1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز و چهار پایه
  4. میز کنار مبلی مدل Athaliah Wood Side Table Stum - ...

میز کنار مبلی مدل Athaliah Wood Side Table Stum - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

میز و چهار پایه
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز کناری میز کناری آتالیا میز انتهایی کنده چوبی، چهارپایه میز کناری چوبی 19 اینچی روستیک، مدفوع میز کناری گرد چوبی میز انتهایی کنده درخت چوبی برای دکور خانه چمن حیاط باغ
  • Athaliah Wood Side Table Stump End Table,19”H Rustic Wood Stump Side Table Stool,Wooden Round Side Table Stool Wooden Tree Stump End Table for Garden Patio Lawn Home Decor

بیش از پانزده روز کاری

برند : Athaliah

مدل : Athaliah

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 5.53 کیلوگرم

معرفی محصول

میز کنار مبلی مدل Athaliah Wood Side Table Stum - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

اندازه: 11.5 اینچ x11.5 Wx19 اینچ

رنگ رنگ قهوه ای
مواد قاب چوب
نوع جنس صندلی چوب
نام تجاری آتالیا
اندازه 11.5 اینچ x11.5 Wx19 اینچ

در مورد این مورد

  • ????چارپایه باغی روستایی: ابعاد این مدفوع قابل حمل حدود 11.5 اینچ x11.5Wx19 اینچ و وزن آن حدود 12.3 پوند است. جنس آن از چوب پالونیا است، بنابراین سبک اما بادوام است و به شما امکان می دهد آن را به راحتی به مکان دیگری منتقل کنید. حدود 200 پوند
  • ????صرفه جویی در فضا و طراحی خاص-در قسمت پایین نوارهایی با طراحی مصنوعی وجود دارد که با دیگر مدفوع های کنده درخت متفاوت است. اندازه جمع و جور بسیار مناسب برای مکان های کوچک مانند اتاق خواب برای استند شب کنار تخت، میز برجسته اتاق نشیمن یا سایر قسمت های ورودی باریک .
  • ????چند کاربرد - کت و شلوار میز انتهایی کنده درختی ساده برای هر سبک دکوراسیون منزل. می توانید از چهارپایه چوبی گرد به عنوان صندلی میز کناری بیخ چوبی روستیک در پاسیو یا میز انتهایی/میز کنار مبل خود در اتاق نشیمن استفاده کنید، یا به عنوان یک قطعه لهجه تزئینی در دفتر خانه.
  • ????مدفوع چوبی منحصربفرد-این مدفوع چوبی کوچک گرد میز، دانه های طبیعی درخت را حفظ می کند. این یک بافت درخت زیبا برای کسانی است که به صنایع دستی علاقه دارند. هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارد.
  • ????دستورالعمل مراقبت - بدون نیاز به نصب میز انتهایی درام چوبی به راحتی تمیز می شود و فقط با یک دستمال مرطوب به آرامی پاک کنید. از آنجایی که چوب مستعد رطوبت است، پیشنهاد می کنیم این چهارپایه را در مکانی خشک و خنک برای استفاده طولانی مدت بهتر قرار دهید.

 

جزییات فنی

نام تجاری آتالیا
رنگ قهوه ای
ابعاد محصول 29.21 x 29.21 x 48.26 سانتی‌متر؛ 5.53 کیلوگرم
مواد چوب پائولونیا
ویژگی های خاص قابل حمل
وزن مورد 5.53 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

 

توضیحات
این مدفوع روستایی برای باغبانی ایده آل است. همچنین به عنوان یک چهارپایه برای پاسیو، ایوان، چمن، حیاط خلوت و هر محیط بیرونی دیگر به زیبایی کار می کند. مکملی زیبا برای دکوراسیون منزل شما.

ویژگی
√ پایین گرد صاف و طراحی بدنه خوب، میز انتهایی فضای باز را به طور پیوسته روی زمین نگه می دارد.
√هر کدام منحصربه‌فرد هستند، این میز کنار پاسیو از جنس چوب طبیعی است و دانه‌های سالانه چوب حلقه‌ای روی میز، بافت درخت زیبا را نشان می‌دهد.
√چارپایه های گرد ارگانیک به عنوان یک میز کناری کوچک، چهارپایه، پایه گیاهی یا یک دکور زیبا در خانه و خانه های مزرعه ای شما قرار می گیرند.
√گلدانی از گیاهان یا مقداری نوشیدنی را روی آن قرار دهید و اشیاء زیر 220 پوند به آن بدهید تا کاملاً تسکین یابد.

مشخصات
ابعاد و وزن:
11.5 اینچ × 11.5 اینچ × 19 اینچ (14.7 LB)
وزن ظرفیت: 220 پوند
مواد: چوب پائولونیا
شکل: گرد
شماره بسته: 1
بدون نیاز به مونتاژ
ویژگی رومیزی: دانه چوب حلقه ای سالانه

نکته گرم
اگر گرد و غبار روی میز کناری کنده چوبی گرد شد با پارچه مرطوب به آرامی پاک کنید. برای نگهداری بهتر در جای خشک و خنک قرار دهید.