1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میوه خشک کن
  4. میوه خشک کن مدل Shykey Food Dehydrator - ارسال الی ...

میوه خشک کن مدل Shykey Food Dehydrator - ارسال الی 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

میوه خشک کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مینی خشک کن میوه خشک کن غذا با 5 سینی بزرگ، ترموستات قابل تنظیم برای میوه های خشک، سبزیجات، گوشت، گوشت قرمز، خوراک حیوانات خانگی
  • Food Dehydrator Fruit Dryer Mini Dehydrators with 5 Large Trays, Adjustable Thermostat for Dried Fruit, Vegetables, Meat, Jerky, Pet Treats

ده الی پانزده روز کاری

برند : Shykey

مدل : Shykey

قیمت محصول :

29,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 6 کیلوگرم

معرفی محصول

میوه خشک کن مدل Shykey Food Dehydrator - ارسال الی 25 الی 30 روز کاری

 

  • 【حفظ مواد مغذی بیشتر】 کم آبی با حذف بیشتر محتوای آب غذا از فساد جلوگیری می کند و آن را به تاخیر می اندازد. غذای فاسد نشدنی و آسان برای زنده ماندن را با آبگیر ما تهیه کنید، مانند تنقلات تند و سالم، غذای ایده آل برای پیاده روی تابستانی، سفرهای ماشینی، و سفر به پارک است.
  • 【کارکرد آسان】به سادگی میوه ها، سبزیجات، گوشت و غیره را روی سینی ها قرار دهید و دما را تنظیم کنید. حرارت گرم و ملایم می گذرد و سپس یک غذای لذیذ تهیه می شود. می تواند رطوبت موجود در غذا را خشک کند و در عین حال طعم آن را حفظ کند. دارای عملکرد انتخاب خودکار قابل تنظیم است و شما در انتخاب دما آزاد هستید.
  • 【Dehydrator Food Dryer】غذای خشک کن در سراسر جهان به عنوان یک روش طبیعی نگهداری انجام می شود که قدمت آن به دوران باستان بازمی گردد. خشک کردن غذا یک میان وعده سالم می سازد و به گنجاندن غذاهای سالم در رژیم غذایی شما یا فرزندانتان کمک می کند.
  • 【ظرفیت بزرگ】 دستگاه خشک کن مواد غذایی مجهز به 5 سینی برای خشک کردن انواع سبزیجات، میوه ها، گوشت، گل ها و سایر غذاها و قفل کردن مواد معدنی و ویتامین های موجود در غذا به راحتی می باشد.
  • پس از فروش: اگر در مورد دستگاه آبگیری مواد غذایی ما سؤالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید، ما ظرف 24 ساعت به شما خدمت خواهیم کرد!

 

توضیحات محصول

چرا دستگاه خشک کن مواد غذایی ما را انتخاب کنید
مواد غذایی کم آب ماندگاری بسیار طولانی تری نسبت به مواد غذایی تازه دارند – و همچنین فضای کمتری را در کمد شما اشغال می کنند. و از آنجایی که آب‌گیری فقط آب را از بین می‌برد، طعم و عطر را حفظ و غلیظ می‌کند، بنابراین شما می‌توانید تمام طعم آن را حفظ کنید.
این یک راه ایده آل برای درست کردن تنقلات سالم خود، یا ایجاد انباری از مواد خوشمزه کمد فروشگاهی است که می‌توان آن را در سوپ، سس، کاسرول و ریزوتو بریزید تا طعمی به آن اضافه کنید.
مشخصات:
مواد: مواد غذایی درجه مواد PP
قدرت: 250 وات
ولتاژ:
محدوده دما: 35-70 ℃
تعداد سینی: 5
تایمر: 12 ساعت
اندازه:
پس از بالا بردن: 230 * 245 میلی متر
قبل از بالا بردن: 230 * 190 میلی متر
بسته شامل:
1 x Food Dehydrator Mac
توجه:
لطفاً خطای 0-1cm را به دلیل اندازه گیری دستی مجاز کنید. لطفاً قبل از پیشنهاد، مطمئن شوید که برایتان مهم نیست.
به دلیل تفاوت بین نمایشگرهای مختلف، تصویر ممکن است رنگ واقعی مورد را منعکس نکند. متشکرم!