1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. همزن
  4. همزن جیپاس مدل Geepas 3 In 1 Mixer Blender - ...

همزن جیپاس مدل Geepas 3 In 1 Mixer Blender - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

همزن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Geepas 3 In 1 Mixer Blender 600W – 8 Level Speed, Stainless Steel Bowl, Splash Guard | همراه با کیک کوب / همزن / قلاب خمیر / اسکراپر | خاموش شدن خودکار | ایده آل برای پخت، مخلوط کردن، خمیر، ورز دادن و بیشتر
  • Geepas 3 In 1 Mixer Blender 600W – 8 Level Speed, Stainless Steel Bowl, Splash Guard | Comes With K-Beater / Whisk / Dough Hook / Scraper | Auto Shut Off | Perfect For Bake, Mix, Batter, Knead & More

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : 2724337727918

قیمت محصول :

13,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 16 کیلوگرم

معرفی محصول

همزن جیپاس مدل Geepas 3 In 1 Mixer Blender - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
رنگ قرمز
مواد پلاستیک
جنس تیغه فولاد ضد زنگ
تعداد سرعت 8

درباره این محصول

  • 1. موتور مسی قدرتمند 600 وات - این قدرت اثر پس از کار ایده آل را به ارمغان می آورد و هر وظیفه ای را به سرعت و ماهرانه انجام می دهد. این ترکیب را به راحتی و به طور کامل برای مجموعه ای از مواد مغذی تضمین می کند که از ماکارونی گرفته تا ماست منجمد، سفیده تخم مرغ تا خمیر خمیر نان را شامل می شود.
  • 2. کنترل سرعت اختلاط 8 سطحی - پخت، مخلوط کردن، خمیر، ورز دادن یا مخلوط کردن به کمال - فقط با چرخاندن صفحه به عنوان یک فکر بعدی، سرعت ترکیب 8 ایده آل خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در مواقعی که به فوران قدرت ترکیبی نیاز دارید، صفحه را به سمت راست بچرخانید تا ترکیب سریع، فشرده و دقیق را تضمین کند.
  • 3. کاسه همزن بزرگ استیل ضد زنگ - با یک فنجان به این اندازه، می توانید همه چیزهایی را که نیاز دارید مخلوط کنید و اندازه آن برای گرم کردن زیاد و چیزهای مختلفی که نیاز دارید کافی است. کاسه فولادی سکوریت شده به راحتی روی مخلوط کن ایستاده محکم می شود و دارای 1 دسته است که به شما کمک می کند تا به راحتی بلند شوید و حرکت کنید.
  • 4. طراحی راحت با محافظ پاشش آب با دهانه ریختن و 2 ضمیمه - کاسه مخلوط یک محافظ بریده بریده پلاستیکی را محکم می کند و دارای یک محافظ آبپاش پلاستیکی برای جلوگیری از ریختن آن است. هر دو برای تمیز کردن ساده قابل جابجایی هستند. دکمه راه اندازی برای تغییر تزئینات ساده. این بسته شامل مخلوط کن، کیک کوب، همزن، قلاب خمیر، اسکراپر است.
  • 5. طراحی سر شیب - با فشار ساده یک دکمه می توانید سر را به سمت عقب متمایل کنید. به راحتی مواد را اضافه کنید، پیشرفت را بررسی کنید و به لطف سر کج شدن کاسه را اضافه یا خارج کنید.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل 2724337727918
رنگ قرمز
ابعاد محصول 28 × 41 × 37.4 سانتی متر؛ 16 کیلوگرم
توان / وات 600 وات
مواد پلاستیک
تعداد سرعت 8
ویژگی های خاص کاسه قابل جابجایی
وزن مورد 16 کیلوگرم

توضیحات محصول

1. قلاب خمیر - با سرعت 1-3، برای له کردن سریع و کامل سیب زمینی، مخلوط کردن کیک کوب و خمیر درمان و غیره ایده آل است. بهترین استفاده برای مخلوط کردن و پخش کردن مخلوط مخمر است. 2. K-Flat Beater - مخلوط کردن و دستکاری خمیر مخمر بدون زحمت با استفاده از سرعت 4-5، عالی برای مخلوط های معمولی تا بسیار زیاد. می توانید از آن برای مخلوط کردن بشقاب های سبزی مخلوط و پر کردن گوشت استفاده کنید. 3. همزن تخم مرغ - می تواند به سرعت هوا را به عناصر خامه زده شده یا سفیده تخم مرغ زده شده در مخلوط با سرعت 5-6 وارد کند، برای مخلوط هایی که نیاز به هوای فشرده در آنها دارند. 4. کنترل سرعت اختلاط 8 سطحی با موتور مسی 600 وات - این میکسر پایه 3 در 1 دارای یک دستگیره کاربر پسند قابل تنظیم 8 سرعته است تا در شرایط خاصی از عملکرد خود کار کند. تعویض سرعت ساده است و تنها با یک موتور مسی با دوام بالا تنها یک شست توسعه داده می شود. 5.