1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کولر و فن خنک کننده
  4. کولر گازی قابل حمل گری مدل Gree Cmatic-R12C1 - ارسال ...

کولر گازی قابل حمل گری مدل Gree Cmatic-R12C1 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کولر گازی پرتابل Gree 1 تن با کمپرسور روتاری - سفید - C`Matic-R12C1
  • Gree Portable Air Conditioner 1 Ton With Rotary Compressor - White - C`Matic-R12C1

ده الی پانزده روز کاری

برند : Gree

مدل : Cmatic-R12C1

قیمت محصول :

147,765,880,000تومان

مشخصات محصول

وزن 39 کیلوگرم

معرفی محصول

کولر گازی قابل حمل گری مدل Gree Cmatic-R12C1 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری درجه
ظرفیت 1 تن
قدرت خنک کننده 12000 واحد حرارتی بریتانیا
ویژگی های خاص قفل: قفل ایمنی کودک را می توان با فشار دادن طولانی مدت دکمه های + و - به طور همزمان برای قفل یا باز کردن کنترل از راه دور استفاده کرد. عملکرد تایمر که به شما امکان می دهد دستگاه را برای شروع یا توقف در زمان دلخواه خود برنامه ریزی کنید.، حالت خواب: دستگاه خود را برای اطمینان از خواب و بیداری راحت برنامه‌ریزی می‌کند.، تمیز کردن خودکار: مجهز به عملکرد X-Fan، فن همچنان به کار خود ادامه می‌دهد تا رطوبت دستگاه را از بین ببرد و از کویل سالم و تمیز اطمینان حاصل کند.، راه‌اندازی مجدد خودکار: دستگاه به طور خودکار مجدداً راه‌اندازی می‌شود. در تنظیمات اصلی پس از قطع برق.قفل: قفل ایمنی کودک را می توان با فشار دادن طولانی مدت دکمه های + و - به طور همزمان برای قفل یا باز کردن کنترل از راه دور استفاده کرد.، تایمر سرگرم کننده…
ابعاد محصول 39D x 40W x 82H سانتی متر
ستاره انرژی 2 ستاره
رنگ سفید
ولتاژ 240 ولت
سر و صدا 49 دسی بل
منبع انرژی سیم برقی

 


درباره این محصول

  • عملکرد تایمر: که به شما امکان می دهد دستگاه را برای شروع یا توقف در زمان دلخواه خود برنامه ریزی کنید
  • تمیز کردن خودکار: مجهز به عملکرد x-fan، فن همچنان به کار خود ادامه می دهد تا رطوبت دستگاه را حذف کند و از کویل سالم و تمیز اطمینان حاصل کند.
  • راه اندازی مجدد خودکار: دستگاه پس از قطع برق به طور خودکار در تنظیمات اولیه راه اندازی مجدد می شود
  • حالت خواب: دستگاه خود را برای اطمینان از خواب و بیداری راحت برنامه ریزی می کند
  • قفل: قفل ایمنی کودک را می توان با فشار طولانی دکمه های + و - به طور همزمان برای قفل یا باز کردن کنترل از راه دور استفاده کرد.

 

جزییات فنی

نام تجاری گری
اطلاعات مدل C`matic-R12C1
ابعاد محصول 40 × 39 × 82 سانتی متر؛ 39 کیلوگرم
ظرفیت 1 تن
مصرف سالانه انرژی 1550 وات ساعت
سر و صدا 49 دسی بل
نوع نصب سیستم اسپلیت
شماره قطعه C`matic-R12C1
ویژگی های خاص قفل: قفل ایمنی کودک را می توان با فشار دادن طولانی مدت دکمه های + و - به طور همزمان برای قفل یا باز کردن کنترل از راه دور استفاده کرد. عملکرد تایمر که به شما امکان می دهد دستگاه را برای شروع یا توقف در زمان دلخواه خود برنامه ریزی کنید.، حالت خواب: واحد خود را برای اطمینان از خواب و بیداری راحت برنامه ریزی می کند.، تمیز کردن خودکار: مجهز به عملکرد X-Fan، فن همچنان به کار خود ادامه می دهد تا رطوبت دستگاه را از بین ببرد و از کویل سالم و تمیز اطمینان حاصل کند.، راه اندازی مجدد خودکار: دستگاه مجدداً راه اندازی می شود. به طور خودکار در تنظیمات اصلی پس از قطع برق.
رنگ سفید
ولتاژ 240 ولت
وات 1550 وات
اجزای شامل کولر گازی
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 39 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

کولر گازی پرتابل Gree 1 تن با کمپرسور روتاری برای حمل و نقل و عملیات داخلی ساخته و طراحی شده است. سبز شوید، این دستگاه با مبرد r410a کار می کند. تمیز کردن آسان، پانل جلویی شیک که با هر دکوراسیون داخلی ترکیب می شود، با پوشش باله طلا محافظت می شود، کارایی سیم پیچ را در طول زمان تا 300 درصد در مقایسه با کویل های بدون محافظت افزایش می دهد. جریان هوای سه بعدی هوا را در همه جهات به حرکت در می‌آورد تا هوا و دما کارآمد در اتاق توزیع شود، دکمه توربو را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا از جریان هوای زیاد لذت ببرید و فضا را در زمان کوتاه‌تری خنک کنید. کنترل از راه دور کاربر پسند است و مجهز به سنسوری است که دمای اطراف خود را حس می کند و به دستگاه سیگنال می دهد تا جریان هوا را متناسب با آن تنظیم کند تا راحتی را به حداکثر برساند.