1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. همزن
  4. همزن دستی اسمگ Smeg مدل HMF01RDUK - ارسال 10 الی ...

همزن دستی اسمگ Smeg مدل HMF01RDUK - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

همزن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

ده الی پانزده روز کاری

برند : Smeg

مدل : HMF01RDUK

قیمت محصول :

18,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.5 کیلوگرم

معرفی محصول

همزن دستی اسمگ Smeg مدل HMF01RDUK - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری اسمگ
رنگ قرمز
ابعاد محصول 22D x 22.1W x 37.8H سانتی متر
مواد فولاد ضد زنگ
جنس تیغه فولاد ضد زنگ

درباره این محصول

  • طراحی شیک: زیبایی آشپزخانه خود را با طراحی نمادین دهه 1950 به سبک رترو میکسر دستی Smeg، ترکیبی از عملکرد و حس نوستالژی ارتقا دهید.
  • عملکرد قدرتمند: با یک موتور 250 وات و پنج سرعت متغیر، این همزن دستی طیف وسیعی از کارهای اختلاط را بدون زحمت انجام می دهد، از هم زدن ملایم تا هم زدن با سرعت بالا.
  • استفاده آسان: دسته ارگونومیک و کنترل‌های بصری، جابجایی راحت را ایجاد می‌کند، در حالی که عملکرد صاف شروع به اطمینان می‌دهد که مواد به طور یکنواخت بدون پاشیده شدن مخلوط می‌شوند.
  • ملحقات همه کاره: کوبنده ها و قلاب های خمیر از جنس استنلس استیل موجود است که به شما امکان می دهد دستور العمل های مختلف، از کیک و کلوچه گرفته تا خمیر نان و پیتزا را به راحتی انجام دهید.
  • ذخیره سازی راحت: میکسر با یک جعبه ذخیره سازی جمع و جور ارائه می شود تا ضمیمه ها را مرتب نگه می دارد و آشپزخانه شما را بدون شلوغی نگه می دارد و آن را تبدیل به یک افزودنی ضروری برای زرادخانه آشپزخانه شما می کند.

جزییات فنی

نام تجاری اسمگ
شماره مدل HMF01RDUK
رنگ قرمز
ابعاد محصول 14.6 x 29.2 x 24.3 سانتی متر؛ 1.15 کیلوگرم
توان / وات 250 وات
ولتاژ 220 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
تعداد سرعت 9
ویژگی های خاص زیبایی شناسی سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه 50، 9 سرعت، نوع جهش لوازم جانبی: ماشه، حفاظت از اضافه بار موتور، سیستم استارت صاف
وزن مورد 1.15 کیلوگرم

توضیحات محصول

ایده آل برای هر دو آماده سازی شیرین و خوش طعم، به لطف سه نوع مختلف ویسک موجود است. دو همزن سیمی، برای بافت های هواتر مانند خامه فرم گرفته. دو عدد همزن مسطح، ایده آل برای خمیرهای نیمه سخت مانند بیسکویت و پایه کیک. و دو قلاب خمیر برای محصولات خمیری مانند پیتزا یا نان. سپس از قاب پارچه‌ای SMEG می‌توان برای ذخیره‌سازی همه این لوازم جانبی به سبک استفاده کرد. پنل کنترل با یک صفحه نمایش LED با نور پس‌زمینه تزئین شده است که آماده است تا سرعت انتخابی و زمان استفاده شما را نشان دهد. برای حداکثر انعطاف پذیری، حداکثر 9 سطح سرعت برای انتخاب و عملکرد توربو وجود دارد که برای مخلوط های سنگین ایده آل است. عمل شروع صاف هوشمندانه همچنین باعث می شود که مواد خشک از کاسه فرار نکنند، بنابراین در نهایت با آرد پوشانده نمی شوید! دارای دسته ضد لغزش ارگونومیک، ماشه آزاد کننده سریع برای جدا کردن آسان لوازم جانبی، و طراحی خود متعادل کننده با پایه های ضد لغزش تا میکسر شما بتواند به طور ایمن استراحت کند.