1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. هاب
  4. هاب 4 پورت اوریکو تایپ C مدل ORICO USB C ...

هاب 4 پورت اوریکو تایپ C مدل ORICO USB C Hub 4 Ports USB 3.1 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

هاب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ORICO USB C Hub 4 پورت USB 3.1 نوع C به USB 3.0 هاب آداپتور، تقسیم USB برای لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت با کابل 0.49 فوت، سازگار با Mac OS 10.X و بالاتر، لینوکس، Android-Pink
  • ORICO USB C Hub 4 Ports USB 3.1 Type C to USB 3.0 Hub Adapter, USB Splitter for Laptop, Mobile Phone, Tablet with 0.49ft Cable, Compatible with Mac OS 10.X and above, Linux, Android-Pink

ده الی پانزده روز کاری

برند : ORICO

مدل : ORICO-MH4PU-P-BK-BP-US-NEW

قیمت محصول :

2,850,000تومان

مشخصات محصول

وزن 220 گرم

معرفی محصول

هاب 4 پورت اوریکو تایپ C مدل ORICO USB C Hub 4 Ports USB 3.1 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

رنگ: مشکی

نام تجاری اوریکو
رنگ مشکی
رابط سخت افزاری USB 3.0
ویژگی های خاص پخش کنید، وصل کنید
دستگاه های سازگار لپ تاپ، دسکتاپ

درباره این محصول

  • هاب USB گیره: هاب USB ORICO که با پیچ قابل تنظیم طراحی شده است به شما امکان می دهد لبه صفحه مانیتور یا ضخامت لبه میز را از 0.39 تا 1.26 اینچ (10-32 میلی متر) نصب کنید، بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند و روی میز خود را مرتب نگه دارد. فیکس هاب نصب آسانی دارد و محکم و پوشش لاستیکی روی پیچ می تواند از پوشش مانیتور محافظت کند.
  • پورت منبع تغذیه اضافی: این هاب USB رومیزی با درگاه منبع تغذیه اضافی می تواند دستگاه ها و داده های متصل شما را ایمن و سایر دستگاه های پرمصرف را بدون نگرانی نگه دارد. علاوه بر این، طراحی دستی و جمع و جور راهی ایده آل برای دسترسی سریع به دستگاه های USB شما در هر نقطه ارائه می دهد.
  • سرعت انتقال داده 5 گیگابیت بر ثانیه: 4 پورت USB 3.0 را برای دسکتاپ یا لپ تاپ خود در عرض چند ثانیه گسترش دهید، سرعت انتقال تا 5 گیگابیت بر ثانیه را فراهم کنید تا داده ها به سرعت بین دستگاه ها حرکت کنند. و با دستگاه های USB 2.0 قدیمی شما سازگار است.
  • پایدار و ایمن: تقسیم کننده USB با Windows 10/8/8.1/7 / Vista / XP و Mac OS X، Linux و Chrome OS سازگار است. Plug & play، بدون نیاز به درایور. با مواد آلیاژ آلومینیوم ممتاز، نوید استفاده بادوام را می دهد و می تواند گرما را به سرعت دفع کند.
  • آنچه دریافت می کنید: ORICO USB 3.0 4-Port Hub x 1 دستورالعمل x 1 کابل داده USB (1.5M) x 1. اگر محصولات کرک شده دریافت می کنید یا 100% از محصولات ما راضی نیستید، لطفا با مشتری ما تماس بگیرید. سرویس. ما در عرض 24 ساعت بهترین راه حل را برای شما ارائه خواهیم داد.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 10.92 x 18.29 x 3.18 سانتی متر; 220 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 26 اکتبر 2021
  • سازنده: ORICO Technologies Co.,Ltd
  • ASIN : B09289CSMN
  • شماره مدل ‏: ORICO -MH4PU-P-BK-BP-US-NEW

  •  

توضیحات محصول

1

هاب گیره پورت های شما را چند برابر می کند و آنها را از پشت به جلو یا روی میز شما می چرخاند، بنابراین می توانید دستگاه های USB مانند دوربین های دیجیتال، تلفن ها و درایوهای فلش را در یک مکان وصل کنید و از آنها استفاده کنید. پورت منبع تغذیه اضافی به روز شده به شما امکان می دهد از هارد دیسک های قابل حمل و سایر دستگاه های پرقدرت استفاده کنید.

1. این هاب USB از شارژ پشتیبانی نمی کند.

2. دستگاه های بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، مانند آداپتورهای صفحه کلید و ماوس بی سیم، ممکن است در مجاورت دستگاه ها یا هاب های USB 3.0 کار نکنند. اتصال به پورت USB 2.0 توصیه می شود.

3. شکل منحنی یا نامنظم پشت نمایشگر ممکن است منجر به عدم نصب سگک گیره شود، اما بر عملکرد گسترش آن تأثیری نخواهد گذاشت.

4. برای اتصال پایدار، از اتصال دستگاه هایی که مجموعا بیش از 900 میلی آمپر هستند خودداری کنید.

2

3