1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میوه خشک کن
  4. میوه خشک کن جیپاس مدل Geepas GFD63013UK - ارسال 10 ...

میوه خشک کن جیپاس مدل Geepas GFD63013UK - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

میوه خشک کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دستگاه خشک کن دیجیتال جیپاس 520 وات - خشک کن با 5 سینی بزرگ، تنظیمات دما و زمان سنج قابل تنظیم، ایده آل برای میوه ها، میان وعده های سالم، سبزیجات، گوشت فلفل قرمز، بدون Bpa - 2 سال گارانتی
  • Geepas 520W Digital Food Dehydrator – Dryer With 5 Large Trays, Adjustable Temperature & Timer Settings, Ideal For Fruit, Healthy Snacks, Vegetables, Meats Chili, Bpa-Free - 2 Years Warranty

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : Geepas

قیمت محصول :

3,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

میوه خشک کن جیپاس مدل Geepas GFD63013UK - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
رنگ چند
وات 520.00
ابعاد اقلام LxWxH 44 × 10 × 24 سانتی متر
ولتاژ 240 ولت

درباره این محصول

  • 5 سینی جادار قابل روی هم چیدن و جداشدنی - این دستگاه آبگیر دیجیتالی مواد غذایی دارای پنج لایه از بالا به پایین است. این سینی های جادار فضای بیشتری را به شما می دهد و به شما امکان می دهد 5 نوع مختلف از اقلام را در یک زمان حفظ کنید. اکنون می توانید همه میان وعده های خود را تازه و آماده برای استفاده نگه دارید. سینی میوه خشک کن روی هم به شما امکان می دهد لایه ها را در ارتفاع های مختلف روی هم قرار دهید، می توانید سینی ها را بر اساس تعداد غذاها روی هم قرار دهید.
  • اسنک‌ساز مغذی، سالم و خوشمزه - دستگاه آب‌گیری غذا برای تهیه اسنک‌های خوشمزه و سالم و طبیعی مانند چیپس موز، رول‌آپ‌های میوه، میوه‌های خشک، فلفل قرمز خشک و گوشت گاو بسیار آسان و سریع است. اگر در خانه شما کودکان یا حیوانات خانگی وجود دارد، این دستگاه آبگیر دیجیتالی غذا بهترین انتخاب شماست. این روش در مقایسه با اسنک های بسته بندی شده با شکر در فروشگاه، ایمن تر و سالم تر است.
  • تنظیمات دما 40 - 70 درجه سانتیگراد - دمای قابل تنظیم برای انتخاب مناسب ترین دما برای غذاهای مختلفی که می خواهید خشک کنید راحت است. رطوبت را با دقت از درون خارج می کند و مواد مغذی و ویتامین های طبیعی را حفظ می کند.
  • دستگاه خشک کن مواد غذایی ایمن بدون BPA - دستگاه خشک کن مواد غذایی بدون BPA، غذای خشک سالم و مغذی را فراهم می کند. با استفاده از این خشک کن میوه می توانید بدون نگرانی از میوه های خشک خوشمزه لذت ببرید.
  • تمیز کردن آسان، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و ضمانت 2 ساله - قطعات جداشدنی این خشک کن میوه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. همراه با 2 سال گارانتی سازنده جزئیات مصرف انرژی 520 وات است

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GFD63013UK
رنگ چندگانه
ابعاد محصول 44 × 10 × 24 سانتی متر؛ 2 کیلوگرم
توان / وات 520.00
ولتاژ 240 ولت
خاموش شدن خودکار نه
وزن مورد 2 کیلوگرم

 

از سازنده

آبگیر مواد غذایی دیجیتال 520 واتی GEEPAS

CDS

خشک کن دیجیتال غذا به عنوان یک هدیه ایده آل برای شما عالی است!

دستگاه خشک کن دیجیتالی مواد غذایی فصل میوه را برای خانواده شما به سالم ترین شکل ممکن طولانی می کند. برای قرن ها، کم آبی طبیعی ترین روش برای نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی بوده است. دستگاه آب‌گیری Geepas به شما این امکان را می‌دهد که بدون زحمت از میوه‌ها، سبزیجات، قارچ‌ها، گیاهان، سبزیجات یا گوشت برای یک میان‌وعده بهینه یا به عنوان یک جایگزین سالم محافظت کنید. کاملاً بدون افزودنی های مصنوعی!

دستگاه خشک کن غذا دیجیتال Geepas یک وسیله آشپزخانه بسیار ساده و آسان برای استفاده است. می توانید از آن برای نگهداری تنقلات مختلف در یک زمان استفاده کنید. در کنترل دما و زمان بسیار دقیق است.

این آبگیر دارای پنج سطح برای خشک کردن می باشد. شما می توانید اقلام خود را جدا نگه دارید و آنها را در سطوح مختلف حفظ کنید. همه انواع غذاها یکسان نیستند و به همین دلیل برای همه آنها مناسب است. انتخاب های متنوعی در سطح دما و زمان به شما می دهد.

ارتفاع سینی قابل تنظیم

تمام سینی ها بر اساس ارتفاع قابل تنظیم هستند و به راحتی قابل جدا شدن هستند. شما می توانید سطح ارتفاع متفاوتی را برای هر پنج بخش انتخاب کنید. غذای خود را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

اکنون می توانید از طعم لذیذ، بافت ترد و ویتامین ها در تمام طول سال لذت ببرید . سالم و ایمن نگه داشتن میان وعده ها بسیار آسان است. بنابراین، بیایید برخی از خاطرات خوشمزه را حفظ کنیم!

5 سینی جادار قابل روی هم چیدن و جداشدنی

این دستگاه آبگیری دیجیتالی مواد غذایی دارای پنج لایه از بالا به پایین است. این سینی های جادار فضای بیشتری را به شما می دهد و به شما امکان می دهد همزمان 5 نوع آیتم مختلف را حفظ کنید. اکنون می توانید تمام میان وعده های خود را تازه و آماده برای استفاده نگه دارید. سینی خشک کن میوه روی هم به شما امکان می دهد لایه ها را در ارتفاع های مختلف روی هم قرار دهید، می توانید سینی ها را بر اساس تعداد غذاها روی هم قرار دهید.

SDSD

SDS

امکانات

  • 5 سطح خشک کردن
  • تایمر 48 ساعته
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • آسان تمیز میشود

دستگاه خشک کن مواد غذایی ایمن بدون BPA

دستگاه خشک کن مواد غذایی بدون BPA، غذای خشک سالم و مغذی را فراهم می کند. با استفاده از این خشک کن میوه می توانید بدون نگرانی از میوه های خشک خوشمزه لذت ببرید.

این دو در کنار هم به شما کمک می کنند تا بهترین دما و زمان را برای نوع غذایی که در آن ریخته اید انتخاب کنید.

SDD

48 ساعت تنظیم تایمر

عملکرد تایمر کاملاً ساده و دقیق است. شما می توانید آن را حداکثر تا 48 ساعت تنظیم کنید. با دقت رطوبت را از بین می برد و سلامت طبیعی غذا را حفظ می کند. با این کار می توان غذا را به مدت طولانی در حالت ترد و تازه نگهداری کرد.

اسنک ساز مغذی، سالم و خوشمزه

دستگاه آبگیری غذا بسیار آسان و سریع برای درست کردن تنقلات خوشمزه و سالم و طبیعی مانند چیپس موز، رول‌آپ میوه، میوه‌های خشک، چیلی خشک و گوشت گاو است. اگر در خانه شما کودکان یا حیوانات خانگی وجود دارد، این دستگاه آبگیری دیجیتال غذا بهترین انتخاب شماست. این روش در مقایسه با میان وعده های بسته بندی شده با شکر در فروشگاه، ایمن تر و سالم تر است.

تنظیمات دما 40 - 75 درجه سانتیگراد

دمای قابل تنظیم برای شما راحت است تا مناسب ترین دما را برای مواد غذایی مختلفی که می خواهید خشک کنید انتخاب کنید. رطوبت را با دقت از داخل خارج می کند و مواد مغذی و ویتامین های طبیعی را حفظ می کند.

SDSD