1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز و چهار پایه
  4. میز قابل تنظیم لب تاب مدل Overbed TableShowTop Laptop Desk ...

میز قابل تنظیم لب تاب مدل Overbed TableShowTop Laptop Desk - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

میز و چهار پایه
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز رو تختی, میز لپ تاپ شوتاپ میز رو تختی پزشکی میز رو تختی قابل حمل میز کامپیوتر تخت کاناپه مبل بغل میز تخت بیمارستان میز کنار تخت میز مطالعه میز صبحانه میز بغل صنعتی میز چرخ دار
  • Overbed Table,ShowTop Laptop Desk Medical Overbed Table Portable Computer Desk Bed Couch Sofa Side Table Hospital Bed Table Bedside Home Reading Desk Breakfast Table Industrial Side Table with Wheels

ده الی پانزده روز کاری

برند : Overbed

مدل : ShowTop

قیمت محصول :

5,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن ShowTop

معرفی محصول

میز قابل تنظیم لب تاب مدل Overbed TableShowTop Laptop Desk - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

ابعاد محصول 40D x 80W x 65H سانتی متر
رنگ چند
شکل مستطیل شکل
نام تجاری ShowTop
نوع اتاق اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق مهمان، دفتر خانه، راهرو

درباره این محصول

  • ارتفاع قابل تنظیم و با چرخ --- میز C ShowTop Snack با براکت قابل تنظیم. ارتفاع میز رو تختی را می توان 1 ~ 17 سانتی متر تنظیم کرد تا خواسته های مختلف را برآورده کند. چهار چرخ گردان 360 درجه با قفل ایمنی، جابجایی آن در اطراف و در خانه آسان است. به خوبی در کنار میز، میز لپ تاپ رو تختی، میز کنار مبل، میز روی نیمکت، میز صندلی، میز انتهایی موبایل به خوبی کار می کند.
  • ظرفیت بزرگ و پایداری قوی --- علاوه بر فضای ذخیره سازی رومیزی، دارای قفسه های ذخیره سازی دو طبقه نیز می باشد. می تواند اقلام بیشتری مانند کتاب، روزنامه، تنقلات، کنترل از راه دور، گیاهان گلدانی، میزبان کامپیوتر، تزئینات، وسایل را مرتب کند. طراحی ساختار C شکل، ساختار کلی را پایدار می کند. چرخ‌های با ترمز به قفل کردن میز کنار تخت کمک می‌کنند تا آن را ثابت نگه دارد.
  • Easy Assemble --- میز کنار تخت قابل تنظیم همراه با دستورالعمل نصب و سخت افزار است که به راحتی در 30 دقیقه مونتاژ می شود. به طور گسترده برای دفتر خانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مهمان، کمد، مهد کودک، راهرو، خوابگاه کالج، نشیمن آپارتمان، فضاهای جمع و جور کوچک و غیره استفاده می شود. از تخته و فولاد با چگالی بالا ساخته شده است. سطح میز ضد زنگ، فسفاته، پاشش الکترواستاتیک، پخت در دمای بالا و غیره است.
  • صرفه جویی در فضا --- میز کامپیوتر کوچک ShowTop مناسب برای فضای کوچک. می‌توانید میز کوچک زیر مبل، کاناپه، تخت را بلغزانید تا به راحتی به لپ‌تاپ، قهوه، تنقلات، مجلات خود برسید، فقط فضای کمی را می‌گیرد اما نیازهای روزانه شما را برآورده می‌کند. آن را برای افرادی که نیاز به کار و مطالعه در خانه دارند راحت کنید. شامل یک چرخ 4 چرخ با قفل های ایمنی یکپارچه است که به شما امکان می دهد از قابلیت تحرک محصول خود بدون آسیب رساندن به ثبات استفاده کنید.
  • گارانتی صفر نقص --- 365 روز گارانتی فروشگاه درجه یک گارانتی با Souq/Amazon 30 روز ضمانت بازپرداخت کامل; پشتیبانی مادام العمر مشتری از فروشگاه FirstRate. گارانتی 100% بدون نقص.

 

جزییات فنی

نام تجاری ShowTop
رنگ چند
ابعاد محصول 80.01 x 39.98 x 65 سانتی‌متر؛ 6.18 کیلوگرم
مواد فولاد آلیاژی
وزن مورد 6.18 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

میز روفرشی ShowTop، میز روتختی میز لپ تاپ میز کامپیوتر قابل حمل میز تخت کاناپه مبل میز بغل میز تخت بیمارستانی

ویژگی ها:

-شاید ترجیح می دهید با لپ تاپ خود کار کنید یا به سادگی از صبحانه خود در هنگام خواب لذت ببرید. میز رو تختی راه حل عالی است.
-ساخت میز بسیار آسان است و همراه با دستورالعمل کامل، کلیه پیچ ها، پیچ و مهره ها، واشر، مهره های مورد نیاز و همچنین به همراه کلیه ابزار مورد نیاز برای مونتاژ می باشد.
-راه حلی مناسب برای کسانی که در تخت هستند، میز رو تختی همچنین یک سطح بزرگ و ثابت برای زمان صرف غذا و سایر فعالیت ها در هنگام بهبودی پس از بیماری، جراحت یا جراحی فراهم می کند.
میز رومیزی با ارائه یک سطح میز بزرگ، برای استفاده در کنار تخت، مبل، صندلی یا ویلچر مناسب است. یک راه حل مناسب برای زمان صرف غذا، فعالیت های روی میز و لپ تاپ، سطح میز روی تخت به راحتی با ضدعفونی کننده های خانگی استاندارد تمیز می شود.
- مناسب برای کسانی که پس از بیماری، جراحت یا جراحی بهبود می یابند.
-از فعالیت های روزانه خود در رختخواب با میز رو تختی لذت ببرید. این میز روتختی زیبا و بادوام چه صبحانه در رختخواب باشد، چه کار با لپ تاپ یا خواندن کتاب، نهایت راحتی را برای شما فراهم می کند که همیشه آرزویش را داشتید.
پایه لپ‌تاپ متحرک. ویژگی‌هایی با شبکه میانی و پایینی، ایجاد فضای ذخیره‌سازی اضافی برای قرار دادن روزنامه، مجلات، کتاب‌ها، نوت‌بوک و غیره، نگه‌داشتن آن‌ها در مکان مناسب.
-اندازه:85X65X40CM (بالاترین)؛ چرخ‌های رول این میز انتهایی را آسان می‌کند تا زیر مبل یا تخت خوابیده شود، در هنگام کار آن را قفل کنید و در صورت عدم نیاز از مسیر خارج شوید، یک راه‌حل هوشمند برای فضای کوچک، آپارتمان و خوابگاه

بسته شامل:

1 عدد میز رو تختی
1 x ابزار دستی
1 مجموعه