1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. همزن
  4. همزن کاسه دار اسمگ Smeg مدل SMF02RDUK - ارسال 10 ...

همزن کاسه دار اسمگ Smeg مدل SMF02RDUK - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

همزن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Smeg SMF02RDUK، میکسر پایه مدل دهه 50 با 10 سرعت متغیر، کاسه استیل 4.8 لیتری، قفل ایمنی هنگام مخلوط کردن، شامل همزن سیمی، همزن مسطح، قلاب خمیر، قرمز
  • Smeg SMF02RDUK, 50’s Retro Style Stand Mixer with 10 Variable Speeds, 4.8 L Stainless Steel Bowl, Safety Lock when Mixing, Includes Wire Whisk, Flat Beater, Dough Hook, Red

ده الی پانزده روز کاری

برند : Smeg

مدل : SMF02RDUK

قیمت محصول :

36,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 11.1 کیلوگرم

معرفی محصول

همزن کاسه دار اسمگ Smeg مدل SMF02RDUK - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری اسمگ
رنگ قرمز
ابعاد محصول 10.2D x 16.5W x 18.1H سانتی متر
مواد آلومینیوم
مواد تیغه فولاد ضد زنگ

درباره این محصول

  • ساختار بدنه آلومینیومی دایکاست با اتصالات فولادی ضد زنگ و قفل ایمنی هنگامی که سر با پایه های ضد لغزش به سمت بالا کج می شود فعال می شود تا ثبات را به حداکثر برساند.
  • موتور درایو مستقیم 800 وات دارای عملکرد سیاره ای کنترل شده برای انجام کارهای ضرب و شتم دوگانه و هم زدن است. درگاه اتصال جلو برای تعویض لوازم جانبی اختیاری
  • اهرم بالایی قابل تنظیم دارای 10 کنترل سرعت متغیر با عملکرد شروع نرم است
  • کاسه استیل ضد زنگ با جلا بالا با ظرفیت 4.8 لیتر
  • همزن سیمی، همزن مسطح، قلاب خمیر و ملحقات پوشش پلاستیکی کاسه گنجانده شده است

جزییات فنی

نام تجاری اسمگ
شماره مدل SMF02RDUK
رنگ قرمز
ابعاد محصول 22.5 x 36 x 44.5 سانتی متر؛ 11.11 کیلوگرم
ظرفیت 4.8 لیتر
توان / وات 800 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد آلومینیوم
خاموش شدن خودکار بله
تعداد سرعت 10
ویژگی های خاص قفل ایمنی، کاسه قابل جابجایی
وزن مورد 11.1 کیلوگرم
نمک B07VTVV3Z2

از سازنده

 

به طور ماهرانه هر مخلوط را هم بزنید، هم بزنید و ورز دهید زیرا موتور درایو مستقیم 800 وات از عملکرد سیاره ای کنترل شده برای چرخش کوبنده در یک جهت مخلوط استفاده می کند، در حالی که همزمان در جهت مخالف هم زدن را انجام می دهد.

در بالای همزن، اهرم قابل تنظیم قرار گرفته است که دارای 10 انتخاب سرعت متغیر است، با تنظیم محدوده پایین‌تر برای ورز دادن و تنظیم سرعت بالا برای هم زدن با سرعت بالا. شامل سه ضمیمه برای به حداکثر رساندن قابلیت پخت شما، همزن سیمی، همزن مسطح و قلاب خمیر به درگاه اتصال برای ایجاد انواع قوام پخت.

قفل ایمنی هنگامی که سر به سمت بالا کج می شود فعال می شود، در حالی که پایه های ضد لغزش حداکثر پایداری را در سطح آشپزخانه فراهم می کند زیرا کاسه مخلوط فولاد ضد زنگ جلا تا 4.8 لیتر مواد را مخلوط می کند. سازه های فولادی ضد زنگ و آلومینیوم در یک پوشش رنگی الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل پیچیده شده اند تا ترکیبی از مواد بادوام و طراحی جاودانه داشته باشند.

  • 800 وات
  • ظرفیت کاسه: 4.8 لیتر
  • قفل ایمنی هنگام مخلوط کردن سر به سمت بالا
  • کنش سیاره ای
  • کنترل سرعت متغیر (10 سرعت با شروع نرم)
  • شامل همزن سیمی / همزن مسطح / قلاب خمیر / پوشش کاسه پلاستیکی است
  • جنس بدنه: آلومینیوم دایکاست

 

 

اهرم سرعت قابل تنظیم

از بین 10 کنترل سرعت از 1 تا 10 انتخاب کنید، با یک ویژگی انتخاب شروع نرم برای سهولت در هر مخلوط. سرعت‌های برد پایین‌تر، مخلوط‌های ورز دادن را برآورده می‌کنند، در حالی که سرعت‌های بالاتر، کارهای قدرتمند هم زدن را انجام می‌دهند.

خمیر، ضرب و شتم

درگاه اتصال جلویی تعویض بی دردسر لوازم اختلاط را با همزن سیمی، همزن مسطح و اتصالات قلاب خمیر ارائه می دهد تا به شما در ایجاد مخلوط های پخت کمک کند.

موتور درایو مستقیم

موتور 800 وات دارای یک سیستم کنش سیاره‌ای کنترل‌شده برای چرخش کوبنده در یک جهت مخلوط است، زیرا همزمان در جهت دیگر حرکت می‌کند تا مخلوط مواد را در مرکز قرار دهد. کاسه مخلوط کن استنلس استیل جلا داده شده 4.8 لیتری، مواد را به طور ایمن در داخل هر مخلوط پخت نگه می دارد.