1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. هاب
  4. هاب 7 پورت فیدیکو تایپ C مدل FIDECO Powered 7-Port ...

هاب 7 پورت فیدیکو تایپ C مدل FIDECO Powered 7-Port USB Hub - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

هاب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • هاب USB 7 پورت مجهز به فیدیکو، هاب داده USB 3.2 نسل 1 با کلید روشن/خاموش مستقل، شکاف USB با کابل USB C به C، کابل USB A به C و آداپتور برق 12 ولت 2 آمپر
  • FIDECO Powered 7-Port USB Hub, USB 3.2 Gen 1 Data Hub with Independent On/Off Switch, USB Splitter with USB C to C Cable, USB A to C Cable and 12V 2A Power Adapter

ده الی پانزده روز کاری

برند : FIDECO

مدل : FIDECO

قیمت محصول :

3,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 350 گرم

معرفی محصول

هاب 7 پورت فیدیکو تایپ C مدل FIDECO Powered 7-Port USB Hub - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری فیدکو
رابط سخت افزاری USB، USB نوع C
ویژگی های خاص پخش، وصل، برق
دستگاه های سازگار درایوهای فلش USB، ماوس، صفحه کلید، اسکنر، لپ تاپ، هارد دیسک، رایانه رومیزی، چاپگر
مجموع پورت های USB 7

درباره این محصول

  • 【اتلاف گرمای کارآمد】 هاب USB FIDECO از آلومینیوم نفیس و مقاوم در برابر له شدن با ظاهری شیک ساخته شده است. طراحی مینی و جیب آن باعث می شود که در طول سفرهای کاری به راحتی در همه جا حمل شود. علاوه بر این، آلومینیوم می تواند به حفظ یک محیط عملیاتی خنک تر برای عملکرد بهینه کمک کند، بنابراین انتقال داده ها بسیار ایمن تر است.
  • 【انتقال داده 5 گیگابیت بر ثانیه】 هاب FIDECO USB Extension با 7 پورت USB 3.2 Gen 1 مهندسی شده است و حداکثر سرعت انتقال داده می تواند به 5 گیگابیت در ثانیه برسد. انتقال فایل ها یا فیلم های بزرگ در عرض چند ثانیه! همچنین، هاب USB ما دارای یک درگاه نوع C داخلی است، بنابراین، اتصال هاب به لپ تاپ یا دسکتاپ شما بسیار ساده تر است.
  • 【آداپتور برق 12V/2A】 هاب USB FIDECO مجهز به آداپتور برق 12V/2A است و می تواند از اتصال همزمان 4 هارد اکسترنال پشتیبانی کند. هر پورت USB می تواند از شارژ سریع BC1.2 پشتیبانی کند و قطعا می تواند نیازهای روزانه شما را برآورده کند. علاوه بر این، با تراشه RTS5411 ساخته شده است. انتقال داده پایدارتر و ایمن تر است.
  • 【طراحی انسانی】برای تقسیم کننده USB FIDECO، هر پورت USB دارای یک سوئیچ مستقل است، بنابراین دستگاه های متصل را می توان به طور جداگانه و بدون تداخل کنترل کرد. همچنین هر پورت USB دارای نشانگر LED مخصوص به خود است و به راحتی می توان از وضعیت کارکرد آن مطلع شد. فاصله بین دو پورت USB 8 میلی متر است و می توانید به راحتی آن را وصل و جدا کنید.
  • 【سازگاری گسترده】 هاب FIDECO USB 3.2 Gen 1 به طور گسترده با Windows، Mac OS و Linux سازگار است. فقط وصل کنید و بازی کنید. هیچ راننده ای لازم نیست! این می تواند از درایو فلش USB، ماوس، صفحه کلید، محفظه SSD، آداپتور SATA یا IDE، ایستگاه اتصال دیسک سخت، اسکنر، چاپگر و سایر لوازم جانبی با پورت USB پشتیبانی کند.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 14.48 x 11.94 x 5.59 سانتی متر; 350 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 20 آوریل 2023
  • سازنده: FIDECO
  • ASIN: B0C32W99Y6

     

توضیحات محصول

1

FIDECO 7-Port USB 3.2 Gen 1 Hub بر روی طراحی باریک و کوچک تمرکز دارد که مخصوصاً برای پسوند USB (انتقال داده یا شارژ) طراحی شده است.

هنگامی که به کامپیوتر متصل می شود، برابر با یک تقسیم کننده USB است که می تواند پسوند USB را برای وسایل جانبی با پورت USB ارائه دهد: فلش درایو USB، ماوس، صفحه کلید، هارد دیسک خارجی، PS4، Xbox، اسکنر، چاپگر، فن USB و غیره.

هنگامی که به پریز یا پریز وصل می شود، می توان از آن برای شارژ سایر دستگاه های روزانه خود استفاده کرد: تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، جاروبرقی، تیغ برقی، مسواک برقی، کف ساز شیر برقی و غیره.

سیستم سازگار:

 

آداپتور هاب USB FIDECO به طور گسترده با Windows XP/Vista/7/8/10/11، Mac OS و Linux سازگار است.

 

اتلاف گرمای کارآمد:

 

هاب USB FIDECO با آلومینیوم برای دفع سریع و کارآمد گرما ساخته شده است، بنابراین شارژ یا انتقال داده ایمن تر خواهد بود.

 

USB 3.2 Gen 1 5Gbps:

 

برای هر پورت USB 3.2 Gen 1، حداکثر سرعت انتقال داده می تواند به 5 گیگابیت در ثانیه برسد. همچنین می تواند با USB 2.0 سازگار باشد.

 

منبع تغذیه 12V/2A:

 

اسپلیتر FIDECO USB مجهز به آداپتور برق 12V/2A است و می تواند از اتصال همزمان 7 دستگاه پشتیبانی کند. هر پورت USB می تواند از شارژ سریع BC1.2 و محافظت در برابر جریان بیش از حد پشتیبانی کند.

 

سوئیچ و نشانگر مستقل:

 

برای هر پورت USB 3.2 Gen 1، یک کلید پاور مستقل وجود دارد، بنابراین هر دستگاه را می توان به طور جداگانه کنترل کرد. همچنین یک چراغ LED مستقل برای هر پورت USB تعبیه شده است و به راحتی می توانید با یک نگاه اجمالی از وضعیت عملکرد آن مطلع شوید.

 

2

3

4

5

6

 

فاصله 8 میلی متر

فاصله بین دو پورت USB 8 میلی متر است و می توانید به راحتی آن را وصل و جدا کنید.

چراغ LED مفید

هر پورت USB نشانگر آبی رنگ مربوط به خود را دارد و به راحتی می توان از وضعیت کارکرد آن مطلع شد.

پورت Type-C

تعبیه شده با پورت Type-C برای اتصال آسان مستقیم به دسکتاپ یا لپ تاپ شما.

7

Plug & Play:

 

هاب USB FIDECO می تواند از مبادله داغ پشتیبانی کند. هیچ راننده ای لازم نیست!

 

تراشه هوشمند:

 

به لطف تراشه داخلی RTS5411، دستگاه های مختلف را می توان به طور همزمان متصل کرد. اتصال سریعتر و پایدارتر است. ماوس و صفحه کلید را بدون تاخیر وصل کنید!

 

پورت Type-C:

 

این بسته دارای کابل USB A به USB C و کابل USB C به USB C برای اتصال آسان به دسکتاپ یا لپ‌تاپ شما مستقیماً با استفاده از درگاه Type-C است.

 

8

محتویات بسته:

 

هاب USB 1* 7 پورت

 


 

  • آداپتور برق 1*12V/2A
  • 1* کابل USB A به USB C
  • 1* کابل USB C به USB C
  • 1* راهنمای کاربر