدیه عالی برای یک عزیز است.