1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. هاب
  4. هاب 4 پورت اوریکو تایپ C مدل ORICO USB Hub ...

هاب 4 پورت اوریکو تایپ C مدل ORICO USB Hub 10Gbps - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

هاب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • هاب USB ORICO 10 گیگابیت بر ثانیه با 2 پورت USB A + 2 درگاه USB C، هاب USB 3.2 نسل 2 با کابل USB-C 1.64 فوت و آداپتور USB-A تقسیم کننده USB برای iMac، همه مک بوک ها، مک مینی
  • ORICO USB Hub 10Gbps with 2 USB A Ports+2 USB C Ports, USB 3.2 Gen 2 Hub with 1.64Ft USB-C Cable and USB-A Adapter USB Splitter for iMac, All MacBooks, Mac Mini

ده الی پانزده روز کاری

برند : ORICO

مدل : M3CU2-G2-05-SV

قیمت محصول :

4,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 91 گرم

معرفی محصول

هاب 4 پورت اوریکو تایپ C مدل ORICO USB Hub 10Gbps - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری اوریکو
رنگ لپ تاپ
رابط سخت افزاری USB Type C، USB 3.0، Thunderbolt
ویژگی های خاص پخش کنید، وصل کنید
دستگاه های سازگار درایوهای فلش USB، ماوس، کیبورد، لپ تاپ، دسکتاپ، هارد دیسک

درباره این محصول

  • 【طراحی شیک به سبک اپل】این هاب USB 3.2 ORICO برای Mac Pro، iMac، MacBook Air/Pro، MacBook، Mac mini، و دیگران ایده آل است. ساخته شده در آلیاژ آلومینیوم با سطح آنودایز، کمک بیشتری به دفع گرما در هنگام استفاده از هاب USB 10 گیگابیت بر ثانیه می کند. طراحی ارگونومیک ارگونومیک 34 درجه شیب سلامت، که برای اتصال و بازی راحت تر است. کاردستی عالی همراه با بافت منحصربه‌فرد به شما این امکان را می‌دهد که کیفیت عالی محصول را در عین لذت بردن از حداکثر سرعت انتقال داده تا 10 گیگابیت در ثانیه تجربه کنید.
  • 【سرعت انتقال USB 3.2 Gen2】 ORICO USB 3.2 Hub از USB 3.2 Gen 2، نسل جدید استاندارد USB، 2 برابر سریعتر از USB 3.0 معمولی استفاده می کند. USB C Hub 3,2 از نسل جدید NVMe SSD و دیسک U پشتیبانی می کند. یکی از درگاه های USB رایانه خود را با این هاب USB 3.2 به 4 پورت تبدیل کنید (2 پورت USB-A و 2 پورت USB-C). این 4 پورت USB C Hub سرعت انتقال 10 گیگابیت بر ثانیه را به اشتراک می گذارند و فایل ها را در چند ثانیه منتقل می کنند. PS: پورت های هاب فقط برای انتقال داده ها، نمی توانند از شارژ برای هیچ دستگاهی پشتیبانی کنند.
  • 【رابط منبع تغذیه 5 ولت 2 آمپر】 هاب آلومینیومی ORICO USB 3.2 منبع تغذیه 5 ولتی ذخیره شده USB-C، که می تواند با یک منبع تغذیه خارجی 5 ولت 2 آمپری متصل شود تا از عملکرد عادی دستگاه های USB پرمصرف مانند هارد دیسک ORICO اطمینان حاصل کند. محفظه، PHDD، PSSD، و دیگران. PS: آداپتور برق را در بسته بندی قرار ندهید.
  • 【سازگاری گسترده】 ORICO 4 پورت USB 3.2 Hub شامل کابل USB C به C و آداپتور USB A در بسته است که با تمام لپ تاپ های USB-A/USB-C مانند M1 Mac mini، MacBook Air/Pro، iMac، XPS، سازگار است. سرفیس پرو و ​​دسکتاپ. سیستم مورد نیاز پشتیبانی از Windows XP/2000/7/8/10/11، Linux، Mac OS 10.3 و بالاتر.
  • 【چه دریافت می کنید】 ORICO 4-Port USB 3.2 هاب 10 گیگابیت بر ثانیه x 1، کابل USB C به C 1.64 فوتی و آداپتور USB A. ORICO 18 ماه گارانتی و پشتیبانی فنی مادام العمر ارائه می دهد، بنابراین اگر مشکلی با محصول دارید، لطفاً از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت ظرف 24 ساعت پاسخ خواهیم داد. بازگرداندن و استرداد وجه نیز در صورت تمایل مشتری امکان پذیر است. با اطمینان خرید کنید.

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 14.3 x 6.91 x 4.09 سانتی متر; 91 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 29 اکتبر 2022
  • سازنده: ORICO Technologies Co.,Ltd
  • نمک: B0B9FZTRT6
  • شماره مدل ‏: M3CU2 -G2-05-SV

     

توضیحات محصول

 

توضیحات محصول:

ORICO-M3CU2-G2 یک هاب آلومینیومی رده بالا USB3.2 است، به راحتی دستگاه خود را با 2 پورت USB-A3.2، 2 پورت USB-C3.2، سرعت انتقال داده سریع تا 10 گیگابیت بر ثانیه، گسترش سریع پورت های USB کافی گسترش دهید. برای دستگاه میزبان خود، هارد دیسک موبایل، درایو فلش USB، صفحه کلید ماوس و سایر دستگاه های USB-A/USB-C را وصل کنید، مشکلات کمبود رابط USB خود را حل کنید. محفظه از آلیاژ آلومینیوم با روکش آلومینیومی به سبک اپل ساخته شده است که یک پسوند طبیعی برای کامپیوتر مک شما ایجاد می کند. طراحی منحصر به فرد اریب دار با طراحی ارگونومیک 34 درجه شیب سالم با راحت ترین حالت بدن انسان مطابقت دارد و اتصال و جدا کردن دستگاه را راحت تر می کند. ساخت عالی همراه با بافت منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد که کیفیت عالی محصول را در حین لذت بردن از انتقال داده تجربه کنید.

 

نقاط فروش محصول:

1: ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، سطح آنودایز شده، طراحی سبک اپل.

2: طراحی ارگونومیک 34 درجه اریب، راحت تر برای جدا کردن دستگاه.

3: پروتکل انتقال USB3.2 Gen2، انتقال تئوری تا 10 گیگابیت بر ثانیه با سرعت بالا.

4: دو رابط USB-A و USB-C توسعه یافته برای رفع نیازهای بیشتر دستگاه های متصل به رابط USB-C از دوشاخه رو به جلو و معکوس پشتیبانی می کند.

5: با کابل USB-C به USB-C و آداپتور USB-A، برای پاسخگویی به استفاده از دستگاه رابط میزبان چندگانه USB-A/USB-C.

6: رابط منبع تغذیه USB-C 5V محفوظ ، می تواند منبع تغذیه 5V2A خارجی برای اطمینان از عملکرد عادی دستگاه های USB با قدرت بالا باشد.

7: مجهز به تراشه کنترل میزبان با عملکرد بالا، انتقال پایدار.

8: پشتیبانی از اتصال هات، بدون درایو سازگار با تمام نسخه های ویندوز، سیستم عامل مک 10.X و بالاتر، لینوکس، اندروید و سیستم های دیگر.

 

نام محصول: 4-PORT USB3.2 10G HUB

شماره مدل: ORICO-M3CU2-G2-05

جنس محصول: آلیاژ آلومینیوم

اندازه محصول: 70 (ل)*59 (w)*31.5 (ساعت) میلی متر

سرعت انتقال: 10 گیگابیت بر ثانیه

کابل داده: C TO C (0.5 متر) + آداپتور USB-A

ورودی ورودی