1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز و چهار پایه
  4. چهار پایه با محفظه مخفی مدل Cpintltr Foot Stool Velvet ...

چهار پایه با محفظه مخفی مدل Cpintltr Foot Stool Velvet Storage - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

میز و چهار پایه
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • صندلی پا Cpintltr مخملی ذخیره سازی عثمانی با درب قابل جابجایی مبل گرد صندلی صندلی پایی با صندلی پددار مدفوع آرایشی سبک مدرن مبلمان تزئینی مناسب برای رژگونه اتاق خوابگاه
  • Cpintltr Foot Stool Velvet Storage Ottoman with Removable Lid Round Sofa Stools Foot Rest with Padded Seat Modern Style Makeup Stool Decorative Furniture Suitable for Lounge Dorm Room Blush

ده الی پانزده روز کاری

برند : Cpintltr

مدل : NX60-M-012

قیمت محصول :

6,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4 کیلوگرم

معرفی محصول

چهار پایه با محفظه مخفی مدل Cpintltr Foot Stool Velvet Storage - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

رنگ سرخ شدن
نوع متریال بالا مخملی
نام تجاری Cpintltr
نوع پارچه مخملی
مادهء اصلی فلز

درباره این محصول

  • ◎【فضای ذخیره‌سازی مخفی】وقتی پوشش عثمانی ذخیره‌سازی برداشته می‌شود، فضای ذخیره‌سازی غافلگیرکننده پنهان از جمع‌آوری موارد دلخواه شما لذت می‌برد. این مدفوع مخملی گرد دارای فضای ذخیره سازی بزرگی است که می توان از آن برای نگهداری اسباب بازی، مجله، اشیاء کوچک، عطر و لوازم آرایشی استفاده کرد. فضای جادار باعث می شود از مشکل سازماندهی بهم ریختگی خلاص شوید.
  • ◎【چارپایه چند منظوره】 عثمانی مخملی با چاپ برگ جینکو نه تنها جای پا است، بلکه می تواند یک صندلی روشویی و یک صندلی روکش دار نیز باشد. روکش بالایی را نیز می توان برگردانید تا تبدیل به یک میز کوچک شود، می توانید یک فنجان قهوه یا چند دسر روی آن قرار دهید تا اوقات خوشی داشته باشید. رنگ‌های روشن ظریف مطابق با پاهای فلزی طلایی شیک و نفیس است، برای قرار دادن در هر جایی به عنوان دکور خانه مناسب است.
  • ◎【عثمانی راحت و بادوام】کوسن عثمانی ما از فوم با قابلیت ارتجاعی بالا پوشیده شده با پارچه مخملی مجلل و صاف ساخته شده است، صندلی ضخیم و کرکی هنگام نشستن بر روی آن احساس نرمی و راحتی ایجاد می کند. قاب چوبی مرغوب و چهار پایه فلزی با سختی بالا باعث می‌شود این چهارپایه عثمانی استحکامی قوی و عمر طولانی داشته باشد که تا 300 پوند را نگه می‌دارد.
  • ◎【چارپایه‌های تزیینی برای مناسبت‌ها】فم با چگالی بالا که در مخمل ابریشمی لذیذ پیچیده شده است، سبک مدرن و ظاهری براق حس لوکسی سبک دارد. چهارپایه طراحی سبک وزن به راحتی امکان جابجایی و جابجایی زیرپایی را در صورت نیاز فراهم می کند. انتخاب‌های رنگارنگ‌تر مدفوع پا سعی می‌کنند در هر موقعیت مختلف مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، مطالعه، سالن، بالکن، دفتر، خوابگاه، راهرو و غیره برجسته شوند.
  • ◎【مونتاژ آسان】تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا عثمانی و پایه‌ها را با پیچ‌ها و آچار همراه خود قرار دهید. دستورالعمل مونتاژ دقیق همراه با زیرپایی ارسال خواهد شد. اندازه بسته خیلی بزرگ نیست، به عنوان هدیه برای خانواده، اقوام و دوستان شما مناسب است. همه در واقع از یک هدیه کاربردی و مفید لذت می برند.

 

جزییات فنی

نام تجاری Cpintltr
شماره مدل NX60-M-012
رنگ سرخ شدن
ابعاد محصول 33.02 x 33.02 x 43.18 سانتی‌متر؛ 4.08 کیلوگرم
مواد مخملی
وزن مورد 4.08 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

مدفوع روشویی CPINTLTR به فضای شما جذابیت می بخشد و یک نقطه دعوت کننده برای آرایش ایجاد
می کند. قاب چوبی فوق العاده محکم توسط ماشین آلات مبلمان با قدرت بالا ساخته شده است تا از دوام اطمینان حاصل شود. چهار پایه فلزی طلایی شیک همراه با پدهای قابل تنظیم باعث می شود که این چهارپایه برای سال ها به خوبی کار کند. این طرح 17 اینچی بلند برای روشویی شما، کمد دیواری، یا هر جایی که نیاز به صندلی قابل حمل و سبک وزن دارید ایده آل است.
نرم و لطیف و ابریشمی لذتی
پر از مخمل با کیفیت بالا، نرم و تنفس، دوخت های مخفی، ساده و مد روز.
مدفوع آرایشی با عملکرد ذخیره سازی
هنگام استفاده در اتاق نشیمن، می توانید مجلات اسباب بازی های کودکان و غیره را ذخیره کنید. در صورت استفاده در اتاق رختکن، می توانید لوازم آرایشی اضافی خود را ذخیره کنید.
طراحی انسانی
از مواد فلزی با کیفیت بالا برای اطمینان از ظرفیت باربری مدفوع ذخیره سازی استفاده می شود. به منظور تنظیم بهتر ثبات مدفوع، پدهای پا را اضافه کنید. پدهای پا همچنین می توانند بهتر از کف ما در برابر سایش هنگام جابجایی محصولات محافظت کنند.
درب عثمانی را بچرخانید تا نوشیدنی‌ها، تنقلات و کتاب‌خوانی را به‌عنوان سینی نگه دارید.